Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

Про матеріал
План-конспект уроку Тема уроку: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Конспект уроку із формуванням компетентностей, очікуваними результатами та наскрізними лініями
Перегляд файлу

УРОК  41,42

алгебра 7-А клас 27.01

Тема уроку. Застосування різних способів розкладання много­членів на множники.

Мета уроку:  навчальна: сформувати розуміння розкладання многочленів на множники кількома способами; сформувати вміння застосовувати різні способи розкладання многочленів на множники, зокрема формули скороченого множення,винесення спільного множника за дужки, спосіб групування

 Розвивальна: сформувати логічне мислення, математичну мову, вміння чітко висловлювати думки

Виховна: виховувати почуття відповідальності, творчу активність, інтерес до математкики

Формування компетентностей:

1) предметні компетентності:

 предметна (математична) компетентність: удосконалювати вміння учнів розкладати многочлени на множники за допомогою різних способів (спосіб групування, винесення спільного множника за дужки, формули скороченого множення) розвиток обчислювальних навичок, розвиток вміння аналізувати вивчений матеріал з теми та застосовувати набуті знання в стандартних ситуаціях і творчо переносити знання і навички у нові ситуації, сприяння активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці. Виховання зосередженості та охайності під час виконання завдань та самостійності

 Логічна компетентність : розвивати здатність мислити абстрактно і логічно, рахувати, аналізувати, чітко організовувати

 

ключові компетентності:

 • спілкування державною мовою – уміння чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, використовувати математичні терміни, поняття, символи, українську наукову термінологію

 інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані;

 уміння вчитися впродовж життя – аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

 ініціативність і підприємливість – уміння аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати.

Очікувані результати:

Формулює записує і обґрунтовує:

 розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів

Реалізація наскрізних змістовних ліній:

 «Громадянська відповідальність» через колективну діяльність, залучення учнів до співпраці, виховання толерантності щодо різноманітних способів діяльності і думок, виховання національної свідомості.

 

 

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

1. Перевірка домашнього завдання.

 

II. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

  1. Колективне розв'язування вправ:

а) Розкладіть на множники многочлен 4а3ab2;

б) розкладіть на множники вираз х5х4у + х2у3 – ху4.

  1. Сформулювати правило-орієнтир щодо застосування кількох способів розкладання на множники. (Записати в зошити)

 

ІІІ. Закріплення та осмислення нового матеріалу

Розвя’зування вправ з підручника

№800,806,785

V. Домашнє завдання

§ 20 №801, 807.

 

VI. Підбиття підсумків уроку

Відповісти на запитання рубрики «Перевірте себе» (с. 145 підручника)

(1-3 тест – 4б. 1-5 тест  - 7б, 1-7 -9б, 1-9 – 12б)

1

 

doc
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку