Завдання для учнів на уроках технологій

Про матеріал

Інтерактивні завдання для учнів 5-6 класів на уроках Технології

з теми:

"Механічні, експлуатаційні та технологічні властивості конструкційних матеріалів. Чинники, що впливають на вибір матеріалів. Основні вимоги (критерії) до об'єктів технологічної діяльності. Застосування методу фантазування під час створення виробу"


Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивні завдання

для учнів 5-6 класів

з теми:

Механічні, експлуатаційні та технологічні властивості конструкційних матеріалів. Чинники, що впливають на вибір матеріалів. Основні вимоги (критерії) до об’єктів технологічної діяльності. Застосування методу фантазування під час створення виробу.

Предмет «Технології»

1. "Вгадай матеріал":

  • Роздайте учням зразки різних конструкційних матеріалів (дерево, метал, пластмаса, тканина, папір, скло).
  • Запропонуйте учням з заплющеними очима визначити матеріал на дотик.
  • Обговоріть з учнями, які властивості матеріалів допомогли їм зробити правильний вибір.

2. "Будівництво моста":

  • Роздайте учням групи матеріалів (папір, картон, соломинки, нитки, скотч).
  • Запропонуйте учням побудувати міст з певних матеріалів.
  • Обговоріть з учнями, які властивості матеріалів вплинули на міцність та стійкість їхніх мостів.

3. "Конкурс дизайнерів":

  • Запропонуйте учням придумати новий дизайн для звичайного предмета (стілець, лампа, ручка).
  • Учні повинні використовувати метод фантазування для генерування нових ідей.
  • Обговоріть з учнями, які вимоги (критерії) до об’єктів технологічної діяльності вони врахували при створенні своїх дизайнів.

4. "Вікторина":

  • Підготуйте вікторину з питаннями про властивості та застосування конструкційних матеріалів.
  • Запропонуйте учням відповісти на питання вікторини.
  • Використовуйте вікторину для перевірки знань учнів з теми.

5. "Гра в асоціації":

  • Запропонуйте учням назвати якомога більше асоціацій з певним матеріалом (дерево, метал, пластмаса).
  • Обговоріть з учнями, як властивості матеріалів вплинули на їхні асоціації.

6. "Екскурсія на виробництво":

  • Організуйте екскурсію (онлайн екскурсію) на виробниче підприємство.
  • Запропонуйте учням спостерігати за процесом виготовлення продукції.
  • Обговоріть з учнями, які матеріали використовуються на виробництві та чому.

7. "Дослідження":

  • Запропонуйте учням провести дослідження про властивості та застосування певного матеріалу.
  • Учні повинні знайти інформацію з різних джерел (книги, інтернет, енциклопедії).
  • Обговоріть з учнями результати їхніх досліджень.

8. "Творчий проект":

  • Запропонуйте учням створити власний виріб з певних матеріалів.
  • Учні повинні врахувати властивості матеріалів, вимоги (критерії) до об’єктів технологічної діяльності та естетичний вигляд виробу.

Ці інтерактивні завдання допоможуть учням 5 класу краще зрозуміти властивості конструкційних матеріалів, чинники, що впливають на їх вибір, та основні вимоги (критерії) до об’єктів технологічної діяльності.

Важливо використовувати різноманітні методи та прийоми навчання, щоб зробити процес навчання цікавим та ефективним.

 

docx
Додано
6 січня
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку