Урок: Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу)

Про матеріал
Тема: Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) Мета: ознайомити дітей із статтями журналу «Джміль», національною валютою – гривнею; розвивати читацькі вміння, висловлювати й аргументувати власну думку; розвивати зв’язне мовлення учнів та збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд; виховувати повагу до національної валюти. Обладнання: проектор, розмальовки монет Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Перегляд файлу

Тема: Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу)

Мета: ознайомити дітей із статтями журналу «Джміль», національною валютою – гривнею; розвивати читацькі вміння, висловлювати й аргументувати власну думку; розвивати зв’язне мовлення учнів та збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд; виховувати повагу до національної валюти.

Обладнання: проектор, розмальовки монет

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку

  1. Організація початку уроку

Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.

 

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Робота з чистомовкою

(Слад)

  1. Робота зі скоромовкою

 

(Слайд)

 

  1.  Повідомлення теми уроку
  • Діти, сьогодні на уроці ми більше дізнаємось про українську гривню.
  1.  Вивчення нового матеріалу
  1. Бесіда
  • У журналі «Джміль», окрім тем з мистецтва, є рубрика «Школа економіки». Наприклад, читачі знайдуть тут цікаву інформацію про виникнення грошей, як їх виготовляють, як правильно їх використовувати.
  • Подивіться, як виглядає цей жкрнал.

(Слайд)

  1. Стаття «Наша гривня»
  • Читання статті на с.126. вчителем
  • Що нового ви відкрили для себе?
  • Що ще ви б хотіли дізнатися про нашу гривню?
  1. Словникова робота
  • Які слова були незрозумілими в цьому тексті?
  1. Читання статті ланцюжком
  2. Перегляд відео про українську гривню

(Слайд)

  • Що цікавого ви дізналися?

Фізхвилинка

  1. Стаття «Чому грошей не може бути скільки завгодно»
  • Читання статті мовчки.
  1. Словникова робота
  • Які слова незрозумілі в цій статті?
  1. Бесіда за змістом тексту
  • Чому грошей не може бути скільки завгодно?
  • Між ким відбувається розмова?
  • Яка ідея виникла в Пензлика? Прочитай.
  • Поміркуйте над думкою, яку висловила Книжечка. Уявіть, що ви берете участь у цій розмові: з чим ви можете погодитися, а що заперечити?
  1. Перегляд мультфільму «Що таке гроші»

(Слайд)

  1.  Підсумок уроку
  1. Бесіда
  • Про що ми сьогодні розмовляли на уроці?
  • Звідки взялися гроші?
  • Що нового ви дізналися про гроші?
  1. Рефлексія
  • Діти, у вас на партах лежать малюнки монет, якщо все зрозуміло і сподобалося, то розмалюйте монету в жовтий колір, якщо виникли труднощі, то розмалюйте в червоний колір.

 

  1.  Домашнє завдання

С. 126 прочитати статті

Намалювати малюнок за темою «Українська гривня» або «Гроші».

(Слайд)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ситнікова Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Долгіх Наталя Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
2659
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку