Інтегрований урок з фізичної культури з міжпредметним зв'язком з математикою у 4 класі
Тема: «Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Веселі математичні старти. Вправа на релаксацію»
Мета уроку: повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ; сприяти закріпленню вивченого матеріалу з математики,
розвивати пам'ять, логічне мислення, а також необхідні
морально – вольові якості: швидкість, спритність, витривалість;
виховувати в учнів потребу в систематичних заняттях фізичною
культурою і свідоме ставлення до власного здоров'я; виховувати
почуття взаємодопомоги, взаємоповаги під час ігор.
Завдання уроку: розвивати точність рухів, рухливість, гнучкість та інші швидкісно - силові якості під час естафет; сприяти фізичному розвитку учнів, виховувати потребу до самостійних занять фізичними вправами.
Інвентар: обручі, кеглі, естафетні палички – маркери, картки з математичними прикладами, геометричні фігури, свисток.
Місце проведення: спортзал
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І
|
Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатись фізичними вправами, щоб стати сильними, спритними, гнучкими, але також повторимо деякий матеріал з математики. Подивимось, чи такі ви вправні з математики , як і на уроці фізичної культури. Але не забуваємо правила ТБ під час уроків фізичної культури.
2. Різновиди ходьби - Клас, шикуйсь. Праворуч. Кроком руш. - Спинки рівно ми тримаємо. Йти у темпі починаємо.
- Зовнішня сторона стопи ( мішка косолапий) - У напівприсяді, в повному присяді, - Великими кроками, з підскоком;
3. Різновиди бігу: 1 ) - Далі будемо дорогою бігти, А кого зустрінемо – копіюватимемо. Чубата чапля прямонога Назустріч нам вона біжить.
Біжить лоша до нас маленьке. Довгі ніжки воно має, Їх високо піднімає.
3 ) – Красивий олень довгоногий Швидкий, стрункий, гіллясторогий В країні звірів він живе.
4 ) - Швидких зайчат ми зустрічаємо Вони не ходять, а стрибають То ж і ви часу не гайте На лівій, а потім на правій нозі пострибайте.
5 ) - Ми легенькі ніжки маєм По купинах ми стрибаєм
4. Комплекс ЗРВ: ( учні розраховуються на перший – другий і шикуються у дві шеренги, вправо розімкнулись)
1, 2, 3, 4 – руки піднімаємо почергово вверх, а потім – вниз на В.П.
2 – відведення прямих рук назад з поворотом вправо; 3 – відведення зігнутих рук назад; 4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво. 3. – В.П.- стійка, руки на поясі 1 – поворот тулуба ліворуч, ліву руку відвести назад. 2 – В.П. 3 – те саме, праворуч. 4 – В.П. 4.- В.П. – стійка, ноги на ширині плеч, руки на поясі. 1 – руки вверх. 2, 3 – руками торкаємось спочатку правого , а потім лівого носка. 4 – В.П. 5. – В.П. – стійка, ноги на ширині плеч, руки вперед. 1 – лівим носком торкаємось кінцівок правої руки; 2 – правим носком торкаємось кінцівок лівої руки. 6. – В.П. – стійка, руки на поясі. 1 – присіли, руки вперед;
Вправи для відновлення дихальної системи. |
5 хв.
2 хв.
15 с.
15 с.
15 с.
15 с.
15 с. 15 с.
1 хв.
8 хв.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
3 – 4 разів.
4 – 5 разів. |
Учні стоять у шерензі.
|
Для формування правильної підстави та запобігання плоскостопості. Стежити за правильністю виконання.
Звернути увагу на техніку стрибків, дистанцію. Чергування з ходьбою. Біг виконувати у повільному темпі. Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки.
Вдихаємо носом. 3 – 4 рази повтор.
Темп середній. Слідкувати за правильною поставою. Не сутулитись. Чітко виконувати рухи.
Виправляти помилки під час виконання вправ.
|
|||
ІІ
ІІІ
|
Основна частина. Веселі естафети. - Учні першої шеренги – це « Чемпіони», а другої – « Сміливці» підходять до зазначеної лінії. Зараз проведемо веселі математичні естафети. Наголошую на чіткому дотриманні правил безпеки під час естафет. Назначаю капітанів.
1 + 2 = 3 3 + 1 = 4 4 + 2 = 6 2 + 5 =7 1 – 0 = 1 5 + 3 = 8 3 + 2 = 5 2 ∙ 1 = 2 2 + 7 = 9
( на пробкових дошках листки з прикладами на таблицю множення ) Учні біжать через обруч з маркером – естафетна паличка - записують відповіді одного прикладу і естафетну паличку передають наступному члену команди. 5 ∙ 6 = 3 ∙ 9 = 3 ∙ 4 = 5 ∙ 8 = 5 ∙ 9 = 7 ∙ 4 = 6 ∙ 4 = 6 ∙ 7 = 7 ∙ 7 = 8 ∙ 3 = 6 ∙ 3 = 6 ∙ 6 = 8 ∙ 8 = 8 ∙ 7 = 9 ∙ 4 = 4 ∙ 4 =
3. Естафета «Збери геометричну фігуру» Учні біжать в круг, піднімають його знизу вверх, збирають геометричну фігуру ( по 1 фігурі) і назад, не забігаючи в круг. І так кожний член команди, поки не зберуть всю фігуру. - Підсумок естафети. 4. Естафета « Грай і думай» - Учні біжать до відміченої лінії, приймають упор на руки і ноги, щільно один біля одного. Останній учасник проповзає під ними. Потім всі піднімаються, беруть завдання, що під кеглею і розв'язують. Чия команда швидше розв'яже, піднімає кеглю. - Завдання на кмітливість. ( групова робота).
1. Команда. Задача.
2. Команда. Задача.
Заключна частина. 1. Релаксаційна вправа « Австралійський дощ»). Діти стають в круг і виконують рухи .
2. Підсумок уроку. - Сьогодні на уроці ви – молодці. Дотримувались правил безпеки, намагались чітко виконувати вправи. Оздоровились. Не забуваємо вдома робити ранкову зарядку, повторювати вправи, бо це важливо для вашого здоров'я.
|
20 хв.
4 хв.
|
Слідкувати за дотримання правил під час естафет.
Результати перевіряє вчитель
Темп виконання повільний
|
Естафета «Математичний виклик номерів»
Естафета « Найкращий обчислювач»
Естафета « Збери геометричну фігуру»
Естафета « Грай і думай»