Завдання для опрацювання учнями 3 класу під час карантину із 21.04 по 24.04.2020 р.

Про матеріал
Неочікуваний карантин збив з пантелику більшість педагогів, адже це непередбачуване явище великою мірою перебило цілісний освітній процес. Але, не зважаючи на труднощі, закріплювати здобуті знання можна і вдома самостійно, за допомогою опрацювання завдань із допомогою батьків, інтернету під дистанційним контролем вчителя. Пропоную учням 3 класу завдання з основних предметів для опрацювання під час карантину з 21.04. по 24.04.2020 р.
Перегляд файлу

ВІВТОРОК. 21 квітня.

ЧИТАННЯ. «Урок узагальнення за розділом «Із скарбниці казкарів світу». Повторити вивчені твори розділу. Відповідати на запитання та виконати завдання на ст.158.

(Спробуйте прочитати деформовану загадку і відгадати її:

«Маньлекий тийвсто чоквічоло з миленьпухки румаки. На житові призлибно тропи папу – кдзигу. На снипі – мочиктор».)

МАТЕМАТИКА. «Розвязування задач та простих рівнянь». (Складних рівнянь у 3 класі ми розвязувати не будемо, лише прості!!!). Ст. 149-150. Виконати письмово завдання 985, 986, 988, 991, 990 (розвязати не ті, що у вправі рівняння, а ось які-   х : 8 = 5; 54 : х = 9; 7 • х = 63; 56 : х = 2).  (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 989, 991) (Для дітей з ООП – завдання 985, 991, 990 (розвязати не ті, що у вправі рівняння, а ось які-   х : 8 = 5; 54 : х = 9; 7 • х = 63; 56 : х = 2).   https://youtu.be/g1SkH-gtz9c

ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Катання на велосипеді біля хати. Ігри з мячем.  https://youtu.be/olBUNp4ChPk

УКР.МОВА. «Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ». Ст.160-162. Вправи 395, 396 (наприклад: розтанули (що?) сніги, розтанули (де?) не скрізь; доживають (чого?) віку, доживають (що?) плями, доживають (де?) в полі і в лісі,…), 397,398 (дієслова підкреслювати олівцем двома прямими лініями). (Для дітей з ООП – завдання 395,397)

АНГЛІЙСЬКА (за пятницю) : Вправа 7, 8,ст.120 – читати.

 

СЕРЕДА. 22 квітня.

УКР.МОВА. «Дієслова-синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях». (Нагадаю, що синоніми  або синонімічні слова – це слова, які близькі за значенням. Тобто такі, якими можна замінити дане слово. Наприклад, вправа 399: Сонце сідає, сонце заходить, сонце ховається… місяць виглядає, місяць визирає, місяць показується…) Ст.162-163. Виконати вправи 400, 402, 403. Вправа 401 для тих, хто хоче десятку і більше. (Для дітей з ООП – завдання 400,403) https://youtu.be/rJYpooRB_Qc

МАТЕМАТИКА. «Розвязування задач та простих рівнянь». (Складних рівнянь у 3 класі ми розвязувати не будемо, лише прості!!!). Ст. 150-151. Письмово виконати завдання: 992, 994, 995, 996, 998 ,997 (розвязати не ті рівняння, що у вправі, а ось які-   х : 15 = 6; х : 9 = 23; х – 54 = 63; х – 6 = 6; 37 – х = 16; 45 + х = 90). (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 995,996).  (Для дітей з ООП – завдання 992, 995, по можливості ще й такі рівняння х : 15 = 6; х : 9 = 23; х – 54 = 63; х – 6 = 6; 37 – х = 16; 45 + х = 90).

ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Ігри з мячем. Елементи футболу (набивання мяча https://youtu.be/OKD7lBEkZWo).

ПРИРОДА. «Червона книга України. Заповідей території. Державні заповідники. Ботанічні сади». Підручник с. 130-138.

 

ЧЕТВЕР. 23 квітня.

ЧИТАННЯ. «Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!» В.Скуратівський «Благослови, мати, весну зустрічати». Ст.159 - прочитати назву нового розділу та інформацію про нього. Ст.160-161 – виразно читати текст (5 разів) https://youtu.be/rZYtBt8t5eI ; вивчити одну веснянку з тексту.

(Прочитайте з історії:  Велика і прекрасна наша земля. В оновлюється вона завжди весною. Наші предки – словяни – вважали весну живою істотою. Вони вірили у багатьох богів. Вони їх шанували, справляли їхні свята навесні і співали веснянки. Вважається, що весну приносили на крилах птахи, які повертаються з вирію, 30 березня, коли в народі святкували свято Теплого Олексія. Чекали всі цього свята з нетерпінням. Зранку вдягались у святкове вбрання, потім вітали один одного з теплом. Господині випікали печиво у вигляді птахів жайворонків. Це печиво носили селом на  долонях і показували сонцю, говорячи, що птахи прилетіли – пора весні бути. А потім ішли весну закликати і співали веснянки. Весна вважається порою пробудження, надій. Наші пращури колись зустрічали Новий рік весною – 13 березня.)

МАТЕМАТИКА. «Повторення і закріплення вивченого матеріалу». Ст. 151-152. Письмово виконати завдання 1000, 1002, 1003, 1006, 999 (розвязати не ті рівняння, що у вправі, а ось які- х • 5 = 90; 48 : х = 6; 12 • х = 36;  х+29 = 140; 80 + х = 260; х – 600 = 120).   (Для учнів, які хочуть мати високі оцінки – виконати завдання із зірочкою – 1004)  (Для дітей з ООП – завдання 1002,1003, 1006)

УКР.МОВА. «Дієслова-антоніми. Роль дієслів-антонімів у реченнях». (Нагадаю, що слова антоніми – це слова протилежні за значенням, тобто слова навпаки. Наприклад: сісти – встати, підняв – опустив, вікрив – закрив…) Ст.163-164. Вправи 404-407. (Для дітей з ООП – завдання 404,407) https://youtu.be/OiP-Tu37vOA

ТРУДОВЕ. «Виготовлення і оздоблення виробів обємної форми із коробок, упаковок та самостійно виготовлених деталей. Оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами». Виготовити іграшку. (Основою конуса для іграшок можуть служити картонні трубочки і-під паперових рушничків, фольги, харчової плівки. Прямокутною основою можуть бути упаковки з-під соку, чаю, макаронів, зубної пасти тощо)

МУЗИКА. Повторити і поспівати пісню «Великодній цвіт» (https://youtu.be/SEGACnctTHM)

1.Свято наближається,
Радість нам несе,
Фарбами яскравими
Розквітає все.

Приспів:

Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.

2.З мамою за столиком
Ми чарівники:
Писанки розписуєм
Разом залюбки.

Приспів.

Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.

3. Розфарбуєм писанки
У весняний час,
Будуть гарні писанки
На столі у нас.

Приспів.

 

 

ПЯТНИЦЯ. 24 квітня.

ФІЗКУЛЬТУРА. Зробити ранкову зарядку. Ігри з мячем. Елементи футболу (набивання мяча). https://youtu.be/RIKcFIt6Rio

Я У СВІТІ. Намалювати три писанки.

ЧИТАННЯ. «Казка живої природи» Т.Коломієць «Березень». https://youtu.be/c-veKtn7n48  Ст.162 – прочитати (за бажанням вивчити) 2 прислівя зверху; виразно читати вірш (10 разів). https://youtu.be/c-veKtn7n48

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ. «Відпочинок на природі».  https://youtu.be/twWh9EF2qZc

Пропоную вам уявити подорож у світ природи. Природа — це живий організм, а ми з вами — частинка природи. Тому й ставитися до природи треба, як до самого себе.

Дуже важливо зберегти все таким, як воно є. Не нищити, не руйнувати, а залишити землю такою ж чудовою для інших поколінь. А ще важливо берегти своє життя й здоров’я, щоб насолоджуватися красою навколишнього світу. А це значною мірою залежить від нас самих, від нашої поведінки.

- Куди ж ми помандруємо сьогодні?

Потрібно відгадати: Влітку зеленіє, а взимку чорніє.

- Що таке ліс? Ліс — це народне багатство. Він дарує людям цінну деревину. Ліс — це фабрика кисню, зелена аптека. Ліс — житло, де звірі і птахи можуть знайти собі поживу. Митці завжди оспівували і оспівують природу у казках, піснях, віршах.

- Діти, а що ви уявляєте, коли чуєте слово «ліс»?

- Які асоціації у вас виникають?

Найкращий відпочинок — на природі. Природа дарує людям чисте повітря, бадьорість, гарний настрій.

 Сьогодні ми повинні зрозуміти, коли ліс для нас—друг, а коли — ворог. Дізнаймося, як треба поводитися, щоб обминути всі можливі небезпеки, відпочинок приніс радість, задоволення і хороше самопочуття.

 

Отож, подумаймо про те, з ким можна йти до лісу

 

- Яка найперша небезпека може чекати на нас у лісі?

 

Це небезпека загубитися у лісі, заблукати. Тому до лісу дітям вашого віку можна йти лише з дорослими, з батьками, учителями. У лісі є свої закони, за якими живуть столітні дерева, комахи, звірі, птахи. Тому в ліс варто заходити спокійно, без галасу.

Під час відпочинку в лісі треба пам’ятати, що господарі у ньому все ж таки не ми. Натрапити на них можна рідко, адже, почувши людину, вони втікають. Слід остерігатися зустрічі з дикими звірами. А якщо побачили, дайте можливість їм утекти. Адже коли вони хворіють на сказ, кидаються на людей. При укусі тварини слід звернутися до лікаря.

 

А ще можна побачити у лісі комах: осу, бджолу, кліща, мураху, також комарів і павуків.

Укуси комах можуть виявитися небезпечними, оскільки серед них багато отруйних. Особливо небезпечними є укуси ос і бджіл у губи, язик, піднебіння. Необхідно витягти жало й накласти на місце укусу холодний компрес.

Навесні і влітку в лісах чимало кліщів. Деякі з них є носіями небезпечних хвороб. Щоб ця невидимка вас несподівано не атакувала, одягайтеся у ліс за правилами: ніяких босоніжок, шортів, маєчок. Тіло повинно бути закритим . А також комах приваблюють блискучі прикраси, сильні аромати парфумів. Пам'ятайте про це.

 

При укусах комарів у кров може потрапити отрута, яка викликає гострий біль, набряк.

А тепер скажіть, хто милує наше око на відпочинку? (Рослини.) А які бувають рослини? (Отруйні і цілющі.) Які ж рослини можна використовувати для лікування? (Ромашку, деревій, подорожник, материнку, кульбабу.)

Крім смачних поживних і корисних для нас, людей, ягід, у лісі ще ростуть отруйні ягоди, рослини. Їх найкраще не збирати, не їсти. Про них потрібно знати й чітко їх розпізнавати. Отруйні ягоди — вороняче око, вовче лико, дурман звичайний, паслін. А блекота, чистотіл, красавка, конвалія — це отруйні рослини. Але й нищити їх не можна. Адже в природі все збалансовано, все знаходиться у рівновазі.

Відгадайте загадку: гарну шапочку він має, радо всіх нас зустрічає.

- Які бувають гриби? (Їстівні й отруйні).  Які їстівні гриби ви знаєте? (Білий гриб, підберезник, лисички, сироїжки, опеньки.)

Вирушаючи з кошиком до лісу, не забувайте, що в кожного їстівного гриба є отруйні двійники.

 

Не всі гриби потрібно зривати. Зустріли незнайомий грибок — не чіпайте, не топчіть: комусь він дуже потрібний. Деякими видами грибів лікуються хворі звірята. А є гриби, що «дружать» з деревами, допомагають їм рости. Тобто, хто любить збирати гриби, повинні дотримуватись правила; грибів, яких не знаєте, до кошика не кладіть. Усе, що принесли з лісу в кошиках, обов’язково покажіть дорослим.

— Прогулянка на природі з велосипедом чи без нього — найкращий відпочинок. У лісі, в горах, біля водойми можна насолоджуватися чистим повітрям і мальовничими пейзажами. Спів пташок, шурхотіння листя, плескіт хвиль заспокоюють, і ти відчуваєш єднання з природою. Усе це позитивно впливає на здоров’я.

Важливо знати! Навесні й улітку в лісах та парках багато кліщів. Деякі з них є носіями небезпечних хвороб. Але жоден кліщ не здатний проникнути крізь одяг з цупкої тканини. Тому не ходи по траві в шортах і намагайся закрити всі ділянки тіла. Після прогулянки зніми з себе одяг, ретельно витруси його і перед тим, як прийняти душ, оглянь своє тіло з усіх боків. Якщо побачиш кліща, одразу скажи про це дорослим. Разом із ними слід звернутися до лікаря, щоб видалити кліща і перевірити, заразний він чи ні.

Життя людини пов’язане з водою. Ви також відпочивали на берегах річок, озер, моря. Вода — це стихія, яку люди знають давно, але вона також приховує небезпеку. Тому не можна дітям перебувати біля водойми без дорослих.

Тепер дайте відповіді на запитання:

— Які небезпечні ситуації можуть виникнути на відпочинку?

— Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?

— Де в лісі найбільше кліщів?

— Як уберегтися від кліщів?

— Назвіть речі та одяг для прогулянки на природу.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 3 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку