Завдання для актуалізації базових знань і вмінь під час вивчення теми "Теорема Піфагора"

Про матеріал
Для успішного опанування учнями нової інформації необхідно попередньо відновити, винести на передній план та відкорегувати базові знання і уміння, усунути прогалини. Особливо це важливо в уміннях. Для організації актуалізації знань необхідно сконструювати систему запитань для відновлення базових означень, формулювань, формул, правил та систему завдань для відновлення базових умінь. Дані завдання запропоновані для розглядання на етапі "Актуалізації знань" на першому уроці при вивченні теми "Теорема Піфагора".
Перегляд файлу

Актуалізація базових знань на першому уроці при вивченні теми

«Теорема Піфагора»

  1. Виразіть з рівності а = b + с  компоненти  b та с (оберіть одну правильну на вашу думку відповідь).

 

а + с

а - с

с - а

а - b

b + a

b - a

b = …

 

 

 

 

 

 

с = …

 

 

 

 

 

 

  1. Знайдіть а, якщо а² = 25.
  2. Знайдіть b, якщо b² = 100.
  3. Знайдіть k, якщо k² = 18.
  4. З рівності z = у + х знайдіть у, якщо z = 169, х = 96.
  5. Знайдіть с, якщо с² = n + m. Оберіть правильну на вашу думку відповідь.

n + m

 

  1. Знайдіть с з рівності с² = n + m, якщо n = 25, m = 144.
  2. Виразіть з формули площі прямокутного трикутника S =  катет а.
  3. Знайдіть катет прямокутного трикутника з площею 27 см²  та другим катетом 9 см.
  4. Знайдіть катет NM прямокутного трикутника, використовуючи залежність між катетом прямокутного трикутника, гіпотенузою та проекцією цього катета на гіпотенузу.

  1. За даними рисунка знайдіть катет RQ.

docx
Додано
2 травня 2019
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку