Індивідуальний проєкт
«Завдання для формування вмінь учнів початкової школи, що спрямовані на розвиток математичної компетентності»
Клас:4
Тема: Задачі на знаходження швидкості руху
Очікувані результати:
1.Цьогоріч четвертокласники гімназії с.Золотковичі розпочали свій літній відпочинок із змагань «Старти надій», у якому брало участь 30 школярів. Фінішували: Надійка, яка пробігла 30 м, а Владислав на 5 м менше. Скільки метрів пробіг Владислав? Розв’яжи задачу.
2. Другого дня учні початкової школи їздили на екскурсію до Львова. Мандрівка розпочалася о 10 годині ранку і закінчилась о 17 годині 30 хвилин. Скільки часу тривала екскурсія?
3. Продовжіть міркування.
Побувавши в «Музеї науки» у Насті виникли такі запитання:
4. Розв'яжи задачу за опорною схемою.
Дорога додому автобусом тривала 3 год долаючи 210 км. Із якою швидкістю рухався автобус?
км/год
Відповідь: швидкість руху автобуса становила км/год.
46602-46307 |
Примітка
|
5. На згадку про мандрівку діти придбали собі цікаву книжку «Історія Львова». Обчисли вираз письмово і перевір результат, довідайся вартість книжки.
6. Повертаючись додому, діти дізналися, що від Львова до Мостиська можна повернутися додому автомобілем, швидкість якого 70 км/год, середня швидкість велосипедиста-20 км/год. Тож з якою швидкістю буде йти пішохід, якщо автомобілем на 65 км/год швидше ніж пішки. Домалюйте лінійну діаграму даних величин.