ВІВТОРОК. 21 квітня.
ЧИТАННЯ. «Урок узагальнення за розділом «Із скарбниці казкарів світу». Повторити вивчені твори розділу. Відповідати на запитання та виконати завдання на ст.158.
(Спробуйте прочитати деформовану загадку і відгадати її:
«Маньлекий тийвсто чоквічоло з миленьпухки румаки. На житові призлибно тропи папу – кдзигу. На снипі – мочиктор».)
МАТЕМАТИКА. «Розв’язування задач та простих рівнянь». (Складних рівнянь у 3 класі ми розв’язувати не будемо, лише прості!!!). Ст. 149-150. Виконати письмово завдання 985, 986, 988, 991, 990 (розв’язати не ті, що у вправі рівняння, а ось які- х : 8 = 5; 54 : х = 9; 7 • х = 63; 56 : х = 2). (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 989, 991) (Для дітей з ООП – завдання 985, 991, 990 (розв’язати не ті, що у вправі рівняння, а ось які- х : 8 = 5; 54 : х = 9; 7 • х = 63; 56 : х = 2). https://youtu.be/g1SkH-gtz9c
ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Катання на велосипеді біля хати. Ігри з м’ячем. https://youtu.be/olBUNp4ChPk
УКР.МОВА. «Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ». Ст.160-162. Вправи 395, 396 (наприклад: розтанули (що?) сніги, розтанули (де?) не скрізь; доживають (чого?) віку, доживають (що?) плями, доживають (де?) в полі і в лісі,…), 397,398 (дієслова підкреслювати олівцем двома прямими лініями). (Для дітей з ООП – завдання 395,397)
АНГЛІЙСЬКА (за п’ятницю) : Вправа 7, 8,ст.120 – читати.
СЕРЕДА. 22 квітня.
УКР.МОВА. «Дієслова-синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях». (Нагадаю, що синоніми або синонімічні слова – це слова, які близькі за значенням. Тобто такі, якими можна замінити дане слово. Наприклад, вправа 399: Сонце сідає, сонце заходить, сонце ховається… місяць виглядає, місяць визирає, місяць показується…) Ст.162-163. Виконати вправи 400, 402, 403. Вправа 401 для тих, хто хоче десятку і більше. (Для дітей з ООП – завдання 400,403) https://youtu.be/rJYpooRB_Qc
МАТЕМАТИКА. «Розв’язування задач та простих рівнянь». (Складних рівнянь у 3 класі ми розв’язувати не будемо, лише прості!!!). Ст. 150-151. Письмово виконати завдання: 992, 994, 995, 996, 998 ,997 (розв’язати не ті рівняння, що у вправі, а ось які- х : 15 = 6; х : 9 = 23; х – 54 = 63; х – 6 = 6; 37 – х = 16; 45 + х = 90). (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 995,996). (Для дітей з ООП – завдання 992, 995, по можливості ще й такі рівняння х : 15 = 6; х : 9 = 23; х – 54 = 63; х – 6 = 6; 37 – х = 16; 45 + х = 90).
ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Ігри з м’ячем. Елементи футболу (набивання м’яча https://youtu.be/OKD7lBEkZWo).
ПРИРОДА. «Червона книга України. Заповідей території. Державні заповідники. Ботанічні сади». Підручник с. 130-138.
ЧЕТВЕР. 23 квітня.
ЧИТАННЯ. «Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!» В.Скуратівський «Благослови, мати, весну зустрічати». Ст.159 - прочитати назву нового розділу та інформацію про нього. Ст.160-161 – виразно читати текст (5 разів) https://youtu.be/rZYtBt8t5eI ; вивчити одну веснянку з тексту.
(Прочитайте з історії: Велика і прекрасна наша земля. В оновлюється вона завжди весною. Наші предки – слов’яни – вважали весну живою істотою. Вони вірили у багатьох богів. Вони їх шанували, справляли їхні свята навесні і співали веснянки. Вважається, що весну приносили на крилах птахи, які повертаються з вирію, 30 березня, коли в народі святкували свято Теплого Олексія. Чекали всі цього свята з нетерпінням. Зранку вдягались у святкове вбрання, потім вітали один одного з теплом. Господині випікали печиво у вигляді птахів жайворонків. Це печиво носили селом на долонях і показували сонцю, говорячи, що птахи прилетіли – пора весні бути. А потім ішли весну закликати і співали веснянки. Весна вважається порою пробудження, надій. Наші пращури колись зустрічали Новий рік весною – 13 березня.)
МАТЕМАТИКА. «Повторення і закріплення вивченого матеріалу». Ст. 151-152. Письмово виконати завдання 1000, 1002, 1003, 1006, 999 (розв’язати не ті рівняння, що у вправі, а ось які- х • 5 = 90; 48 : х = 6; 12 • х = 36; х+29 = 140; 80 + х = 260; х – 600 = 120). (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 1004) (Для дітей з ООП – завдання 1002,1003, 1006)
УКР.МОВА. «Дієслова-антоніми. Роль дієслів-антонімів у реченнях». (Нагадаю, що слова антоніми – це слова протилежні за значенням, тобто слова навпаки. Наприклад: сісти – встати, підняв – опустив, вікрив – закрив…) Ст.163-164. Вправи 404-407. (Для дітей з ООП – завдання 404,407) https://youtu.be/OiP-Tu37vOA
ТРУДОВЕ. «Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми із коробок, упаковок та самостійно виготовлених деталей. Оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами». Виготовити іграшку. (Основою конуса для іграшок можуть служити картонні трубочки і-під паперових рушничків, фольги, харчової плівки. Прямокутною основою можуть бути упаковки з-під соку, чаю, макаронів, зубної пасти тощо)
МУЗИКА. Повторити і поспівати пісню «Великодній цвіт» (https://youtu.be/SEGACnctTHM)
1.Свято наближається,
Радість нам несе,
Фарбами яскравими
Розквітає все.
Приспів:
Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.
2.З мамою за столиком
Ми чарівники:
Писанки розписуєм
Разом залюбки.
Приспів.
Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.
3. Розфарбуєм писанки
У весняний час,
Будуть гарні писанки
На столі у нас.
Приспів.
П’ЯТНИЦЯ. 24 квітня.
ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Ігри з м’ячем. Елементи футболу (набивання м’яча). https://youtu.be/RIKcFIt6Rio
Я У СВІТІ. Намалювати три писанки.
ЧИТАННЯ. «Казка живої природи» Т.Коломієць «Березень». https://youtu.be/c-veKtn7n48 Ст.162 – прочитати (за бажанням вивчити) 2 прислів’я зверху; виразно читати вірш (10 разів). https://youtu.be/c-veKtn7n48
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. «Відпочинок на природі». https://youtu.be/twWh9EF2qZc
Пропоную вам уявити подорож у світ природи. Природа — це живий організм, а ми з вами — частинка природи. Тому й ставитися до природи треба, як до самого себе.
Дуже важливо зберегти все таким, як воно є. Не нищити, не руйнувати, а залишити землю такою ж чудовою для інших поколінь. А ще важливо берегти своє життя й здоров’я, щоб насолоджуватися красою навколишнього світу. А це значною мірою залежить від нас самих, від нашої поведінки.
- Куди ж ми помандруємо сьогодні?
Потрібно відгадати: Влітку зеленіє, а взимку чорніє.
- Що таке ліс? Ліс — це народне багатство. Він дарує людям цінну деревину. Ліс — це фабрика кисню, зелена аптека. Ліс — житло, де звірі і птахи можуть знайти собі поживу. Митці завжди оспівували і оспівують природу у казках, піснях, віршах.
- Діти, а що ви уявляєте, коли чуєте слово «ліс»?
- Які асоціації у вас виникають?
Найкращий відпочинок — на природі. Природа дарує людям чисте повітря, бадьорість, гарний настрій.
Сьогодні ми повинні зрозуміти, коли ліс для нас—друг, а коли — ворог. Дізнаймося, як треба поводитися, щоб обминути всі можливі небезпеки, відпочинок приніс радість, задоволення і хороше самопочуття.
Отож, подумаймо про те, з ким можна йти до лісу
- Яка найперша небезпека може чекати на нас у лісі?
Це небезпека загубитися у лісі, заблукати. Тому до лісу дітям вашого віку можна йти лише з дорослими, з батьками, учителями. У лісі є свої закони, за якими живуть столітні дерева, комахи, звірі, птахи. Тому в ліс варто заходити спокійно, без галасу.
Під час відпочинку в лісі треба пам’ятати, що господарі у ньому все ж таки не ми. Натрапити на них можна рідко, адже, почувши людину, вони втікають. Слід остерігатися зустрічі з дикими звірами. А якщо побачили, дайте можливість їм утекти. Адже коли вони хворіють на сказ, кидаються на людей. При укусі тварини слід звернутися до лікаря.
А ще можна побачити у лісі комах: осу, бджолу, кліща, мураху, також комарів і павуків.
Укуси комах можуть виявитися небезпечними, оскільки серед них багато отруйних. Особливо небезпечними є укуси ос і бджіл у губи, язик, піднебіння. Необхідно витягти жало й накласти на місце укусу холодний компрес.
Навесні і влітку в лісах чимало кліщів. Деякі з них є носіями небезпечних хвороб. Щоб ця невидимка вас несподівано не атакувала, одягайтеся у ліс за правилами: ніяких босоніжок, шортів, маєчок. Тіло повинно бути закритим . А також комах приваблюють блискучі прикраси, сильні аромати парфумів. Пам'ятайте про це.
При укусах комарів у кров може потрапити отрута, яка викликає гострий біль, набряк.
А тепер скажіть, хто милує наше око на відпочинку? (Рослини.) А які бувають рослини? (Отруйні і цілющі.) Які ж рослини можна використовувати для лікування? (Ромашку, деревій, подорожник, материнку, кульбабу.)
Крім смачних поживних і корисних для нас, людей, ягід, у лісі ще ростуть отруйні ягоди, рослини. Їх найкраще не збирати, не їсти. Про них потрібно знати й чітко їх розпізнавати. Отруйні ягоди — вороняче око, вовче лико, дурман звичайний, паслін. А блекота, чистотіл, красавка, конвалія — це отруйні рослини. Але й нищити їх не можна. Адже в природі все збалансовано, все знаходиться у рівновазі.
Відгадайте загадку: гарну шапочку він має, радо всіх нас зустрічає.
- Які бувають гриби? (Їстівні й отруйні). Які їстівні гриби ви знаєте? (Білий гриб, підберезник, лисички, сироїжки, опеньки.)
Вирушаючи з кошиком до лісу, не забувайте, що в кожного їстівного гриба є отруйні двійники.
Не всі гриби потрібно зривати. Зустріли незнайомий грибок — не чіпайте, не топчіть: комусь він дуже потрібний. Деякими видами грибів лікуються хворі звірята. А є гриби, що «дружать» з деревами, допомагають їм рости. Тобто, хто любить збирати гриби, повинні дотримуватись правила; грибів, яких не знаєте, до кошика не кладіть. Усе, що принесли з лісу в кошиках, обов’язково покажіть дорослим.
— Прогулянка на природі з велосипедом чи без нього — найкращий відпочинок. У лісі, в горах, біля водойми можна насолоджуватися чистим повітрям і мальовничими пейзажами. Спів пташок, шурхотіння листя, плескіт хвиль заспокоюють, і ти відчуваєш єднання з природою. Усе це позитивно впливає на здоров’я.
Важливо знати! Навесні й улітку в лісах та парках багато кліщів. Деякі з них є носіями небезпечних хвороб. Але жоден кліщ не здатний проникнути крізь одяг з цупкої тканини. Тому не ходи по траві в шортах і намагайся закрити всі ділянки тіла. Після прогулянки зніми з себе одяг, ретельно витруси його і перед тим, як прийняти душ, оглянь своє тіло з усіх боків. Якщо побачиш кліща, одразу скажи про це дорослим. Разом із ними слід звернутися до лікаря, щоб видалити кліща і перевірити, заразний він чи ні.
Життя людини пов’язане з водою. Ви також відпочивали на берегах річок, озер, моря. Вода — це стихія, яку люди знають давно, але вона також приховує небезпеку. Тому не можна дітям перебувати біля водойми без дорослих.
Тепер дайте відповіді на запитання:
— Які небезпечні ситуації можуть виникнути на відпочинку?
— Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?
— Де в лісі найбільше кліщів?
— Як уберегтися від кліщів?
— Назвіть речі та одяг для прогулянки на природу.