Розробка методичного тренінгу з вчителями початкових класів по проблемах здоров'язбережувальних технологій, інтегрованого навчання, використання комп'ютерних технологій, школи батьківства та патріотичному вихованню.
Школа вищої педагогічної майстерності
« Педагогічний театр»
Мета. Поглибити уявлення про педагогічну майстерність, як важливу складову фахової майстерності вчителів;розширити знання колег по інтегрованому навчанню, роботою з ІКТ, необхідністю спільної співпраці вчителів і батьків, щодо всебічного розвитку особистості школяра,необхідність виховання справжніх патріотів України;приділяти увагу здоров’ю учнів, сприяти усвідомленню педагогами необхідності дотримання педагогічного такту у стосунках з учнями, батьками та колегами; створити умови для плідного колективного опрацювання зазначеної теми.
Форма проведення: педагогічний театр
Хід заходу
Шановні колеги, раді вітати вас у нашій школі, у цій світлій залі, на на районному засіданні «Школи вищої педагогічної майстерності» у Дунаєвецькій ЗОШ І-ІІІ ст.№3
на підмостках нашого методичному театру « В країні педагогічної майстерності ».
«Все наше життя — театр, а ми його актори»,— стверджував Вільям Шекспір. А ми вчителі повинні бути акторами ще й перед своїми учнями. Пропонуємо вам розглянути важливу складову вчительської діяльності — питання педагогічної майстерності.
А ґрунтується педагогічна майстерність на високому фаховому рівні педагога, його загальній культурі та педагогічному досвіді. Це вияв власного «Я» у професії.
Сьогодні кожен із присутніх зіграє свою роль у нашому театральному педагогічному дійстві.
Хочу відрекомендувати директора театру — Заторжинську Валентину Миколаївну
Головний режисер-постановник — Ковальчук Алла Володимирівна
Помічник режиссера - Стиран Наталія Миколаївна
Педагоги-консультанти — Присяжна Людмила Михайлівна та Драган Антоніна Петрівна
«Педагог-класик» — ІльєвА Раїса Іванівна
2.Основна частина
Ведуча. Пропоную розпочати театральне дійство « Подорож до Країни Педагогічної майстерності» з вступного слова директора театру - методиста райво - Заторжинської В.М.
Всю виставу ми поділили на 3 дії - навчальну, роботу з батьками і виховну.
Розпочинаємо навчальну дію
Пропоную розгадати ребус, який допоможе нам зрозуміти тему першого майстер-класу
, ,,,ЦІЯ
Свою педагогічну виставу-майстер-клас на тему «Інтегроване навчання в початковій школі» розпочинає педагог-класик (старший учитель школи ) –Ільєва Р.І
Продовжуємо навчальну дію і пропоную вашій увазі кросворд, ключове слово якого допоможе дізнатися тему наступного майстер-класу
П |
І |
С |
Н |
Я |
|||||||||||||||
І |
Н |
Н |
О |
В |
А |
Ц |
І |
Ї |
|||||||||||
Ф |
О |
Р |
М |
А |
|||||||||||||||
Ш |
К |
О |
Л |
А |
|||||||||||||||
У |
Р |
О |
К |
||||||||||||||||
М |
Е |
Т |
Р |
||||||||||||||||
Н |
А |
В |
Ч |
А |
Н |
Н |
Я |
||||||||||||
Т |
Е |
С |
Т |
||||||||||||||||
П |
И |
С |
Ь |
М |
О |
||||||||||||||
У |
К |
Р |
А |
Ї |
Н |
А |
|||||||||||||
М |
А |
Т |
Е |
М |
А |
Т |
И |
К |
А |
||||||||||
1.Що є душею українського народу?
2.Що потрібно впроваджувати у школі?
3. В чому школяр має ходити до школи?
4.Храм науки?
5.Закінчіть рядки: Продзвенів уже дзвінок
Розпочати час …….(урок)
6.Основна одиниця мір довжини?
7.Крім виховання, що необхідне у школі?
8.Найкоротшу відповідь вимагає, який вид котролю?
9.На якому уроці в 1 кл . діти вчаться писати букви?
10.Наша країна?
11.На якому уроці розвиваємо обчислювальні навики учнів?
Драган А.П., педагог-консультант(вчитель вищої кваліфікаційної категорії і претендує на звання «старший вчитель», розпочинає майстер-клас на тему »Формування та розвиток комунікативних компетентностей молодших школярів засобами комп’ютерних технологій»
А ось і ІІ дія
На який майстер-клас навіює вас вислів В.О Сухомлинського та педагогічний трикутник
Школу батьківства презентує у своєму майстер - класі Присяжна Л.М ,педагог -консультант, (старший учитель школи)
20-22 лютого оголошено днями пам’яті Героїв майдану. Давайте і ми хвилиною мовчання вшануємо пам’ять загиблих Героїв Небесної Сотні.
Ми також пам’ятаємо і шануємо наших воїнів АТО
На сьогоднішню нашу зустріч батьки з дітьми готували обереги для солдатів-воїнів АТО, які зараз захищають нашу Україну. Погляньте на наше щире серце, яке готове зігріти всіх наших солдатів і нехай ці обереги охороняють їх від ворожих куль.
Напевно ви здогадались, що виховну ІІІ дію нашої вистави розпочнемо патріотичним вихованням.
Свій майстер-клас на тему: «Національно-патріотичне виховання» презентує помічник режисера, Стиран Н.М (вчитель вищої категорії)
Для слідуючого майстер-класу мені потрібно 8 учасників. З букв-накидок скласти ключове слово наступного майстер-класу (Здоров’я)
Майстер-клас на тему : »Здоров’язбережувальні технології в початкових класах» проведу вам я-Ковальчук А.В.
Підсумок
Ведуча. На початку нашої зустрічі я висловила надію, що наш педагогічний театр допоможе кожному прислухатися до себе: «Хто я є? Чи таким я повинен бути? Чи, може, варто щось у собі змінити? ».
Час підбити підсумки. Я попрошу охочих висловити свої враження від зустрічі у театральному колі, поділитися думками, спостереженнями, бажаннями і побажаннями.
Ми дякуємо всім присутнім за плідну працю. Напевне, у розгляді питання педагогічної майстерності ми не розставили усіх крапок над і. Але кожен із нас, я переконана, поставив сьогодні для себе багато інших знаків: знаків запитання, що вимагатимуть відповідей; знаків оклику, які застерігають від педагогічної прямолінійності, і нескінченних трикрапок, що залишають простір для особистих роздумів, пошуків, колективних обговорень у нашому педагогічному театрі.
До нових зустрічей, шановні колеги!