Експрес-контроль з теми "Теорема Піфагора"

Про матеріал
В умовах компетентнісного підходу на передній план висувається завдання навчити учні вдіяти на основі отриманих знань. Тому наприкінці уроку треба головну увагу приділити тим умінням, які опанували учні на уроці. Дана система вправ створена для підведення підсумків на першому уроці під час вивчення теореми Піфагора.
Перегляд файлу

       

  1. Дано: Δ ABC, кут C = 90°, АС = ВС = 3. Знайти: АВ.

6    3

  1. Дано: ΔABC, кут C = 90°, АС= 3 м, ВС = 4 м. Знайти: АВ.

3  4  5  6

  1. Визначте за наведеними даними, які з трикутників зі сторонами а, b, с є прямокутними. Оберіть декілька правильних варіантів.
  • а = 5, b = 12, с = 13  а = 6, b = 8, с = 10
  • а = 8, b = 9, с = 17   а = 20, b = 21, с = 29
  • а = 6, b = 6, с = 12
  1. Знайдіть х за даними рисунка:

6  9  2 

  1. Знайдіть сторону прямокутника, якщо його друга сторона дорівнюють 3 см, а діагональ - 5 см.
  2. Визначте довжину дробини, якщо її основа віддалена від стіни на відстань 44 см, а висота стіни - 117 см (дивись рисунок).

  1. Сторони трикутника пропорційні числам 3, 4, 5. Знайдіть більший катет даного трикутника, якщо його периметр дорівнює 36.

9  12  15  18

 

 - кількість балів за відповідне питання

docx
Додано
9 травня 2019
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку