Завдання для семестрового оцінювання з української мови

Про матеріал
Завдання для проведення підсумкового семестрового оцінювання за 1 семестр 2 класу з української мови до підручника Большакова І.О, Пристінськая М.С.
Перегляд файлу

Завдання для проведення семестрового оцінювання

з української мови 2 класу

_______________________________________________

( Прізвище, ім’я учня/учениці )

  1. Всі звуки української мови поділяються на:

а) голосні і приголосні;       б) тихі і гучні;      

в)  мелодійні і шумні.

 

2.Випиши слова, в яких звуків більше ніж букв.

Щука, ключ, м’ята, джем, йогурт, їжак.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Поділи слова на склади для переносу.

              Зошит, ягоди, іволга, жасмин, котик, уроки, ящірка.

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

 

4.   Добери слова близькі за значенням до поданих.

Говорити – …  ,

радіти - …  ,

кмітливий - …   . 

5.       Добери протилежні за значенням слова.

Літо - … ,

солодкий -  … ,

біжить - …  .

 

 

 

6. Поділи і запиши словосполучення на дві групи.

Пряме значення : … , … , … .

Переносне значення : …  , … , … .

    Кам’яна стіна, кам’яне серце, кришталева роса, кришталева ваза, сонячний день, сонячна посмішка.

7. Вибери і запиши слова, в яких потрібно ставити апостроф.

 

 Повітр..я, обов..язок, бур..як, п..ять,

л…юстра, об…ява, мал…юнок, пір…я .

_____________________________________________________________

______________________________________________________________

 

 

8.   Прочитай слова.

Тролейбус, глечик, автомобіль, тарілка, автобус, стіл, мотоцикл, диван, шафа, чашка, крісло.

Випиши слова - назви предметів у три групи. 

Транспорт:__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Меблі:______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Посуд:______________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

9.  Склади і запиши зі словом ключ два речення, вживаючи його у різних значеннях.

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

 

10.  Познач правильну відповідь.

Наша вчителька Марія Дмитрівна запитала:

− Ви гарно відпочили на канікулах?

І всі радісно закричали: "Так!"

 

 

1.   це монолог.                                             2.      це діалог.

 

11. Спиши текст.

                                   Хлопчик і сніжинка

    З неба летіла  сніжинка. Вона була легка, ніжна, прозора, мов пушинка. І красива, мов зірка. На землі стояв хлопчик. Він бачив, як падає сніжинка. Хлопчик простягнув долоню. Він захотів приголубити сніжинку. А вона впала на добру, теплу його руку й розтала. Хлопчик із жалем дивиться на долоню. А там блищить крапелька, мов сльозинка.

 

docx
Додав(-ла)
Лебідь Наталія
Додано
25 січня
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку