2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Завдання до екзамену "ВЕБ-програмування"

Про матеріал

Для виконання завдання, необхідно створити лендінг – пейдж сторінку, яка має за мету інформування користувачів про останні досягнення в галузі дослідження штучного інтелекту. Весь необхідний матеріал, для наповнення сайту відповідним контентом розміщений у папці «Матеріал». Приклади вже створених сторінок можна побачити в папці «Приклади».

Перегляд файлу

Завдання  тірніру “SMART-IT” номінація  «SENIOR»

 

 

Загальні вимоги до створення лендінг-пейдж

 

Для виконання завдання, необхідно створити лендінг – пейдж сторінку, яка має за мету  інформування користувачів про останні досягнення в галузі дослідження штучного інтелекту. Весь необхідний матеріал, для наповнення сайту відповідним контентом розміщений у папці «Матеріал». Приклади вже створених сторінок можна побачити в папці «Приклади».

Всі результати збережіть, будь ласка, на локальному диску D, в папку «Прізвище ім'я» (власне П.І.). Потрібні матеріали для створення сайту скопіюйте з папки із завданням, тому що деякі з них містять підготовлений контент.

При виконанні завдань можна користуватися таким програмним забезпеченням (ПЗ): Блокнот, Notepad++, Sublime Text, Photoshop, Paint, Paint 3D, Denwer, Wordpress. При написанні текстових файлів (HTML/XHTML, CSS, JS, PHP) керуйтесь веб-стандартами.

Крім того, під час перевірки буде враховуватися чистота коду і доступність (зручність). Загальний стиль сайту повинен бути діловим та сучасним. Не забувайте про верстку, сторінка повинна легко читатися: списки, короткі абзаци, відступи, інфографіка замість довгого тексту.

Реєстрація, робиться максимально простою, наприклад, у вигляді авторизації через соціальні мережі.

Оригінальний заклик, інтригуючий заголовок, який приверне увагу і змусить потенційного клієнта прочитати пропозицію до кінця. Виділений елемент (кнопка) з конкретною дією, після натискання на яку користувач робить конкретну дію - «Підписатись на новини». Позитивні відгуки. Відгуки відвідувачів сайту, людей, які вже брали вашу пропозицію.

 

 

Структура сайту (Загалом – 12 балів по кожному із розділів: HTML/CSS, JavaScript, PHP).

 (10 балів).

1

2

3

4

5

 

HTML/CSS (загалом 12 балів)

Цільова сторінка повинна містити загальну інформацію про штучний інтелект (ШІ); майбутнє ШІ; переваги ШІ; як штучний інтелект може змінити ваш спосіб життя; новини в галузі розробки ШІ,  навігаційну панель для швидкого пересування догори; слайдер; футер, в якому повинні відображуватись розділи сторінки, копіра йти, контактна інформація; єдиний стиль оформлення та приємну кольорову гамму.

 

Javascript (загалом 12 балів)

Реалізувати на сайті лічильник реальних відвідувачів (додати лічильники Liveinternet або Google Analitics). Додати календар або годинник до сторінки.

 

PHP (загалом 12 балів)

Сайт повинен працювати на мобільних телефонах і планшетах з операційними системами Android, iOS и Windows Phone без будь-яких ускладнень. Помістити на сайт коментарі та обговорення повинні виводитись на сторінці.

На сайті повинна бути реалізована авторизація, пошук по сайту, підписка на новини, кнопки соціальних мереж – для розповсюдження інформації серед друзів користувачів та вступу у відповідні групи. 

 

Творчий підхід та нестандартність мислення допоможуть вам в успішній реалізації завдань екзамену!!!

Мала Академія Управління Бізнесом  2018   www.maubzp.com

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
2.0
Загальна:
1.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лисяк Тетяна
    Я не розумію, як можна скласти даний екзамен, використовуючи запропоновані засоби, якщо зберігати результати екзамену на диску D, а не в відповідній папці віртуального диску веб-сервера. Ще в мене викликає здивування процес авторизації на сайті, підписка та коментарі авторизованих користувачів. Як ви це перевірите, якщо в таких умовах у сайту не буде виходу "в світ", а лише все в межах однієї машини, і то лише в разі розміщення сайту на локалхості? Чи ваш сервер має постійну ІР-адресу і на ньому організовані віртуальні хости, де всі, хто здають екзамен можуть повноцінно розмістити свої роботи і протестувати свої результати екзамену в реальних умовах? Моя думка така, що дану задачу потрібно розділити та більш чітко поставити умови. 1. Потрібно чітко визначити умови. Наприклад, вчителем чи інженером-електроніком встановлено на налаштовано веб-сервер. Встановлено все необхідне програмне забезпечення. І тут потрібно було вказати, що для написання коду використовувати на вибір з ПЕРЕЛІК_ПРОГРАМ_1, для що створення графіки для свого сайту використовувати на вибір з ПЕРЕЛІК_ПРОГРАМ2, контроль над виглядом сторінки здійснювати у ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ_3. Для кожного учня заготовлений каталог для його сайту чи сторінки, оскільки у вас лендінг. Адже, відлагодити та перевірити працездатність коду php без цього неможливо. 2. Як на мене, є дуже велика різниця між використанням готової CMS та писанням коду вручну. Використання готової CMS не вимагає розуміння коду, а лише вміння скачати, клікаючи мишкою, плагіни, шаблони та додати їх, знову ж таки, кліканням мишки до свого сайту, що не дає можливості об’єктивно оцінити рівень володіння чи то програмними засобами для побудови дизайну, чи то навичками створення та розуміння коду сторінки. 3. Наступним моментом є авторизація на сайті, що є завданням не для учня, при тому, що вона не можлива без розробки бази даних та розуміння потреби хешування інформації (наприклад, використання MD5 для таких випадків). Взяти вже готовий код в інтернеті лише авторизації також не є розумним, бо діти навіть спеціалізованої школи з таким кодом самостійно навряд чи розберуться і чи є взагалі в цьому потреба. Я вже не говорю про коментарі від авторизованого користувача. Для дітей в школі при вивченні веб-програмування важливо навчитися розуміти принципи роботи сайту, яку роль у відображенні сайту відіграє веб-сервер, де взяти хостинг та доменне ім’я, верстку веб-сторінки, структуру веб-сторінки, розміри екранів, зображень, структурних частин веб-сторінки та їх співвідношення, властивості об'єктів та їх задання. Тобто, достатньо було б того, щоб намалювати в графічній програмі ті об’єкти, які цього потребують, правильно оцінюючи їх розміри, розмістити їх на макеті, продемонструвати розуміння JS, ожививши 2-3 об'єкти на сторінці або виконати прості обчислення над полями, в які користувач вводить інформацію, та продемонструвати розуміння php, сформувавши виведення якоїсь інформації на сторінці, якщо в цьому є зміст, бо основне призначення php - це робота з базою даних сайту. А якщо використовувати CMS, то тоді вже нехай всі використовують її, не занурюючись у код, але розуміючи, як використовувати консоль браузера, щоб знайти та відредагувати чи видалити об’єкти сторінки. Або використовувати інші онлайн-блоги, де також налаштування мінімальні, немає потреби занурюватися ні в який код, де навіть налаштування розмірів картинок здійснюється автоматично і всі результати роботи можна оцінити відразу ж в Інтернеті. А дану роботу я б назвала курсова, а не екзаменаційна
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    2.0
docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
833
Оцінка розробки
1.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку