Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.
Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.
Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.
Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Математика. 5 Клас.
1 |
M |
А |
11 |
2 |
P |
Б |
14 |
3 |
K |
В |
5 |
4 |
C |
Г |
9 |
|
|
Д |
15 |
1 |
C |
А |
9 |
2 |
M |
Б |
11 |
3 |
K |
В |
5 |
4 |
Р |
Г |
6 |
|
|
Д |
2 |
1 |
Квадрат із стороною 5см |
А |
12 |
2 |
Прямокутник із сторонами 3 і 4см |
Б |
14 |
3 |
Рівносторонній трикутник із стороною 4см |
В |
16 |
4 |
Рівнобедрений трикутник із основою 5см і бічною стороною 4см |
Г |
13 |
|
|
Д |
20 |
1 |
Трикутник із сторонами 3, 4 та 5см |
А |
12 |
2 |
Прямокутник із сторонами 6 і 5см |
Б |
20 |
3 |
Рівносторонній трикутник із стороною 7см |
В |
21 |
4 |
Рівнобедрений трикутник із основою 8см і бічною стороною 6см |
Г |
13 |
|
|
Д |
22 |
1 |
9∙25∙4 |
А |
1265 |
2 |
515:5 |
Б |
8262 |
3 |
27306 |
В |
1350 |
4 |
243 000:180 |
Г |
103 |
|
|
Д |
900 |
1 |
636:6 |
А |
3030 |
2 |
125∙7∙8 |
Б |
3060 |
3 |
15204 |
В |
7000 |
4 |
14 400:900 |
Г |
106 |
|
|
Д |
16 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
1 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
1 |
1 |
3,08+1,345 |
А |
77,032 |
2 |
5,4-1,234 |
Б |
101,32 |
3 |
81-3,968 |
В |
4,425 |
4 |
100,6+0,72 |
Г |
4,132 |
|
|
Д |
4,166 |
1 |
35,87+4,248 |
А |
0,274 |
2 |
0,87-0,596. |
Б |
75,86 |
3 |
75+0,86 |
В |
8,36 |
4 |
100-19,34 |
Г |
80,66 |
|
|
Д |
40,118 |
1 |
2,7∙10 |
А |
0,027 |
2 |
2,7∙0,01 |
Б |
2700 |
3 |
2,7∙0,1 |
В |
0,27 |
4 |
2,7∙100 |
Г |
27 |
|
|
Д |
270 |
1 |
7,2:10 |
А |
720 |
2 |
7,2:100 |
Б |
7200 |
3 |
7,2:0,1 |
В |
0,72 |
4 |
7,2:0,01 |
Г |
72 |
|
|
Д |
0,072 |
1 |
3,45∙0,03 |
А |
3 |
2 |
1,25∙3∙0,8 |
Б |
78 |
3 |
7,8:0,01 |
В |
0,1035 |
4 |
48,768:0,16 |
Г |
304,8 |
|
|
Д |
780 |
1 |
2,76∙0,004 |
А |
7,04 |
2 |
0,25∙5∙0,4 |
Б |
0,5 |
3 |
67,345∙10 |
В |
0,01104 |
4 |
19,712:2,8 |
Г |
673,45 |
|
|
Д |
67 |
1 |
Знайти 4% від числа 200 |
А |
80 |
2 |
Знайти число, якщо 4% від нього дорівнює 60. |
Б |
500 |
3 |
В череді з 200 тварин 40% вівці. Скільки овець в череді? |
В |
600 |
4 |
Коля прочитав 24 сторінки, що складає 4% від усієї книги. Скільки всього сторінок в книзі? |
Г |
8 |
|
|
Д |
1500 |
1 |
Знайти 2% від числа 200 |
А |
200 |
2 |
Знайти число, якщо 2% від нього дорівнює 80. |
Б |
300 |
3 |
В череді з 200 тварин 70% вівці. Скільки овець в череді? |
В |
4000 |
4 |
Оля зібрала 12 білих грибів, що складає 6% від усіх грибів. Скільки всього грибів зібрала Оля? |
Г |
140 |
|
|
Д |
4 |
1 |
3,5х=7 |
А |
0,3 |
2 |
х+0,7=1 |
Б |
1 |
3 |
х+2х=3,3 |
В |
1,1 |
4 |
|
Г |
2 |
|
|
Д |
1,7 |
1 |
2,4х=24 |
А |
0,4 |
2 |
0,6-х=0,2 |
Б |
1,1 |
3 |
х+3х=4,4 |
В |
10 |
4 |
|
Г |
2 |
|
|
Д |
1 |