Діагностувальна робота з теми «Текст»
1 варіант
1.Текст – це
а) декілька абзаців
б) речення, які об’єднані за змістом і розташовані в логічній послідовності
в) набір слів і розділових знаків
2.Текст складається з
а) слів і розділових знаків
б) речень
в) зачину, основної частини, кінцівки
3.Текст, в якому описано предмет, - це
а) міркування
б) розповідь
в) опис
4.Визнач тип тексту.
Листопад - останній місяць осені. Дерева вже скинули своє золоте вбрання. Вранці дме холодний вітер. У небі пливуть сірі хмари. Наближається зима.
Це текст - ____________________________
5.Знайди головні члени речення і підкресли їх.
Калина рясніла червоними великими кетягами ягід.
6.Поєднайте стрілочками частини тексту
Воно п’є росу з трав. Дзвінко
щебечуть пташки. Коло ставка Зачин
кує зозуля.
Основна частина
Зійшло сонечко.
Кінцівка
Настав новий день.
7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Придумай заголовок. Запиши відредагований текст.
Навесні Сергійко посадив у землю малесеньку сосну. Хлопчик часто напував сосну водичкою. Біля сосни зазеленіла ніжна трава. Вранці на сосну опускалася роса. Хлопчик мріяв посадити сосновий ліс.
Діагностувальна робота з теми «Текст»
2 варіант
1.Текст – це
а) набір словосполучень
б) об’єднані за змістом речення
в) кілька речень
2.Заголовок тексту - це
а) тема тексту
б) мета тексту
в) назва тексту
3.Текст складається з
а) слів, словосполучень, речень
б) зачину, основної частини, кінцівки
в) речень і абзаців
4.Визнач тип тексту.
Білочка – маленька тварина. Вона має руденьке хутро і довгий пухнастий хвіст. Двома пензликами закінчуються невеличкі вушка. А чорні очі темніють на мордочці, як дві вуглинки.
Це текст - ____________________________
5.Знайди головні члени речення і підкресли їх.
Сонячне проміння залило землю теплом і світлом.
6.Поєднайте стрілочками частини тексту
Ми пішли в сосновий ліс.
Ми назбирали багато білих Зачин
грибів і маслюків.
Основна частина
Там пахло смолою. Дерева
росли негусто. Тіні було мало. Кінцівка
7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Придумай заголовок. Запиши відредагований текст.
Край лісу зеленіє калина. Незабаром на гілочках калини з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на калині? Ніби їх майстер вималював. Калина – чудова рослина. Люблять калину в Україні. Це наш народний символ і краса.