Завдання до уроків читання 2 клас НУШ.Розділ "Довкола стільки є краси"

Про матеріал
Я пропоную Вашій увазі матеріал, який буде дуже цікавим і корисним для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів. Завдання підібрані у відповідності до матеріалу підручника О. В. Вашуленко «Українська мова та читання.Ч.2.,2019 р.» до розділу «Довкола стільки є краси» Завдання допоможуть вдосконалити і закріпити знання і вміння здобувачів освіти
Перегляд файлу

Частина 2. Розділ «Довкола стільки є краси»

 

Лідія Компанієць «У лісочку»(с.129)

 

Завдання

1.Допиши речення

-Добрий     ______________!

2.Поєднай стрілочками частини речень

Он метелик                     ромашка біла

Он цвіте                            вигнув крила

Он бджола                       по гілці прудко

Он стриба                         медок несе

дивна                                 пісень

і виспівує                           пташка - жовтогрудка

3.Упиши пропущені слова в уривок з вірша, користуючись довідкою

Розтуливши сині ____________,

лісові дзвенять ______________________________:

-Добрий ________________!

Добрий _________________!

Дзень-дзелень!

Дзень- ___________!

Довідка:ранок,очки,день,дзвіночки,дзелень.

4.Підбери  до даних слів слова протилежні за значенням

ранок-

виспівує-

5.Устав пропущені букви

л-с-чк-         м-т-л-к          р-м-шк-         пт-шк-            дзв-н-чк

6.Обведи хмаринкою «зайве» слово

Бджола   метелик  жабка  пташка

 

Ніна Вернигора «Диво у долоньках»(с.130-131)

Завдання

1.Розділи слова і прочитай назву твору

Дивоудолоньках

2.Устав пропущені букви у словах

М_р_чк_                      Т_т_нк_

3.Допиши речення

Марічка і Тетянка-______________.

4.Поєднай стрілочками частини речень

-Тетянко, ти велику шкоду робиш,-           добра дівчинка.

Вода поволі скапувала                                  зауважила Марічка.

Вона була                                                          між долоньками.

5.Познач,яку шкоду робила Тетянка

_ Дівчинка кидала каміння .

_ Взяла довжелезну палицю та й заходилася по воді плескати.

6.Обведи  хмаринкою,яких живих істот побачила Тетянка у долоньках

Равлика   черв'ячка    мишку     ікринки

Валентина Бондаренко «Розумаха»(с.131-132)

Завдання

1.Віднови речення

Був холодний________________ ______________.

Довідка:день,зимовий.

2.Вибери ознаки Розумахи

Розумаха

 крихітний білий песик                                             тремтяча біла грудочка

                             голодний цуцик

                                                                      щасливий

                                                     злий

3.Доповни речення

Дядечко Юрко і Розумаха-справжні ______________.

4.Познач ті речення,які доводять те,що Розумаха дійсно був розумним

_ Знав потрібні команди.

_Супроводжував дядька Юрка всюди.

_Ухопив дівчинку за штанці і потягнув праворуч.

_ Лежав під лавкою.

5.Встав пропущені букви у словах

Д_дьк_                п_с_к              д_вч_нк_

6.Знайди у тесті доказ того,чому був щасливий песик

А Розумаха,щасливий тим,що____________________________________

_____________________________________________________________

 

За Ліною Біленькою «Казка неба» (с.133)

Завдання

1.Допиши назву вірша

Казка _____________.

2.Поміркуй і розташуй речення у правильній послідовності

_ погляньте:гори-хвилі…

_ Живе у небі казка,

_ що то хмарини білі.

_ Не думайте,будь ласка.

3. Поєднай за допомогою стрілок пари слів,що римуються

Казка                       парашути

Хвилі                       ласка

Ліліпути                  білі

4.Познач,які дива побачила поетеса в небі?

_ чарівні птахи

_ ведмеді-ліліпути

_ геркулеси-бджоли

_ маленькі кошенята

5.Вкажи хто і що робить

кенгуру

черепаха

птахи

бджоли

Довідка:повзе,стрибає,летять,пливуть

 

Микола Возіянов «Сонечко» (с.134-135)

Завдання

1.Познач,хто  головний персонаж казки

_ ластівка

_Сонечко

_ дитина

2.Упиши пропущені букви у словах

С_н_чк_            Г_с_нь                 з_з_л_

3.Поєднай стрілочками назву персонажа та його слова

Сонечко                          - А ти,дорогенький,не боїшся,що тебе хтось з'їсть?

Гусінь                               - Вибачте,а хто до мене говорить?

4.Знайди і запиши чому сонечко має таке яскраве забарвлення

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

5.Постав потрібні розділові знаки у кінці речень

Зозуля покружляла і полетіла собі далі  _

Але чому вона не звернула уваги на тебе  _

Не подобаюся я хижакам  _

 

Анна Рибалка «Вовчик і сонечко» (с.135-137)

Завдання

1.Розділи слова і прочитай назву казки

Вовчикісонечко

2.Допиши речення

Маленький сірий Вовчик жив у ______________________ _________.

3.Познач,який настрій викликає ця казка

_ веселий

_ сумний

4.Добери слова-ознаки до предметів

метелик

галявина

квіти

кульбабки

Довідка:барвисті,величезний,білі,простора,жовті.

5.Познач риси характеру,які характеризують вовчика

_ злий

_ грайливий

_ допитливий

_ уважний

6. Намалюй картину,яку ти собі уявив, читаючи казку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Микола Леденцов «Голка-риба» (с.138-139)

Завдання

1.Устав пропущені букви

Г_лк_                       р_б_

2.Познач, з чим автор порівнює голку-рибу

_ з швацькою голкою

_ з іншими рибами

_ з пір'ячком

3.Допиши порівняння

Одна живе в_____________,а друга оживає в руках_________________ .

Довідка:кравця,морі.

4.Поєднай стрілочкою,чим живиться голка-риба

                                                Голка-риба живиться

жабками                  рачками                        черв'ячками

5.Допиши речення

Рибу назвали голкою тому, що вона _____________________________.

6.Знайди у підручнику

Текст,який ви прочитали(«Голка-риба»)називається______________-

______________________.

 

 

Микола Леденцов «Морський коник» (с.139-140)

Завдання

1.Прбіжи по доріжці і прочитай назву твору

       о          с               к               й              о                    и

М        р             ь               и               к                   н                    к

2.Встав пропущені слова в опис

В коника немає_____________,плавник______________,рот неначе___________,хвіст_____________ і ______________,як крендель,та ще й дуже_______________.

Довідка:луски,один,трубочка,довгий,закручений,чіпкий.

3.Познач, де живе рибка

_ у болоті

_ в теплій морській воді

_ в акваріумі

4.Допиши речення

Цю рибку називають морським коником тому,що голівка підведена як

__    ______________     _________.

5.Поєднай стрілочкою,чим живиться рибка

Морський коник живиться

рачками                                     рибками                           черв'ячками

6.Зачитай, що допомагає морському конику рятуватися від небезпеки.

 

Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»(с.140)

Завдання

1.Познач,хто автор вірша

_ Леся Українка

_ Олена Полянська

_ Володимир Верховень

2.Поєднати стрілкою частини речень

Як створити                              щасливі діти.

Щоб троянди                           гарний настрій.

Щоб росли                                всюди квітли.

3.Устав пропущені букви

Тр_янд_         д_т_               щ_ст_

4.Підбери  із вірша рими до слів

зігрів-

сидів-

5.Прочитай  ,яку пораду дає автор читачам

Ти                            бажати              щастя                     кого

                навчись       всім-всім                  зустрів.

 

 

Перевір себе

1.Познач,у якому творі розповідається,що жива природа-справжнє диво

_ « Розумаха»

_ « Диво у долоньках»

_ «Сонечко»

2.Хто є автором вірша «Казка неба»?

_ Лідія Компанієць

_ Ліна Біленька

_ Олена Полянська

3.Який з даних текстів є науково-пізнавальним?

_ «Вовчик і сонечко»

_ «Голка-риба»

_ «Розумаха»

4.Хто головний герой казки «Сонечко»?

_ Пташка

_ Сонечко

_ Зозуля

5.У якому вірші автор дає пораду, щоб світ став прекрасним?

_ «Казка неба»

_ «Щоб завжди був світ прекрасним»

_ «У лісочку»

6. Яку назву має останній розділ читанки?

_ «Зустрічаймо весноньку»

_ «Довкола стільки є краси»

_ «Мого дитинства сонячна країна»

 

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
2289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку