Завдання для діагностувальної роботи з теми "Текст"

Про матеріал
Робота містить завдання відкритого та закритого типу для діагностувальної роботи по темі "Текст"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми «Текст»

1 варіант

 

1.Текст – це

а) декілька абзаців

б) речення, які об’єднані за змістом і розташовані в логічній послідовності

в) набір слів і розділових знаків

 

2.Текст складається з

а) слів і розділових знаків

б) речень

в) зачину, основної частини, кінцівки

 

3.Текст, в якому описано предмет, - це

а) міркування

б) розповідь

в) опис

 

4.Визнач тип тексту.

Листопад - останній місяць осені. Дерева вже скинули своє золоте вбрання. Вранці дме холодний вітер. У небі пливуть сірі хмари. Наближається зима.

Це текст - ____________________________

 

5.Знайди головні члени речення і підкресли їх.

Калина рясніла червоними великими кетягами ягід.

 

6.Поєднайте стрілочками частини тексту

Воно п’є росу з трав. Дзвінко                       

щебечуть  пташки. Коло ставка                            Зачин

кує зозуля.  

                                                                                  Основна частина

Зійшло сонечко.  

                                                                                  Кінцівка

Настав новий день.

 

7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

  • Тепер риба не загине.
  • Була холодна зима.
  • Рибкам стало важко дихати.
  • Ріки і озера покрилися льодом.
  • Михайло і дід Архип пробили на озері лунки.

 

8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Придумай заголовок. Запиши відредагований текст.

 

Навесні Сергійко посадив у землю малесеньку сосну. Хлопчик часто напував сосну водичкою. Біля сосни зазеленіла ніжна трава. Вранці на сосну опускалася роса. Хлопчик мріяв посадити сосновий ліс.

Фон тетради в косую линию (100 фото) • Прикольные картинки и позитив

 


Діагностувальна робота з теми «Текст»

2 варіант

1.Текст – це

а) набір словосполучень

б) об’єднані за змістом речення

в) кілька речень

 

2.Заголовок тексту - це

а) тема тексту

б) мета тексту

в) назва тексту

 

3.Текст складається з

а) слів, словосполучень, речень

б) зачину, основної частини, кінцівки

в) речень і абзаців

 

4.Визнач тип тексту.

Білочка – маленька тварина. Вона має руденьке хутро і довгий пухнастий хвіст. Двома пензликами закінчуються невеличкі вушка. А чорні очі темніють на мордочці, як дві вуглинки.

Це текст - ____________________________

 

5.Знайди головні члени речення і підкресли їх.

Сонячне проміння залило землю теплом і світлом.

 

6.Поєднайте стрілочками частини тексту

Ми пішли в сосновий ліс.

 

Ми назбирали багато білих                                 Зачин

грибів і  маслюків.    

                                                                                Основна частина                       

Там пахло смолою. Дерева                                 

росли негусто. Тіні було мало.                            Кінцівка

 

7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

  • Петрик пожалів пташку, і насипав їй у годівничку їжі.
  • Петрик став біля вікна.
  • Вона ніби просила хлопчика її врятувати.
  • Раптом щось стукнуло у шибку.
  • Це прилетіла до вікна синичка.

8. Прочитай. Виправ помилки, пов’язані з багаторазовим повторенням одного слова. Придумай заголовок. Запиши відредагований текст.

 

Край лісу зеленіє калина. Незабаром на гілочках калини з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на калині? Ніби їх майстер вималював. Калина – чудова рослина. Люблять калину в Україні. Це наш народний символ і краса.Фон тетради в косую линию (100 фото) • Прикольные картинки и позитив

 

docx
Додано
8 травня 2023
Переглядів
2717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку