Підсумкова діагностувальна робота з предмету “Навчання грамоти”.

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з предмету “Навчання грамоти” для учнів 1 класу. За підручником М.С. Вашуленка.
Перегляд файлу

Перевірна робота з Навчання грамоти. 1 клас

 

 

Списування (на окремому аркуші)

 

Моє місто

          Я живу в чудовому місті! У ньому багато зелених парків та

скверів, широких вулиць та гарної  архітектури. Але найголовніший

скарб – Чорне море.

          А ви були в Одесі? 

                                                                                                                        (29 слів.)

                                                   Тестування

  1.Алфавіт – це:

а) звуки і букви;

б) букви, розташовані в певній послідовності.

 

2. В українському алфавіті:

а) 30 букв

б) 33 букви

 

3.   Голосних звуків в українській мові: 

а) 10

б) 6

 

 4.   Яка буква українського алфавіту не позначає звука:

а) ь

б) й

 

5.  Скільки складів у слові  кущ?

                    а) 1 склад

                    б) 2 склади

 

6.  У слові  озеро…

                 а) 1 склад;

                 б) 3 склади.

 

7.  Поділи слова на склади:

                                       Море,  дощ,  урок, радість

 

8.   Познач межі слів у реченні:

                                          Ялюблюходитидошколи. 

 

    У реченні:                а) 4 слова;      б) 5 слів.

 

9.  Віднови та запиши  речення:

              Ведмедик, у, вчиться, лісовій, школі.

 

10. Запиши звуко-буквений аналіз слів:

Україна _______________________________________________________

 

Батьки ________________________________________________________

 

Перевірка  навичок читання вголос

 

Навички читання вголос:

Спосіб читання (цілими словами, складами, буквами)______________________

Правильність читання (кількість правильно прочитаних слів) _______________

Розуміння (2-3 питання за  змістом тексту) _______________________________

Виразність читання (інтонація, паузи, логічні наголоси) ____________________

Швидкість читання (кількість слів за хвилину) ____________________________

 

 

Ранковий вітерець

 

             Була тиха літня ніч. Усе спало. І вітерець

10

заснув, прилігши під кущем верболозу. Та ось

17

запалала ранкова зірниця. Прокинувся вітерець,

22

вибіг із-за куща. Побіг берегом ставка. Збудив

29

очеретину. Зашелестіла очеретина, загойдалась.

33

А на очеретині спав метелик. Прокинувся й метелик.

41

Полетів до села. Уже й на ранкову зорю займається.

50

Ось уже й сонечко скоро зійде. Прилетів метелик

58

до троянди. Сів на квітку, прокинулась квітка.

65

Поглянула навколо себе, а вже сонечко світить.

72

 

  ( В. Сухомлинський)

 

 

Запитання до тексту (орієнтовні):

  1. Яка була пора доби?
  2. Що всі робили?
  3. Де спав вітерець?
  4. Кого збудив вітерець?
  5. Куди полетів метелик?
  6. На яку квітку сів метелик?
  7. Яка пора доби настала?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончарук Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 лютого
Переглядів
907
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку