Предмет: Я досліджую світ
Клас: 2
Назва вправи: «Ми дослідники»
Опис вправи: Діти мають розділитися на групи (за обраним кольором цеглинки LEGO).
Дістати із кошика завдання та інструкцію для групи.
Користуючись статею підручника, допоміжною літературою, картками-малюнками-фото матеріалами, виконати завдання запропоноване у картці. Скласти асоціативний кущ, ментальну карту на пластиковій дошці, паперовому планшеті або аркуші паперу А3, А2.
Завдання групам (к-сть груп може змінюватися):
Група 1 |
Пригадайте, як комахи готувалися до зими. Де вони зимують?
|
Група 2 |
Пригадайте, як звірі готувалися до зими. Де вони зимують?
|
Група 3 |
Як узимку живуть риби? Що загрожує рибам в зимових водоймах? Чим можна допомогти рибам взимку?
|
Група 4 |
Пригадайте, де взимку живуть осілі птахи і які птахи прилітають до нас зимувати. Як зимують птахи? Чим можна допомогти птахам взимку?
|
Представлення результатів роботи груп: презентувати класу результати своєї роботи.
Інструмент оцінювання : кожна група оцінює свою роботу
Клас: 2
Предмет: ЯДС
Тема уроку: Тварини взимку
Завдання для групової роботи: діти мають розділитися на групи (за обраним кольором цеглинки LEGO). Дістати із кошика завдання та інструкцію для групи. Користуючись статею підручника, допоміжною літературою, картками-малюнками-фото матеріалами, виконати завдання запропоноване у картці. Скласти асоціативний кущ, ментальну карту на пластиковій дошці, паперовому планшеті або аркуші паперу А3, А2.
Завдання групам
Група 1 |
Пригадайте, як комахи готувалися до зими. Де вони зимують?
|
Група 2 |
Пригадайте, як звірі готувалися до зими. Де вони зимують?
|
Група 3 |
Як узимку живуть риби? Що загрожує рибам в зимових водоймах? Чим можна допомогти рибам взимку?
|
Група 4 |
Пригадайте, де взимку живуть осілі птахи і які птахи прилітають до нас зимувати. Як зимують птахи? Чим можна допомогти птахам взимку?
|
Представлення результатів роботи груп: презентувати класу результати своєї роботи.
Інструмент оцінювання (опис або скріншот):
ЛИСТОК САМООЦІНЮВАННЯ РОБОТИ В ГРУПІ
Прізвище , імя учня _________________________
|
Так |
Ні |
Я був активний/була активна в групі. |
|
|
Я уважно слухав/слухала інших учнів |
|
|
Я ставив/ставила слушні запитання. |
|
|
Я намагався/намагалася відповідати на запитання, які в нас виникали. |
|
|
Я не відволікався/не відволікалася від поставленого завдання. |
|
|
Я висловлював/висловлювала власну точку зору. |
|
|
Я допомагав/допомагала учасникам групи. |
|
|