Завдання до уроку " Осінні дива"

Про матеріал
Тема: «Осінні дива навколо мене.» Навичка-Взаємовідносини. Опрацювання попередньо вивченого матеріалу. Робота в зошиті. Розподіл учнів на пари.(Роздаю кольорові пів кульки хлопчикам, а дівчата тягнуть другу частину ,у кого кольори співпали –виходить пара). ЗАВДАННЯ 1.Розглянути малюнки осінніх листочків. Знайти листочок без пари. Діти розфарбовують листочки, яким не вистачає пари. 2.Знайди «зайвий» малюнок. Вибрати зайвий предмет. Поясніть, чому на вашу думку він зайвий. Учні виконують завдання в парі, обговорюють ,знаходять правильне рішення.
Перегляд файлу

Я досліджую світ 1 клас

Тема: «Осінні дива навколо мене.»

Навичка-Взаємовідносини.

Опрацювання попередньо вивченого матеріалу.

Робота в зошиті. Розподіл учнів на пари.(Роздаю кольорові пів кульки хлопчикам, а дівчата тягнуть  другу частину ,у кого кольори співпали –виходить пара).

ЗАВДАННЯ

1.Розглянути малюнки осінніх листочків. Знайти листочок без пари. Діти розфарбовують листочки, яким не вистачає пари.

2.Знайди «зайвий» малюнок. Вибрати зайвий предмет. Поясніть, чому на вашу думку він зайвий. Учні виконують завдання в парі, обговорюють ,знаходять правильне рішення.

Фізхвилинка

Вправа «Ти — молодець»

Учні стоять колом, одна дитина виходить у центр, називає своє ім’я і те, що любить чи вміє добре робити і показує рухами («я люблю танцювати» або «я вмію робити шпагат, «я високо стрибаю»…),потім повторюємо рухи всім класом.

У відповідь усі промовляють: «Ти —молодець!» — і підносять угору великий

палець.

-Робота в групах.

-Листочки яких дерев ви розфарбували?(відповіді дітей).Клен і береза. Перша група –перший ряд, друга група –другий ряд.

Учні розподілилися на дві групи.

На дошці зразки аплікацій дерев на галявині.

3. Виготовити аплікацію  осіннього дерева. Перша група-берізку, друга- кленове дерево. Учні виконують аплікацію.

Рефлексія

Виставка виконаних робіт. Обговорення. Розповідь про свою роботу.

1. Виконуючи  завдання  в групі і в парах учні навчаються висловлювати власну думку чітко і зрозуміло.

2. Розвиваються навички співпраці і взаємоповаги одне до одного, визнають ,що думка кожного цінна і потрібна для поповнення всієї групи.

3. Формується здатність реально оцінювати свої здібності і можливості.

4.Працюючи в парі учні навчаються поважати себе та інших, домовляються говорити по черзі, допомагати одне одному, підтримують одне одного.

4.Формуються навички ведення переговорів, вирішення конфліктів, навчаються підтримувати, довіряти одне одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку