Конспект уроку
Тема: Застосування кількох способів розкладання
многочленів на множники
Мета:
1. Освітня: перевірити рівень засвоєння учнями теми, відповідних правил і формул скороченого множення.
2. Розвиваюча: вміти застосовувати формули скороченого множення на практиці, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення.
3. Виховна: створення умов для включення кожного учня в активну навчально-пізнавальну діяльність, де кожен може проявити себе, виховання пізнавального інтересу до предмета; підвищення мотивації учнів до навчання.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Обладнання:
• підручник, дошка, друковані матеріали;
• мультимедійна дошка, проектор, ноутбук, планшети.
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Мотивація до навчання (11:05)
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися, тримаємося разом, починаємо працювати. Бажаю всім успіху!
(вміти швидко знаходити відповіді на запитання в інтернеті, застосовувати набуті знання в повсякденному житті та інше)
ІІ Актуалізація опорних знань
Посилання на дошку: Формули скороченого множення (padlet.com)
Завдання на відповідність https://learningapps.org/display?v=peh7ypb8t19
ІІ Приведення одиничних знань у систему
Завдання №1 (по 1 балу за кожну знайдену помилку)
Датою свята обрано день народження вченого, винахідника, політичного діяча США Бенджаміна Франкліна. Він вважав винахідництво одним з видів державної діяльності. Першим винаходом Бенджаміна Франкліна (тоді його звали ще просто Бен) стали ласти. Майбутній політик, якому на той момент ледь виповнилося 12 років, змайстрував їх з дерев'яних дощечок. Ці ласти, закріплені на руках, дозволяли юному Франкліну розвивати таку швидкість у воді, що він миттєво став кумиром хлопчаків чи не всього Бостона.
По матеріалам ЗНО (по 2 бали за кожне правильно розв’язане завдання) (11:20)
Завдання №2
Завдання №3
Завдання №4 (по 2 бали за кожний приклад)
Установити відповідність між виразами (1-4) та їх розкладами на множники (А-Д)
Шрифт Брайля. Дар свободи. Тизер - YouTube
(Цікавий факт №1 Якось одинадцятирічний хлопець на ім’я Френк Епперсон випадково залишив на вулиці стакан з лимонадом. Була зима і день був морозний. Згодом це зробило його дуже багатим. Вранці хлопчик, природно, знайшов свій забутий стаканчик замерзлим, але від цього не менш цікавим. Це незвичайне для нього тоді відкриття свого часу стало початком створення «фруктового льоду», коли у 18 років йому прийшла в голову ідея випускати заморожений лимонад.)
(Цікавий факт №2 Перший батут винайшов 16-тирічний хлопець на ім’я Джон Ніссен з Айови у 1930-му році. Одного разу він вирішив натягнути брезент армійського зразка за допомогою гумових амортизаторів на залізний каркас, щоб просто пострибати на своє задоволення.)
(Цікавий факт №3 Прапор Аляски - теж дитячий винахід. 13-річний Бені Бенсон 1926 року відправив свій ескіз на конкурс Державного прапора Аляски. Синій колір, що символізує небо і офіційну квітку штату - незабудку, зображення сузір'я Великої Ведмедиці та Полярної зірки привели хлопчика до перемоги.)
(Цікавий факт №4 Американський школяр Джек Томас Андрака – у 15 років винайшов прототип тест-системи для діагностики раку підшлункової залози на ранній стадії. Звернувшись до двох сотень учених з проханням надати лабораторне приміщення для експериментів, 14-річний хлопець отримав єдину позитивну відповідь. Юний дослідник працював у лабораторії протягом 7 місяців, приходячи туди після шкільних занять і на вихідних. У результаті було створено схожий на глюкометр експериментальний прилад, який виявляє в крові основний маркер для виявлення ракових захворювань. За оцінками автора, тест виявився в кілька разів швидшим і дешевшим за аналоги.)
ІІІ Підбиття підсумків уроку (11:47)
IV Повідомлення домашнього завдання
Підготувати інформацію про дітей-винахідників України та по одному прикладу для кожної з формул.
Робочий зошит:
(Прізвище Ім’я учня)
17 січня
Класна робота
Тема уроку: Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Онлайн дошка Padlet Інформаційний стенд
Завдання 1: Знайди помилку:
Завдання 2:
Розв’язання:__________________________________________________________________________
Завдання 3:
Розв’язання:__________________________________________________________________________
Завдання 4:
Установити відповідність між виразами (1-4) та їх розкладами на множники (А-Д)
Розв’язання:
Завдання №5
1