Завдання для групової роботи

Про матеріал
Нова українська школа - це ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у житті, школу, до якої приємно ходити учням. Тут до них прислухаються, вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку, бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати школу, адже вони відчувають, що тут панують співпраця та взаєморозуміння. Замість запам'ятовування фактів та визначень понять, учні набуватимуть компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке накладатимуться уміння цими знаннями користуватися, цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи в професійному та приватному житті.
Перегляд файлу

Предмет: Я досліджую світ

Клас: 2

Назва вправи: «Ми дослідники»

Опис вправи: Діти мають розділитися на групи (за обраним кольором цеглинки LEGO).

Дістати із кошика завдання та інструкцію для групи.

Користуючись статею підручника, допоміжною літературою, картками-малюнками-фото матеріалами, виконати завдання запропоноване у картці. Скласти асоціативний кущ, ментальну карту на пластиковій дошці, паперовому планшеті або аркуші паперу А3, А2.

Завдання групам (к-сть груп може змінюватися):

Група 1

Пригадайте, як комахи готувалися до зими. Де вони зимують?

 

 

Група 2

Пригадайте, як звірі готувалися до зими. Де вони зимують?

 

 

Група 3

Як узимку живуть риби? Що загрожує рибам в зимових водоймах? Чим можна допомогти рибам взимку?

 

Група 4

Пригадайте, де взимку живуть осілі птахи і які птахи прилітають до нас зимувати. Як зимують птахи? Чим можна допомогти птахам взимку?

 

Представлення результатів роботи груп: презентувати класу результати своєї роботи.

Інструмент оцінювання : кожна група оцінює свою роботу

C:\Users\User\Desktop\28.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас: 2

Предмет: ЯДС

Тема уроку: Тварини взимку

Завдання для групової роботи: діти мають розділитися на групи (за обраним кольором цеглинки LEGO). Дістати із кошика завдання та інструкцію для групи. Користуючись статею підручника, допоміжною літературою, картками-малюнками-фото матеріалами, виконати завдання запропоноване у картці. Скласти асоціативний кущ, ментальну карту на пластиковій дошці, паперовому планшеті або аркуші паперу А3, А2.

Завдання групам

 

Група 1

 

Пригадайте, як комахи готувалися до зими. Де вони зимують?

 

 

 

Група 2

 

Пригадайте, як звірі готувалися до зими. Де вони зимують?

 

 

 

Група 3

 

Як узимку живуть риби? Що загрожує рибам в зимових водоймах? Чим можна допомогти рибам взимку?

 

 

 

Група 4

 

Пригадайте, де взимку живуть осілі птахи і які птахи прилітають до нас зимувати. Як зимують птахи? Чим можна допомогти птахам взимку?

 

 

 Представлення результатів роботи груп: презентувати класу результати своєї роботи.

Інструмент оцінювання (опис або скріншот):

 

ЛИСТОК САМООЦІНЮВАННЯ РОБОТИ В ГРУПІ

Прізвище , імя  учня _________________________

 

 

Так

Ні

Я був активний/була активна в групі.

 

 

Я уважно слухав/слухала інших учнів

 

 

Я ставив/ставила слушні запитання.

 

 

Я намагався/намагалася відповідати на запитання, які в нас виникали.

 

 

Я не відволікався/не відволікалася від поставленого завдання.

 

 

Я висловлював/висловлювала власну точку зору.

 

 

Я допомагав/допомагала учасникам групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку