Завдання для учнів 10 класу профільного рівня. Характер завдань різний:вибрати правильну відповідь, що зображено, доповнити схему, знайти зайве, продовжити речення.Використовується для перевірки знань з конкретної теми.
Вступ Варіант 1
1.Гомеостаз –
2.Яке це середовище існування з погляду впливу людини на природу.
3.Види наукових творів
? ?
4. Знайти помилку:
Показники гомеостазу: кров’яний тиск, температура тіла, концентрація глікогену, рН крові.
5. Наука -
6.Який рівень організації живих систем зображено ?
7.Система -
8.Він ………за пропонував 1866 р. термін …………
9.Визначити предмет і об’єкт дослідження: поведінка павичів.
10.В кінці будь-якого наукового твору міститься …….
11. Чи правильне твердження?
У теоретичних методах виділять статистичний метод.
12.Поєднати пари:1.арахнологія а)риби
2.іхтіологія б)птахи
3.орнітологія в)павуки
Варіант 2
1.Стрес –
2.Яке це середовище існування з погляду впливу людини на природу.
3.Функції наукової теорії
? ? прогнозуюча
4. Знайти помилку:
Гомеостаз забезпечується нервовою, дихальною, гуморальною, імунною системами.
5.Наукова теорія –
6.Який рівень організації живих систем зображено ?
7.Біологічна система –
8.Він ………за пропонував 1802 р. термін …………
9.Визначити предмет і об’єкт дослідження: міграція лелек.
10.На основі аналізу результатів роботи необхідно сформулювати………
11.Чи правильне твердження?
У теоретичних методах виділять моделювання.
12.Поєднати пари:1.маммологія а)птахи
2.орнітологія б)ссавці
3.мірмекологія в)мурахи