Застосування знань, умінь, навичок за твором Гарпер Лі "Вбитий пересмішник"

Про матеріал
Цей матеріал систематизує і закріпить теоретичні знання учнів ( за твором Гарпер Лі "Вбитий пересмішник"
Перегляд файлу

Евристична бесіда за твором.

  • Де відбувалися події? Коли? (У провінційному місті Мейкомб, штат Алабама. 1935-1938 pp.)
  • Чим відомий в економічному плані цей історичний етап? (Роки Вели­кої депресії в Америці (слайд 10).)
  • Хто веде розповідь? ( дівчинка- підліток)
  •  Чому люди не зачиняли двері? (Не було, що красти. Довіра одне до одного, бо кожного знали в обличчя.)
  • Що всіх об'єднувало? (Відсутність грошей)
  • Назвіть героїв твору. (Аттікус-батько, Луїза та Джим - його діти, тітка Александра, хатня робітниця Келпурнія)
  • Чим займався Аттікус, головний герой твору? ( був юристом та адвокатом.)
  • Як люди розраховувалися з ним? (їжею.)
  • За що поважали його у місті? (Інтелігентні манери, витримка, шляхет­ність у розмові, соціально не розмежував людей. Найкращий стрілець штату.)
  • Яку справу довірив прокурор? (Захист афроамериканця, якого звину­ватили у зґвалтуванні "білошкірої" панянки)
  • Чому саме Аттікусу? (Він не поділяв світ на вельмож та рабів. Ніхто не хотів братися за цю справу, адже треба було захищати афроамериканця.)

"Мужність - у тому, аби братися за безнадійну справу і йти до кінця".

- Як жили негри? (За містом, громадою, виконували фізично важку працю, нікому не відмовляли.)

  • Як ставилося сімейство Фінч до афроамериканки Келпурнії?  (Як до свого члена родини.)
  • Чи був винен Том Робінсон? (Ні. Він став жертвою інтриг багато­дітного сімейства Юел. Майела Юел, щоб приховати свою пристрасть до Тома Робінсона, розіграла з батьком сцену зґвалтування.)
  • Що присудили присяжні? (Обвинуватці винесли вирок - винний. А за зґвалтування вирок один - страта.)
  • Чим завершилась історія з Томом Робінсоном? (Утік дорогою
  •         до в'язнииці. Його пристрелив шериф округу )
  •         За що хотів убити дітей Боб Юел? (Саме він був винуватцем цієї історії-наклепу,зґвалтування не було)
  • Інтерв'ю з Гарпер Лі
  • -Доброго дня, місіс Гарпер. Дозвольте поставити Вам декілька запитань.
  • -Хто у вашому житті був прикладом для наслідування?
  • Гарпер Лі. Тато, він був взірцем у всьому. Його світогляд будувався на засадах милосердя та спра­ведливості. Він став прототипом образу Лттікуса.)
  • -Чи прагнули ви слави, коли віддали до друку твір?
  • Гарпер Лі. ("Ніколи не очі­кувала якогось успіху. Я сподівалася на швидку і милосердну смерть у ру­ках критиків, але водночас я думала, може, комусь вона сподобається, щоб надати мені сміливості продовжувати писати. Я сподівалася на мале, а отримана все, і це, деякою мірою, було так само лякливо, як і швидка мило­сердна смерть ".)
  • - Це було сміливо - порушувати проблему афроамериканців у США, тим паче у 60-х pp. Ви - мужня людина.
  • Гарпер Лі. писала про сімейну мо­дель взаємин між батьком і дітьми. Історія Тома Робінсона - другорядне. Така історія була у юридичній практиці мого батька.)
  • - Чи вдало Грегорі Пек зіграв роль Атгікуса?
  • Гарпер Лі. (Усі герої зіграли достовірно. Ми всі були закохані у Грегорі Пека.)
  • -Чи були на врученні Оскара?
  • Гарпер Лі. (На зйомках була, на врученні - ні. Не люблю метушні навколо себе.)
  • -Ми визнали Вас "Пересмішником", який добровільно запроторив себе у клітку - будинок для літніх людей ?
  • Гарпер Лі. ("Ви ніколи не зрозумієте людину, поки не розглянете речі з її точки зору ".)              (
  • -Останнє запитання: чому ви погодилися на розмову з нами?
  • Гарпер Лі.(Ви най­ближче підійшли до розуміння твору - "треба жити у злагоді із самий со­бою ".)
  • -Щиро вдячні Вам за розмову, бажаємо творчих успіхів та міцного здоровя.
  •  

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Стороха Б.В., Туряниця В.Г., Орлова О.В.)
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку