Матеріал для тематичного контролю знань учнів 10 класу профільного рівня.Завдання представленні у трьох варіантах. Кожен з яких складається з дванадцяти завдань (що полегшує оцінювання для вчителя) в підсумку при умові правильного виконання учень отримує 12 балів.
Тема 2. Біорізноманіття Варіант 1
1.Анамнії -
2.Вибрати систему царств живих організмів Н. Неккера
А) Б) В)
3.Закінчити схему:
Морфологічний Репродуктивний ?
Критерії виду
? ? ?
4.Інвентаризація –
5.Вибрати однодольну рослину:
А Б В Г
6.Космополіти -
7.Що зображено Х
Х
8.Гаметофіт –
9.Вибрати представників амніот:
А)корова, Б)окунь, В)квакша, Г)змія
10.Поняття «біологічне різноманіття» ввів Томас Лавджой……року.
11.Утворити пари:
1. Сумчасті гриби а) пеціца
2. Базидіальні гриби б) сажка
в) мухомор
г) мукор
12.Що зображено?
Варіант 2
1.Амніоти -
2.Вибрати систему царств живих організмів Е.Геккеля
А) Б) В)
3.Закінчити схему:
? Репродуктивний Географічний
Критерії виду
? ? ?
4.Моніторинг -
5.Вибрати дводольну рослину:
А Б В Г
6.Аборигени –
7.Що зображено Х
Х
8.Спорофіт -
9.Вибрати представників анамній:
А)собака, Б)гелада, В)мінога, Г)короп.
10.Перші дані про спорідненість еукаріотів з археями з’явилися в ….. році.
11.Утворити пари:
1. Сумчасті гриби а) трутовик
2. Базидіальні гриби б) гнойовик
в) дріжджі
г) пеніцил
12.Що зображено?
Варіант 3
1.Хордові тварини –
2.Вибрати систему царств живих організмів К. Ліннея
А) Б) В)
3.Закінчити схему:
Біохімічний Репродуктивний ?
Критерії виду
? ? ?
4.Біоіндикація –
5.Вибрати однодольну рослину:
А Б В Г
6.Ендеміки –
7.Що зображено Х
Х
8.Мікрофільні рослини -
9.Вибрати представників амніот:
А)квакша, Б)черепаха, В)орел, Г)лин
10.Термін «біорізноманіття» запропонував Едвард Осборн Вілсон …..року.
11.Утворити пари:
1. Сумчасті гриби а) трутовик
2. Базидіальні гриби б) пеціца
в) пеніцил
г) опеньок
12.Що зображено?