Завдання для проведення семестрового оцінювання
з української мови 2 класу
_______________________________________________
( Прізвище, ім’я учня/учениці )
а) голосні і приголосні; б) тихі і гучні;
в) мелодійні і шумні.
2.Випиши слова, в яких звуків більше ніж букв.
Щука, ключ, м’ята, джем, йогурт, їжак.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Поділи слова на склади для переносу.
Зошит, ягоди, іволга, жасмин, котик, уроки, ящірка.
_____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
4. Добери слова близькі за значенням до поданих.
Говорити – … ,
радіти - … ,
кмітливий - … .
5. Добери протилежні за значенням слова.
Літо - … ,
солодкий - … ,
біжить - … .
6. Поділи і запиши словосполучення на дві групи.
Пряме значення : … , … , … .
Переносне значення : … , … , … .
Кам’яна стіна, кам’яне серце, кришталева роса, кришталева ваза, сонячний день, сонячна посмішка.
7. Вибери і запиши слова, в яких потрібно ставити апостроф.
Повітр..я, обов..язок, бур..як, п..ять,
л…юстра, об…ява, мал…юнок, пір…я .
_____________________________________________________________
______________________________________________________________
8. Прочитай слова.
Тролейбус, глечик, автомобіль, тарілка, автобус, стіл, мотоцикл, диван, шафа, чашка, крісло.
Випиши слова - назви предметів у три групи.
Транспорт:__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Меблі:______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Посуд:______________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Склади і запиши зі словом ключ два речення, вживаючи його у різних значеннях.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
10. Познач правильну відповідь.
Наша вчителька Марія Дмитрівна запитала:
− Ви гарно відпочили на канікулах?
І всі радісно закричали: "Так!"
1. це монолог. 2. це діалог.
11. Спиши текст.
Хлопчик і сніжинка
З неба летіла сніжинка. Вона була легка, ніжна, прозора, мов пушинка. І красива, мов зірка. На землі стояв хлопчик. Він бачив, як падає сніжинка. Хлопчик простягнув долоню. Він захотів приголубити сніжинку. А вона впала на добру, теплу його руку й розтала. Хлопчик із жалем дивиться на долоню. А там блищить крапелька, мов сльозинка.