ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ

Про матеріал
Завдання для контролю і узагальнення знань учнів з предмету у вигляді тестових завдань різного рівня складності та завдання з відкритою відповіддю
Перегляд файлу

УРОК 4. Адаптація як загальна властивість біологічних систем (Частина 4. Адаптація різних груп організмів). Принцип єдності організмів та середовища існування

І.

Підготувати 3 запитання другу

Взаємоопитування .  Гра «Біологічна рапіра»

ІІ. 1.ЗАПИТАННЯ ДЛЯ БЕСІДИ

  1. Які особливості будови риб допомагають їм добре плавати?
  2. Як ссавці підтримують постійну температуру свого тіла?
  3. Чому дуб і бук скидають восени листя?
  4. Які схожі та відмінні риси є в будові крил птахів?
  5. Чому листки кактусів перетворилися на колючки?

6. Наведіть відомі вам приклади адаптації до різних умов у рослин. Як це від-

бивається на їхньому зовнішньому вигляді?

7. Наведіть приклади адаптації до різних умов у тварин. Які саме пристосу-

вання допомагають це зробити?

 

ІІІ. РЕЗУЛЬТАТ

Оцінка

Завдання для самоконтролю

1 – 6

 

1. Що таке адаптація? 2. Наведіть приклади адаптацій у різних біосистем. Які основні прояви адаптацій у рослин? Як саме це вдається?3. Наведіть види та приклади адаптації у тварин. Поясніть механізми їх дії.4. Що таке принцип єдності організмів і середовища існування? 5. Наведіть приклади впливу середовища на організм і організмів – на середовище мешкання. 6. Яке значення адаптацій?.

7 – 9

 

7. Чому адаптація є загальною властивістю біосистем? 8. У чому суть принципу єдності організмів і середовища мешкання? 9. Навіщо організмам потрібно адаптуватися до навколишнього середовища?

10 – 12

10. Зробіть висновок про значення пристосувальних реакцій для збереження життя та пристосованість організмів як результат еволюції.

На прикладах поясніть принцип єдності організмів та середовища існування.

 

docx
Додано
2 грудня 2019
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку