Завдання для проведення контрольної роботи ” Здоров’я людини ”

Про матеріал

Контрольна робота містить різнорівневі завдання. Завдання високого рівня передбачають розгорнуту відповідь учня. Розроблена для двох варіантів. Відвовідно до програми 8 класу. Розділ І "Здоров'я людини ".

Перегляд файлу

Розділ І. Здоров’я людини.

Варіант 1

Початковий рівень

  1. Вкажіть ознаку емоційної зрілості.

а) уміння дискутувати за допомогою аргументів;

б) усвідомлення важливих принципів і сенсу життя;

в) контроль за виявом емоцій;

г) уміння прогнозувати розвиток подій.

 

  1. Зазначте надзвичайну ситуацію техногенного походження.    

а) застосування зброї масового ураження;

б) встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях;

в) інфекційні захворювання людей;

г) аварії в комунальних мережах.

 

  1. Зазначте засіб захисту під час НС, якій не відносять до колективних.                                                                                                                                 а) протирадіаційні укриття;                                                                                    

б) захисний шолом;

в) сховища;

г) підвальні приміщення будівель.

 

Середній рівень

  1. Вкажіть способи  гасіння палаючої одежі на людині:                                       а) зірвати з неї палаючий одяг;                                                                                          б) повалити її на землю і накрити щільною тканиною;                                                     в) облити її водою;

г) заставляти її бігати.

 

  1. Продовжіть твердження, вибравши один із запропонованих варіантів.

Обвал  – це…    

а)переміщення мас гірських порід схилом під дією власної ваги;

б) стрімкий русловий потік, який складається із води, піску, бруду та уламків гірських порід і характеризується різким підйомом рівня води;

в) швидкий рух снігу крутими схилами гір;  

         г)  відрив і падіння великих мас гірських порід на крутих схилах гір.

 

 

  1. Продовжіть твердження, вибравши один із запропонованих варіантів

При термічному опіку найперше потрібно…  

а) обробити рану маззю від опіків, щоб зменшити біль;

 

 б) промити рану холодною водою, або прикласти холодний предмет, щоб зменшити біль;    

 

           в) накласти стерильну пов’язку;                                                                                                

          г) обробити рану йодом або зеленкою.

 

Достатній рівень

1.Вставте пропущені слова.

Отримавши попередження про затоплення, необхідно _______________:               

вийти в безпечне місце – на височину, попередньо відключивши

________,_________,електроприлади. Якщо повінь розвивається повільно, необхідно перевести майно в_______________ місце, а самому зайняти верхні ____________,горища, дахи ________, в крайньому разі забратись навіть на дерево. Для того, щоб залишити місця затоплення, можна скористатися

човнами,___________________ та всім тим, що здатне _______________людину на воді (колоди, ______________, автомобільні камери тощо).

Коли людина опинилася у воді, їй необхідно скинути важкий одяг та _____________,скористатись плаваючими поблизу засобами, чекати допомоги.

 

2. Вкажіть кілька варіантів відповідей.

Чого не можна робити під час надання першої  медичної допомоги  при травматичному шоці.          

а) обережно покласти потерпілого на спину, при блювоті повернути голову на бік;                                                                                    

б) давати знеболювальні ліки;  

в) зупиняти кровотечу, знерухомити місця переломів;

г) переносити потерпілого в безпечне місце можна і без фіксації місць переломів; 

д) обробляти рани та накладати стерильні пов’язки; 

е) знімати одяг, що прилип після опіку.

 

3.Встановіть порядок дій при евакуації з задимленого приміщення.

[ ]однією рукою триматися за стіну, щоб мати змогу хоч якось орієнтуватись в приміщенні;

[  ] присісти і поповзом рухатися до виходу;

[ ]старатися закривати за собою всі двері, бо вони на деякий час затримують розгортання пожежі.;

[  ] прикласти до рота та носа вологу тканину.

 

Високий рівень

  1. Як потрібно поводитися, коли ви чуєте гучне завивання сирен на вулицях міста?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Як визначити ознаки життя та смерті людини?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Які надзвичайні ситуації можливі у вашому місці/селі? Виберіть одну із  НС та опишіть порядок ваших дій.____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Розділ І. Здоров’я людини.

 

Варіант 2

 

Початковий рівень

1.Вкажіть ознаку духовної зрілості.

а) уміння дискутувати за допомогою аргументів;

б) усвідомлення важливих принципів і сенсу життя;

в) контроль за виявом емоцій;

г) уміння прогнозувати розвиток подій.

 

2. Зазначте надзвичайну ситуацію природного походження.

а) застосування зброї масового ураження;

 б) встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях;

 в) інфекційні захворювання людей;

 г) аварії в комунальних мережах.

 

3.Зазначте засіб захисту під час НС, якій не відносять до          індивідуальних.

а) ватно-марлева пов’язка;

б) захисний шолом;                                                                                   

в) сховища, протирадіаційні укриття;

г) захисні окуляри.

 

Середній рівень

  1. Вкажіть одну невірну дію при травмі хребта

а) обережно покладіть потерпілого на рівну поверхню;

б) не допускайте прогинання хребта;

в) посадіть потерпілого, щоб він міг бачити те, що відбувається навколо;

г) викличте швидку медичну допомогу для госпіталізації потерпілого.

 

  1. Вкажіть одну невірну дію під час надання допомоги при втраті свідомості.

а) покласти постраждалого на спину;

б) розстібнути комір, пояс;                                     

в) розтерти руки, ноги, груди спиртом, одеколоном, туалетною водою;

г) прикласти холодні компреси.

 

  1. Продовжити твердження, вибравши один із запропонованих варіантів.

Сель – це…  

а)переміщення мас гірських порід схилом під дією власної ваги;

б) стрімкий русловий потік, який складається із води, піску, бруду та уламків гірських порід і характеризується різким підйомом рівня води;

в) швидкий рух снігу крутими схилами гір;  

         г)  відрив і падіння великих мас гірських порід на крутих схилах гір.

 

Достатній рівень

  1. Вставте пропущені слова.

Перебувають на верхніх поверхах _____________під час землетрусу, людям не варто робити спроби для __________ з приміщення. Адже спускатися на ліфті в таких умовах просто _____________. Необхідно зайняти найбільш __________місця, до розряду яких відносяться дверні __________ капітальних стін, опорні колони, кути ________. При цьому треба триматися подалі від вікон, ___________, люстр і громіздких _____________ меблів. Ні в якому разі не вмикати ______________прилади та світло. Вийшовши по ______________ на вулицю, вийти на більш відкриту _____________, де немає поблизу електричних _______, будівель і___________.                                                                    

 

  1. Вкажіть кілька варіантів відповідей.

Вкажіть, чого не можна робити під час надання першої  медичної допомоги  при переломах кісток кінцівки.   

 

а) накладати шину з палиць, гілок, підручних засобів;      

 

б) розміщувати зламану руку або ногу так, аби вони перебували вище за рівень тіла;

 

          в) прикладати холодний компрес;

г) переносити потерпілого в безпечне місце можна і без фіксації місць переломів;  

                                                                                                                                     д) намагатися вправити уламки кістки;

 

е) накладати шину в тому місці, де виступає кістка.

 

3.Встановіть порядок дій під час наданні допомоги при обмороженні.

[ ] відморожену частину обережно розтирають чистими руками;

[ ] коли відновиться кровообіг, з'являться чутливість, почервоніння, відчуття тепла, накладають стерильну пов'язку;

[ ] дати теплого чаю, кави;

[ ] потерпілого треба перевести в тепле приміщення.

 

Високий рівень

 

  1. Опишіть першу допомогу людини при тепловому чи сонячному ударі.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Опишіть дії учнів під час евакуації з школи при НС.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Опишіть дії людей, що опинилися в зоні підтоплення під час повеней.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
4650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку