Засідання учнівського товариства «Ерудит» у Миколаївському класичному ліцеї

Про матеріал

Відкрите засідання учнівського товариства «Ерудит» у Миколаївському класичному ліцеї.Творча зустріч пройшла цікаво: інтелектуали ліцею презентували портрет інтелектуала, поділилися рецептом успіху, довели, що хобі розвиває інтелект.

Перегляд файлу

Розробка ЗДНВР  

Миколаївського класичного ліцею

Рибак  Наталі Анатоліївни

 

 

Засідання учнівського товариства «Ерудит» у Миколаївському класичному ліцеї

Теплий дім, дружня родина, традиції – ось на чому тримається наш ліцей. Для нас важливо оцінити кожного: відмінника, переможця предметної олімпіади або конкурсу-захисту МАН, успішного спортсмена і просто талановиту людину. Сьогодні в Миколаївському класичному ліцеї на засіданні учнівського товариства «Ерудит» вітали майбутній цвіт нації, інтелектуальну еліту, гордість і честь ліцею, а саме переможців предметних олімпіад, творчих конкурсів, обласного конкурсу-захисту в МАН.  Творча зустріч пройшла в теплій обстановці та цікаво: інтелектуали ліцею презентували портрет інтелектуала, поділилися рецептом успіху, довели, що хобі розвиває інтелект тощо. Майбутні науковці мали можливість поставити питання старшим товаришам та поділитися своїми планами. Учні 8-10 класів зробили висновок, щодорога до успіху вимагає багато зусиль та праці над собою, якщо людина не готова до цього, то всі мрії про успіх так і залишаться мріями. Звісно, що немає універсального рецепту успіху, але, зробивши певні узагальнення, ми зрозуміти базові принципи успішних людей: не бійтеся мріяти і бути оптимістом, аналізуйте і плануйте, зосередьтесь на кінцевій цілі, не бійтеся помилок і вчіться на них, не зволікайте, шукайте підтримки, відпочивайте.

Актив учнівського товариства «Ерудит»

 

Відкрите засідання учнівського товариства «Ерудит» у Миколаївському класичному ліцеї

 

Мета заходу:

     розвивати навичик творчого вирішення завдань, створити позитивну мотивацію та зацікавленість учнів;

     формувати вміння мислити, узагальнювати, здійснювати самоаналіз

власної діяльності;

     виховувати повагу до колективу, почуття відповідальності;

     налагоджувати  контакти і взаєморозуміння між ліцеїстами; 

     необхідність         у        творчому    ставленні    до      справи        ліцейського

самоврядування;

     використання нових інноваційних технологій у виховній роботі.

 

 

Ведучий 1.Теплий дім, дружня родина, традиції – ось на чому тримається наш ліцей.

Ведучий 2. Важливо оцінити кожного: відмінника, переможця предметної олімпіади або конкурсу-захисту МАН, успішного спортсмена і просто талановиту людину.

Ведучий 1. Тому сьогодні ми запросили на наш круглий стіл тих, що захищав честь нашого закладу протягом року. Нам цікаво, як це буди переможцем?  Інтелектуалом?

Ведучий 2.  Як підтримувати в собі бажання бути першим? 

Ведучий 1.  Сьогодні  ми вітаємо  інтелектуалів ліцею?!

                                  Виступ учениці 9а класу Шалової Софії, 

дійсного члена МАН, секція «журналістика» (гра на фортопіано)

 

Ведучий 2. Я звернулася до словника і прочитала, що інтелектуал - це людина з розвинутим інтелектом  та аналітичним мисленням, він є творчим соціальним суб’єктом, знаходиться у постійному пошуку істини.

Ведучий 1. Ми провели  експрес – опитування «Як виглядає інтелектуал?».

Погляди розділилися!

 

Ведучий 2. Дехто сказав, що ось так!

 

 

Ведучий 1.Подумавши, інші сказали: «Так!»

 

 

Ведучий 2. «Вони  завжди грають у шахи!» - почули ми.

 

 

Ведучий 1.На уроці у них завжди піднесена рука!

 

 

Ведучий 2. Але зверніть увагуна наших інтелектуалів. Молоді, красиві, завзяті.

Ведучий 1. Презентуйте себе та назвіть, будь ласка, найвагомішу перемогу в цьому навчальному році. Чи впевнені ви були у своїй перемозі?

Нагородження цінними подарунками.

 

Ведучий 2. Пропонуємо вправу під назвою «Портрет  інтелектуала» (назвати слово - асоціацію). 

1.Вираз обличчя: …….

2. Атрибути:…… 3. Улюблене заняття:…..

4.   Улюблена поза:…….

5.   Мозок необхідно годувати. Улюблене блюдо інтелектуала:….

Ведучий 1. Одного дня Учень прийшов до Вчителя і запитав: «Вчителю, чим розумна людина відрізняється від дурня?» Був тихий сонячний ранок, Вчитель пив зелений чай і вдавався до роздумів про суть вічності.

Проте він відставив піалу з недопитим чаєм, припинив свої роздуми, підвівся і повів Учня за собою. Вчитель привів Учня до гори, до того її схилу, де нещодавно був невеликий обвал, і біля підніжжя гори лежали камені різних розмірів. І Вчитель сказав Учневі, щоб той відніс всі камені на вершину. Їх було багато, і Учень тягав їх цілий день, а Вчитель сидів у тіні дерева і читав працю великого філософа Тану. Учень дуже втомився, але до заходу він нарешті перетягав всі камені. Він підійшов до Вчителя, повний гордості за виконану роботу і запитав: «Вчителю, тепер я можу дізнатися відповідь на своє питання?» . «Ні, — похитав головою Вчитель, — ти ще не готовий». «А навіщо треба було тягати всі ці камені?» – запитав Учень. «Ось, — підняв Вчитель вказівний палець, — Розумна людина поставила б це питання до того, як почав їх тягати».

Ведучий 2. Скажіть, шановні інтелектуали, що рухало вами, коли ви брали участь в інтелектуальних конкурсах?

Ведучий 1. Мозок необхідно годувати. Улюблене блюдо інтелектуалів – це пошук  істини.  Пропонуємо провести  розминку. Доберіть до ілюстрації креативний коментар (робота в парах).

 

 

 

-  

-  - Презентація креативних назв.

Ведучий 1. Хобі – це улюблена справа. У кожного на зворотному боці стільця  прикріплено аркуш, на якому розміщено слоган, автором яких є Валерій Мамаєв.  Якщо ви згодні із думкою автора, озвучте їх . Та

спробуйте перекласти українською мовою (додаток 1).

 

Ведучий 2. Які хобі мають наші інтелектуали?

Ведучий 1. Іван  Крилов сказав: «Многие, хоть стыдно в том признаться,  С умом людей боятся». 

Ведучий 2. А ми спробуємо рецепт успіху  відгадати. Пропонуємо вправу  «Продовжити речення».

 

 

 

…..будет.

 

не сдаваться!

 

 

 

…..все время  пробовать еще один раз.

 

 

…быстрее большинства

 

 

с людьми.

 

… проиграть

 

 

… энтузиазма.  

 

 

… настойчивость

.  

 

 

мудрость.

 

 

хочется.

 

 

 Ведучий 2. Рецепт готовий. Справа тільки в дії. Крокуй вперед, долаючи проблеми.

Ведучий 1. И в радости, и в горе, 

Каким бы не был стресс, 

Держите под контролем  И ум и дух и вес.

Ведучий 2. Ищи пути, лови мгновенья,  Найди возможность прикоснуться.  Ведь в наших генах дремлет гений,  А может он и не проснуться.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Слогани Валерія Мамаєва

Отступят огорчения и стрессы, если к хобби проявляешь интересы.

Еже ли хобби приносит плоды, то творец не знает беды.

Пленит человека затея, когда возникает идея.

От хобби настроение приличное - возвышенное и лиричное.

Слыла б земля, о хобби слухом и человек воспрял бы духом.

Для хобби каждое творение, что для души стихотворение.

Есть увлеченности конек - в душе светится огонек.

Хобби такое создаст вдохновение, что вы ощутите блаженства мгновение.

Творчеством полезным увлечение – лучшее душевное лечение.

В хобби вызывает увлеченность, творческой натуры утонченность.

При хобби жизнь течет прекрасно, под вдохновением пылко, страстно.

О хобби всякому известно – жизнь протекает интересно. 

Хобби – это нечто занимательно, когда жизнь проходит увлекательно.

Тяга к добру всегда покоряет и совесть за хобби не укоряет.

Хобби – как шедевра изваяние: от него исходит обаяние.

Стало какое-то хобби влечь? – На воплощение стоит налечь..

Хобби как тройка способная мчать. Стоит его лишь найти и начать.

Рукава засучите и скиньте перчатки, если хобби какого возникли зачатки.

Хобби как благозвучное скерцо: смягчает душу и ласкает сердце.

Пусть увенчается к хобби прорыв, если к нему возникает порыв.

Хобби вселяет одушевление, делая прочему удешевление.

Можно в экстаз потрясающий впасть, к хобби, когда проявляется страсть.

О хобби написав импровизации, достигнуть бы его реализации.

Не сидите, сложа руки. Испытайте, хобби, муки.

Безделье, лень – как линчевание, а хобби - болей врачевание.

Нелегкую ношу я рад бы нести, от хобби, в округе, чтоб стало цвести.

Хобби способно сознание вскружить, что невозможно становится жить.

Трудясь в одиночку, гурьбой ли, вдвоем, хобби рождает душевный подъем.

Сделать из хобби бы доброе дело, на мир, улыбаясь, оно чтоб глядело.

Сделал бы каждый свое начинание и хобби, гладишь, обрело бы признание.

Какое провести б мероприятие, от хобби чтоб возникло предприятие?

Возникает вначале идея и пленит человека затея.

Воздействует хобби, на психику, властью – на тех, кто ему отдается со страстью.

Если бы к хобби дороги вели, то в подсознании сады бы цвели.

Не жди от кого-то стороннего лобби – ищи в себе склонность к какому-то хобби.

Если дух еще не выдохся, может, что придумать выдастся.

О хобби пиши и пиши бесконечно, если к тому есть способность, конечно.

Были б полны фантазий мехи, о хобби давно бы писали стихи.

Возникла идея в божественном даре – осуществляй, не пасуя в угаре.

Хобби – не банальная обуза. Хобби поэтическая муза.

Для сердца - хобби, что стихосложение: такое возбуждает уважение.

Хобби откроет мир поэтичный, когда интерес проявляется личный.

Талант, без обиды, хобби похлеще: первый – творит, хобби делает вещи.

Существует мысль - мгновение, а в хобби - вечно вдохновение.

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку