Завдання до уроку "Синтаксична роль фразеологізмів"

Про матеріал
Завдання до уроку "Синтаксична роль фразеологізмів" для відпрацювання вмінь визначати яким членом речення виступає, поданий у ньому фразеологізм
Перегляд файлу
  1. Визначте, яким членом речення є фразеологізм, використаний в поданих нижче реченнях.

(Речення записуємо в зошити, підкреслюємо члени речення за зразком)

Зразок.  Йому вдалося обдерти мене до нитки.   (присудок)

                        Каракоша переводив лихе око з коня на Лучука й назад    (додаток)

                         Ні жива ні мертва, я стояла біля дошки. (означення)

 

 

  1. Сунути свого носа в чужі справи– це твоя звичайна манера поведінки.
  2. Довелося хлопцеві покуштувати березової каші.
  3. Довелося взяти руки в ноги й бігти чимдуж.
  4. Він  пропав ні цапову душу.
  5. Дівчата як кров з молоком працювали до самого вечора.
  6. Він довго ще почував себе  ні в сих ні в тих.
  7. Шила в мішку, синку, не сховаєш.
  8. Дядько любив чужими руками жар загрібати.
  9. Довго ще сусід нас за носа водив.
  10.  Брат мій,стріляний птах, ніколи себе не давав одурити.
  11.  Прометеїв вогонь    безцінний дар людству.
  12.  Антону не варто було підливати у вогонь олії.

 

 

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
2589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку