Завдання для підсумкового (річного) оцінювання результатів навчання за 6 клас у формі екстернату з етики

Про матеріал
Завдання для підсумкового (річного) оцінювання результатів навчання за 6 клас у формі екстернату з етики
Перегляд файлу

Завдання 1-6.  Обрати одну правильну відповідь. Кожна правильна відповідь – 0,5 б; максимальна кількість балів – 3 б.

1. Норми і правила поведінки у ставленні людей одне до одного та до суспільства.

А) Етика        Б) Мораль         В) Моральні цінності.

2. Відповідність поведінки людей моральним нормам — це

А) Відповідальність.      Б) Моральність.               В) Аморальність.

3. Правильне, неупереджене ставлення до кого-небудь, що відповідає морально-етичним нормам:

А)Чемність.           Б)Тактовність.          В) Справедливість.

4. Громадянський обов’язок – це

А) Добровільна суспільно корисна діяльність, що не передбачає отримання прибутку.

Б) Закріплений правовими нормами держави ряд дій, які громадяни мають безумовно виконувати.

В) Прояви почуттів і переживань людини, зумовлені її ставленням до когось.

5. Особистий простір – це

А) Виявлення прихильності однієї людини до іншої.

Б) Група людей, які мають спільні інтереси та здійснюють разом певні дії.

В) Область, яку людина вважає належною собі та захищає від зовнішнього втручання.

6. Альтруїзм – це …

А) Турбота про добробут людей, що не передбачає особистої вигоди із цього.

Б) Здатність розуміти емоційний стан іншої людини та співпереживати їй.

В) Турбота людини про власні інтереси, добробут і переваги.

 

Завдання 7–9.Кожна правильна відповідь – 1 б, максимальна кількість балів – 3 б.

7. Успішний командний гравець – той, хто:

А) Грає краще за всіх.            

Б) Швидко адаптується в колективі.

В) Не боїться критикувати.

Г) Неконфліктний, об’єктивний.

8. Установіть відповідність між способом соціального впливу на поведінку людини та його визначенням:

1) Авторитет            А) Непрямий, прикрий, опосередкований тиск.

2) Переконання        Б) Загальновизнаний вплив, поважність (особи,

                                        організації, колективу тощо).

3) Примус                 В) Спрямований вплив на людину за допомогою 

                                        аргументів.

 

9. Установіть відповідність між рівнями потреб в піраміді Маслоу та їх описом:

А) Фізіологічні.                    1. Я займаюся улюбленими справами.

Б) Безпека.                            2. Мене люблять. я належу до спільнот.

В) Соціальні.                        3. Я почуваюся в безпеці.

Г) Поваги.                             4. Я відчуваю фізичний комфорт.

Д) Самореалізація.               5. Мене визнають і поважають.

 

Завдання 10–12. Кожна правильна відповідь – 1 б, максимальна кількість балів – 3 б.

10. Що таке добро? Наведіть приклади ситуацій із повсякденного життя, коли вам доводиться робити вибір між добрим і поганим.

11. Продовжте речення: « Я толерантна людина, тому що 1)…, 2)…,3)…, 4)…».

12. До чого може призвести безвідповідальність за свої вчинки? Обґрунтуйте свою точку зору.

Творчі завдання. Кожна правильна відповідь – 1,5 б, максимальна кількість балів – 3 б.

 

13. Створіть хмарку слів до поняття : «Друзі відповідальності»

14. Створіть кластер «Поради щодо ефективного розв’язання конфліктів».

 

docx
Додав(-ла)
Фурс Лілія
До підручника
Етика 6 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
13 червня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку