Завдання для корекції та закріплення знань з української мови

Про матеріал
Завдання для корекції та закріплення знань з української мови дібрані та впорядковані, згідно тем, які вивчаються у 1 класі (післябукварний період). Вправи легко можна роздрукувати на певну кількість учнів. Завдання допоможуть швидко перевірити та закріпити знання дітей з певної теми.
Перегляд файлу

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука.  Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик.

Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука.  Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик. Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   У саду дозріли яблука. Петрусь з мамою назбирали цілий кошик.

Бабуся спече яблучний пиріг.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.   Прийшла весна. На деревах розпускаються листочки. З вирію повернулися птахи.


Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.

Вправа 1                                                Вправа 1

Списати, вставити пропущені букви. Списати, вставити пропущені букви.   У саду росли в...шні та ...блуні. Над   У саду росли в...шні та ...блуні. Над д...ревами літали бджоли.Було тепло. д...ревами літали бджоли.Було тепло.


Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова.  У лісі весело дзюркоче маленьке джерельце. Біля нього гудуть бджоли та джмелі.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   У нашому ставку живе велика щука.  Вона хитра та хижа. Щодня лякає малих карасиків.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Скласти речення зі слів та записати у зошити.

1.   у  весело Хлопчики футбол грають.

2.   До приїхала гості нас у бабуся.

3.   читає Марійка книжку цікаву.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

 Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

\

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

\

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.

Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова  На майдані майорів прапор України. Він був жовто-блакитного кольору. Йосип був у захваті.


Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова   Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені           Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють   Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів. Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова       Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені         Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють      Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів. Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова       Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені         Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють      Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів. Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова       Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені         Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють      Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів. Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова       Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені         Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють      Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів. Списати текст у зошити. Зробити звуковий аналіз виділеного слова       Списати текст у зошити. Зробити   Мальовнича природа нашої рідної звуковий аналіз виділеного слова Волині. Блакитні озера та зелені         Мальовнича природа нашої рідної ліси- найбільше приваблюють      Волині. Блакитні озера та зелені

туристів.                                                 ліси- найбільше приваблюють

туристів.


Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

\Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.

Поділити слова для переносу і записати у зошит.   Малина, школа, зошит, пенал, корова, весна, кит, сом, валіза,рибка,сосна, вечір,дзвінок.


Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Списати текст у зошити.   Списати текст у зошити.  Прийшла весна. З вирію  Прийшла весна. З вирію повернулись перелітні птахи.  повернулись перелітні птахи.

На деревах розпускаються листочки. На деревах розпускаються листочки.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Скласти та записати речення у Скласти та записати речення у зошити. зошити.

цвіте Біля калина. хати гарна        цвіте Біля калина. хати гарна розпускаються На листочки. деревах розпускаються На листочки. деревах до прийшла Марійка школи.       до прийшла Марійка школи.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати текст у зошити.                    Списати текст у зошити.

 Найкраща у світі людина — це моя  Найкраща у світі людина — це моя матуся. Вона добра та щира, ласкава матуся. Вона добра та щира, ласкава та мила. Я дуже  люблю свою маму.      та мила. Я дуже  люблю свою маму.

Списати речення , підкреслити Списати речення , підкреслити слова, які мають однакове         слова, які мають однакове написання та різне значення. написання та різне значення.   Маленькі лисички разом з мамою   Маленькі лисички разом з мамою лисицею гралися на галявині. Тато     лисицею гралися на галявині. Тато назбирав у кошик лисички. На небі           назбирав у кошик лисички. На небі

світить ясне сонечко. Під листочком світить ясне сонечко. Під листочком заховалось сонечко.    заховалось сонечко.

Списати речення , підкреслити Списати речення , підкреслити слова, які мають однакове         слова, які мають однакове написання та різне значення. написання та різне значення.   Маленькі лисички разом з мамою   Маленькі лисички разом з мамою лисицею гралися на галявині. Тато     лисицею гралися на галявині. Тато назбирав у кошик лисички. На небі           назбирав у кошик лисички. На небі

світить ясне сонечко. Під листочком світить ясне сонечко. Під листочком заховалось сонечко.    заховалось сонечко.

Списати речення , підкреслити Списати речення , підкреслити слова, які мають однакове         слова, які мають однакове написання та різне значення. написання та різне значення.   Маленькі лисички разом з мамою   Маленькі лисички разом з мамою лисицею гралися на галявині. Тато     лисицею гралися на галявині. Тато назбирав у кошик лисички. На небі           назбирав у кошик лисички. На небі

світить ясне сонечко. Під листочком світить ясне сонечко. Під листочком заховалось сонечко.    заховалось сонечко.

Списати речення,підкреслити   Списати речення,підкреслити слова, які мають однакове         слова, які мають однакове написання та різне значення. написання та різне значення.   Маленькі лисички разом з мамою   Маленькі лисички разом з мамою лисицею гралися на галявині. Тато     лисицею гралися на галявині. Тато назбирав у кошик лисички. На небі           назбирав у кошик лисички. На небі

світить ясне сонечко. Під листочком світить ясне сонечко. Під листочком заховалось сонечко.    заховалось сонечко.

Списати речення , підкреслити Списати речення,підкреслити слова, які мають однакове         слова, які мають однакове написання та різне значення. написання та різне значення.   Маленькі лисички разом з мамою   Маленькі лисички разом з мамою лисицею гралися на галявині. Тато     лисицею гралися на галявині. Тато назбирав у кошик лисички. На небі           назбирав у кошик лисички. На небі

світить ясне сонечко. Під листочком світить ясне сонечко. Під листочком заховалось сонечко.    заховалось сонечко.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.    Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.    Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.    Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.    Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.       Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.        Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.       Сумно в садах і лісах.

Списати речення, замінити               Списати речення, замінити

виділені  слова , протилежними за виділені  слова , протилежними за значенням.        значенням.

Зима. Холодно. Мовчать пташки.     Зима. Холодно. Мовчать пташки.

Сумно в садах і лісах.                           Сумно в садах і лісах.


Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка. Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви. Наше подвір’я сторожує пес

(Б,б)ровко. У суботу ми поїдемо у (М,м)істо  (Л,л)ьвів. У мене є найкраща подруга (М,м)арійка.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь  (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Списати речення, вставити пропущені букви.

На галявині гралися п...ятеро зайченят. На поле прийшов дідусь (П,п)авло. Урок читання проводила (М,м)арія (П,п)етрівна.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.

Скласти і записати речення.

1.   подвір’ї На школи учні. пошикувалися

2.   лялькову Ми виставу. відвідали

3.   діти На читали уроці казку. цікаву 4. повернулися З перелітні вирію птахи.


відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.

Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання що? У парку виросли високі клени та тополі. Біля школи є спортивний майданчик. На уроці мови діти списували текст. У бібліотеці багато цікавих книг.


відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.

Списати, підкреслити слова, які         Списати, підкреслити слова, які

відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.

 Списати, підкреслити слова, які        Списати, підкреслити слова, які

відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.

Списати, підкреслити слова, які         Списати, підкреслити слова, які

відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.

Списати, підкреслити слова, які         Списати, підкреслити слова, які

відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.

Списати, підкреслити слова, які         Списати, підкреслити слова, які

відповідають на питання що відповідають на питання що робив?      робив?

Марко читав цікаву казку. Іван      Марко читав цікаву казку. Іван Васильович працював лікарем. Тато Васильович працював лікарем. Тато рвав достиглі яблука. Вітер нагинав рвав достиглі яблука. Вітер нагинав гілля дерев до землі.   гілля дерев до землі.


відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця. Списати, підкреслити слова, які відповідають на питання яка? Хитра лисичка швидко втекла від мисливців. Зелена травичка вкрила галявину. Ввічлива дівчинка привіталась з бабусею. До нашого класу прийшла нова учениця.


Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

Списати текст, зробити звуковий        Списати текст, зробити звуковий аналіз виділеного слова.       аналіз виділеного слова.

 На шкільному подвір’ї гралися діти. На шкільному подвір’ї гралися діти. Марко та Роман кидали м’яча. А    Марко та Роман кидали м’яча. А Софія і Маргарита його ловили. ВсімСофія і Маргарита його ловили. Всім було дуже весело. було дуже весело.

pdf
Додано
9 квітня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку