Засідання творчопрацюючих вчителів на методичний тренінг

Про матеріал

Розробка методичного тренінгу з вчителями початкових класів по проблемах здоров'язбережувальних технологій, інтегрованого навчання, використання комп'ютерних технологій, школи батьківства та патріотичному вихованню.

Перегляд файлу

Школа вищої педагогічної майстерності

« Педагогічний театр»

фото (178).JPG

 

Мета. Поглибити уявлення про педагогічну майстерність, як важливу складову фахової майстерності вчителів;розширити знання колег по інтегрованому навчанню, роботою з ІКТ, необхідністю спільної співпраці вчителів і батьків, щодо всебічного розвитку особистості школяра,необхідність виховання справжніх патріотів України;приділяти увагу здоров’ю учнів, спри­яти усвідомленню педагогами необхідності дотримання педагогічного такту у стосунках з учнями, батьками та колегами; створити умови для плідного колективного опрацювання зазначеної теми.

Форма проведення: педагогічний театр

Хід заходу

  1. Вступ

       Шановні колеги, раді вітати вас у на­шій школі, у цій світлій залі, на на районному засіданні  «Школи вищої педагогічної майстерності» у Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ст.№3

на підмостках нашо­го методичному театру « В країні педагогічної майстерності ». C:\Users\START\Desktop\фото школи вищ. пед майс\фото (16).JPGC:\Users\START\Desktop\фото школи вищ. пед майс\фото (21).JPG C:\Users\START\Desktop\фото школи вищ. пед майс\фото (20).JPG

 «Все наше життя — театр, а ми його актори»,— стверджував Вільям Шекспір. А ми вчителі повинні бути акторами ще й перед своїми учнями.  Пропонуємо вам розглянути  важливу складову вчительської діяльності — питання педагогічної майстерності.

А ґрунтується педагогічна майстерність на високому фаховому рівні педагога, його загальній культурі та педагогічному досвіді. Це вияв власного «Я» у професії.

Сьогодні кожен із присутніх зіграє свою роль у нашому театральному педагогічному дійстві.

Хочу відрекомендувати директора театру — Заторжинську Валентину Миколаївну

Головний режисер-постановник — Ковальчук Алла Володимирівна

Помічник режиссера - Стиран Наталія Миколаївна

Педагоги-консультанти — Присяжна Людмила Михайлівна  та Драган Антоніна Петрівна

«Педагог-класик» — ІльєвА  Раїса Іванівна

 

2.Основна частина  

Ведуча. Пропоную розпочати театральне дійство « Подорож до Країни Педагогічної майстерності» з вступного слова  директора театру - методиста райво - Заторжинської В.М.

Всю виставу ми поділили на 3 дії - навчальну,  роботу з батьками і виховну.

Розпочинаємо навчальну дію

Пропоную розгадати ребус, який допоможе нам зрозуміти тему першого майстер-класу

http://theformat.com.ua/wp-content/uploads/2015/01/1359896128_tfv1cbmb.jpg  ,    http://precesdarbam.lv/image/data/Albums_88/85910.jpg ,,,ЦІЯ

Свою педагогічну виставу-майстер-клас на тему «Інтегроване навчання в початковій школі» розпочинає педагог-класик (старший учитель школи ) –Ільєва Р.І

C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\05.jpg            C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\06.jpg

 Продовжуємо навчальну дію і пропоную вашій увазі кросворд, ключове слово якого допоможе дізнатися тему наступного майстер-класу

 

П

І

С

Н

Я

І

Н

Н

О

В

А

Ц

І

Ї

Ф

О

Р

М

А

Ш

К

О

Л

А

У

Р

О

К

М

Е

Т

Р

Н

А

В

Ч

А

Н

Н

Я

Т

Е

С

Т

П

И

С

Ь

М

О

У

К

Р

А

Ї

Н

А

М

А

Т

Е

М

А

Т

И

К

А

 1.Що є душею українського народу?

2.Що потрібно впроваджувати у школі?

3. В чому школяр має ходити до школи?

4.Храм науки?

5.Закінчіть рядки: Продзвенів уже дзвінок

                                     Розпочати час  …….(урок)

6.Основна одиниця мір довжини?

7.Крім виховання, що необхідне у школі?

8.Найкоротшу відповідь вимагає, який вид котролю?

9.На якому уроці в 1 кл . діти вчаться писати букви?

10.Наша країна?

11.На якому уроці розвиваємо обчислювальні навики учнів?

Драган А.П.,  педагог-консультант(вчитель вищої кваліфікаційної категорії  і претендує на звання «старший вчитель», розпочинає майстер-клас на тему »Формування та розвиток комунікативних компетентностей молодших школярів засобами комп’ютерних технологій»

C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\07.jpg   C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\08.jpg

 А ось і ІІ дія

 На який майстер-клас навіює вас вислів В.О Сухомлинського та педагогічний трикутник

Школу батьківства презентує у своєму майстер - класі   Присяжна Л.М ,педагог -консультант, (старший учитель школи)

 

http://svitppt.com.ua/images/59/58052/960/img2.jpg  http://images.myshared.ru/9/958168/slide_2.jpg

C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\03.jpg C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\04.jpg

 

 20-22 лютого оголошено днями пам’яті  Героїв майдану. Давайте і ми хвилиною мовчання вшануємо пам’ять загиблих Героїв Небесної Сотні.

Ми також пам’ятаємо і шануємо наших воїнів АТО

  На сьогоднішню нашу зустріч батьки з  дітьми  готували обереги для солдатів-воїнів АТО, які зараз захищають нашу Україну. Погляньте на наше щире серце, яке готове зігріти всіх наших солдатів і нехай ці обереги охороняють їх від ворожих куль.

Напевно ви здогадались, що виховну ІІІ дію  нашої вистави розпочнемо патріотичним вихованням.

Свій  майстер-клас на тему: «Національно-патріотичне виховання» презентує помічник режисера, Стиран Н.М (вчитель вищої категорії)

 C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\09.jpgC:\Users\START\Desktop\фото на стенд\010.jpg 

  Для слідуючого майстер-класу мені потрібно 8 учасників. З букв-накидок скласти ключове слово наступного майстер-класу (Здоров’я)

Майстер-клас на тему : »Здоров’язбережувальні технології в початкових класах» проведу вам я-Ковальчук А.В.

C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\01.jpg  C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\02.jpg

Підсумок

Ведуча. На початку нашої зустрічі я висло­вила надію, що наш педагогічний театр допоможе кожному прислухатися до себе: «Хто я є? Чи та­ким я повинен бути? Чи, може, варто щось у собі змінити? ».

Час підбити підсумки. Я попрошу охочих ви­словити свої враження від зустрічі у театральному колі, поділитися думками, спостереженнями, ба­жаннями і побажаннями.

 Заключне слово ведучої

Ми дякуємо всім присутнім за плідну працю. Напевне, у розгляді питання педагогічної майстерності ми не розставили усіх крапок над і. Але кожен із нас, я переконана, поставив сьогодні для себе бага­то інших знаків: знаків запитання, що вимагати­муть відповідей; знаків оклику, які застерігають від педагогічної прямолінійності, і нескінченних трикрапок, що залишають простір для особистих роздумів, пошуків, колективних обговорень у на­шому педагогічному театрі.

До нових зустрічей, шановні колеги!

 

C:\Users\START\Desktop\фото на стенд\011.jpg

docx
Додано
4 січня 2018
Переглядів
1204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку