Завдання для формування вмінь учнів початкової школи, що спрямовані на розвиток математичної компетентності

Про матеріал
Індивідуальний проєкт «Завдання для формування вмінь учнів початкової школи, що спрямовані на розвиток математичної компетентності» Клас:4 Тема: Задачі на знаходження швидкості руху Очікувані результати:  Знаходить швидкість, застосовуючи відповідну формулу під час розв'язування практично зорієнтованих задач [4МАО 3-1.2-3].  Використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, часу, вартості [4МАО 3-4, 7-1].  Виконує усно та письмово обчислення у межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4МАО 2-4.3-1].  Представляє дані за допомогою схем, діаграм [4МАО 5-2.1-1]. Опис матеріалу відображається у вкладенні.
Перегляд файлу

Індивідуальний проєкт

«Завдання для формування вмінь учнів початкової школи, що спрямовані на розвиток математичної компетентності»

Клас:4

Тема: Задачі на знаходження швидкості руху

Очікувані результати:

  • Знаходить швидкість, застосовуючи відповідну формулу під час розв'язування практично зорієнтованих задач [4МАО 3-1.2-3].
  • Використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, часу, вартості [4МАО 3-4, 7-1].
  • Виконує усно та письмово обчислення у межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4МАО 2-4.3-1].
  • Представляє дані за допомогою схем, діаграм [4МАО 5-2.1-1].

 

 

1.Цьогоріч четвертокласники гімназії с.Золотковичі розпочали свій літній відпочинок із змагань «Старти надій», у якому брало участь 30 школярів. Фінішували: Надійка, яка пробігла 30 м, а Владислав на 5 м менше. Скільки метрів пробіг Владислав? Розв’яжи задачу.

 

 

2. Другого дня учні початкової школи їздили на екскурсію до Львова. Мандрівка розпочалася о 10 годині  ранку і закінчилась о 17 годині 30 хвилин. Скільки часу тривала екскурсія?

 

 

 

 

 

 

3. Продовжіть міркування.

Побувавши в «Музеї науки» у Насті виникли такі запитання:

  • коли щогодини літак пролітає 800 км, тобто швидкість літака 800 км/год, тоді…
  • щосекунди ракета пролітає 7 м, тобто…
  • щогодини автобус проїжджає 72 км, тобто…

 

4. Розв'яжи задачу за опорною схемою.

Дорога додому автобусом тривала 3 год  долаючи 210 км. Із якою швидкістю рухався автобус?

 

        км/год 

Відповідь: швидкість руху автобуса становила              км/год.

 

 46602-46307

Примітка

 

 

 

5. На згадку про мандрівку діти придбали собі цікаву книжку «Історія Львова». Обчисли вираз письмово і перевір результат, довідайся вартість книжки.

 

 

6. Повертаючись додому, діти дізналися, що від Львова до Мостиська можна повернутися додому автомобілем, швидкість якого 70 км/год, середня швидкість велосипедиста-20 км/год. Тож з якою швидкістю буде йти пішохід, якщо автомобілем на 65 км/год швидше ніж пішки. Домалюйте лінійну діаграму даних величин.

 

 

 

                 

                                

 

docx
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку