Завдання по темі:"Біорізноманіття"

Про матеріал

Матеріал для тематичного контролю знань учнів 10 класу профільного рівня.Завдання представленні у трьох варіантах. Кожен з яких складається з дванадцяти завдань (що полегшує оцінювання для вчителя) в підсумку при умові правильного виконання учень отримує 12 балів.

Перегляд файлу

Тема 2. Біорізноманіття                       Варіант 1

1.Анамнії -

2.Вибрати систему царств живих організмів Н. Неккера

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "система царств живих організмів"

                 А)                                 Б)                                    В)

3.Закінчити схему:

 Морфологічний                  Репродуктивний                   ?

                                              Критерії виду

                         ?                                  ?                               ?

4.Інвентаризація –

5.Вибрати однодольну рослину:

Результат пошуку зображень за запитом "капуста" Описание: Результат пошуку зображень за запитом "конвалія" Описание: Результат пошуку зображень за запитом "груша" Описание: Результат пошуку зображень за запитом "троянда"

                 А                               Б                         В                     Г               

6.Космополіти -

7.Що зображено  Х

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "ланцетник будова"

     Х

8.Гаметофіт –

9.Вибрати представників амніот:

А)корова, Б)окунь, В)квакша, Г)змія

10.Поняття «біологічне різноманіття» ввів Томас Лавджой……року.

11.Утворити пари:

1. Сумчасті гриби                                         а) пеціца

2. Базидіальні  гриби                                    б) сажка                       

                                                                        в) мухомор

                                                                        г) мукор

12.Що  зображено?

Описание: Картинки по запросу домени живих організмів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

1.Амніоти -

2.Вибрати систему царств живих організмів Е.Геккеля

Описание: Пов’язане зображенняОписание: Пов’язане зображення

             А)                        Б)                             В)

3.Закінчити схему:

                     ?                     Репродуктивний                     Географічний

                                              Критерії виду

                    ?                                   ?                                         ?

4.Моніторинг -

5.Вибрати дводольну рослину:

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "пшениця" Описание: Результат пошуку зображень за запитом "лілія" Результат пошуку зображень за запитом "цибуля" Результат пошуку зображень за запитом "черешня"

                  А                          Б                      В                     Г                     

6.Аборигени –

7.Що зображено  Х

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "ланцетник будова"

                                               Х

8.Спорофіт - 

9.Вибрати представників анамній:

А)собака, Б)гелада, В)мінога, Г)короп.

10.Перші дані про спорідненість еукаріотів з археями  з’явилися в ….. році.

11.Утворити пари:

1. Сумчасті гриби                                         а) трутовик

2. Базидіальні  гриби                                    б) гнойовик

                                                                        в) дріжджі

                                                                        г) пеніцил

12.Що  зображено?

Описание: Картинки по запросу бактерії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 3

1.Хордові тварини –

2.Вибрати систему царств живих організмів К. Ліннея

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "система царств живих організмів"

                 А)                                   Б)                                  В)                  

3.Закінчити схему:

                 Біохімічний       Репродуктивний                   ?

                                              Критерії виду

                         ?                                  ?                               ?

4.Біоіндикація –

5.Вибрати однодольну рослину:

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "тюльпан"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "персик"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "кавун"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "бузок"

            А                    Б                               В                              Г                    

6.Ендеміки –

7.Що зображено  Х

        Х

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "ланцетник будова"

8.Мікрофільні рослини -   

9.Вибрати представників амніот:

А)квакша,  Б)черепаха,  В)орел,  Г)лин

10.Термін «біорізноманіття»  запропонував Едвард Осборн Вілсон …..року.

11.Утворити пари:

1. Сумчасті гриби                                         а) трутовик

2. Базидіальні  гриби                                    б) пеціца

                                                                        в)  пеніцил

                                                                         г) опеньок         

12.Що  зображено?

Описание: Картинки по запросу асгардархеї                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку