Завдання для самостійного читання та перевірки розуміння прочитаного тексту «Помічниця»
Мета завдання: вчити: читати самостійно/ уважно слухати того, хто читає,
розуміти прочитане,
знаходити відповіді на питання по змісту тексту,
аналізувати та підбирати малюнки до тексту;
розвивати: вміння читати напівголоса,
вміння уважно слухати читача,
вміння запам’ятовувати прочитане/прослухане,
мовлення, під час висловлення своєї думки;
виховувати: повагу до праці батьків,
бажання допомагати у хатніх справах,
цікавість до читання,
охайність під час виконання завдань.
Інструктаж до роботи (для вчителя):
Робота може проводитись як фронтальна, так і в парі. Листочки для роботи підписуються дитиною.
Для фронтальної роботи: 1. кожна дитина читає текст для себе
2. Підбирає назву до тексту, записує його на лінії
3.Читає та відповідає на питання одного з двох варіантів питань
4. Доповнює текст пропущеними словами
5. підбирає малюнки, які ілюструють текст
6. Відповідає на питання другого варіанта (можна на при кінці уроку, за бажанням дитини)
Для роботи в парі: 1. Визначити «Читач» - «Слухач», підібрати свої (різні) кольори («Читач» позначає листочок тексту своїм кольором)
2. «Читач» читає оповідання, «Слухач» уважно його слухає
3.Індивідуально відповідають на питання до тексту на листочках
4. Змінюють ролі («Читач» на «Слухача» та навпаки) та читають текст, який треба доповнити; доповнюють, записують слова кольором першого «Слухача»
5. Підбирають малюнки до тексту або визначають, які малюнки не підходять до тексту. Працюють по черзі, беруть один малюнок – пояснює свою думку, інший малюнок підбирає друга дитина – пояснює
6. Розповідають один одному, які хатні обов’язки є у них, чим вони допомагають матусі, бабусі, татові вдома
Перевірка роботи вчителем: зібрати листочки та визначити якість розуміння тексту за відповідями на питання;
діти показують які малюнки підібрали до тексту;
розповідають, про які хатні обов’язки дізналися від свого друга, чим самі допомагають.
__________________
Мама і тато на роботі. А Іринка дома сама. Вона прибрала у кімнаті. Помила посуд. Потім Іринка постелила на стіл білу скатертину. У садку Іринка нарвала квітів. Мама любить ромашки. Дівчинка поставила квіти у вазу.
|
Ім’я _____________________________
Вдома на роботі у парку
Тато дівчинка хлопець
Іринка Яринка Полінка
розкидала іграшки прибрала
Підлогу посуд овочі
|
Мама і тато на __________. А Іринка ______ сама. Вона прибрала у _____________. __________ посуд. Потім Іринка постелила на ________ білу скатертину. У ________ Іринка нарвала квітів. _________ любить ромашки. Дівчинка поставила квіти у ____________.
|
Ім’я _____________________________
Тато бабуся мама
В садочку вдома у бабусі
Іринка Яринка Полінка
Підлогу овочі посуд
|