Завдання на встановлення відповідності з математики 5 клас

Про матеріал
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них. Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом. Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем. Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Перегляд файлу

Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних  досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.

Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.

Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.

Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.

 

 

 

 

 

 

 

Математика. 5 Клас.

  1.  Установити відповідність між  точками ( 1-4) і  їх координатами (А-Д).

1

M

А

11

2

P

Б

14

3

K

В

5

4

C

Г

9

 

 

Д

15

 

  1. Установити відповідність між  точками ( 1-4) і  їх координатами (А-Д).

1

C

А

9

2

M

Б

11

3

K

В

5

4

Р

Г

6

 

 

Д

2

 

  1. Установити відповідність між  фігурами( 1-4) і  їх периметрами(А-Д).

 

1

Квадрат із стороною 5см

А

12

2

Прямокутник із сторонами 3 і 4см

Б

14

3

Рівносторонній трикутник із стороною 4см

В

16

4

Рівнобедрений трикутник із основою 5см і бічною стороною 4см

Г

13

 

 

Д

20

 

  1. Установити відповідність між  фігурами( 1-4) і  їх периметрами(А-Д)

 

1

Трикутник із сторонами 3, 4 та 5см

А

12

2

Прямокутник із сторонами 6 і 5см

Б

20

3

Рівносторонній трикутник із стороною 7см

В

21

4

Рівнобедрений трикутник із основою 8см і бічною стороною 6см

Г

13

 

 

Д

22

 

  1. Установити відповідність між  виразами ( 1-4) і  їх значеннями А-Д).

 

1

9∙25∙4

А

1265

2

515:5

Б

8262

3

27306

В

1350

4

243 000:180

Г

103

 

 

Д

900

 

  1. Установити відповідність між  виразами ( 1-4) і  їх значеннями А-Д).

 

1

636:6

А

3030

2

125∙7∙8

Б

3060

3

15204

В

7000

4

14 400:900

Г

106

 

 

Д

16

 

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між  виразами ( 1-4) і  їх значеннями А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

1

 

  1. Установити відповідність між  виразами ( 1-4) і  їх значеннями А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

1

 

  1. Установити відповідність між виразами ( 1-4) і  їх значеннями (А-Д).

 

1

3,08+1,345

А

77,032

2

5,4-1,234

Б

       101,32 

3

81-3,968

В

4,425

4

100,6+0,72

Г

4,132

 

 

Д

4,166

 

 

 

  1.  Установити відповідність між виразами ( 1-4) і  їх значеннями (А-Д).

 

1

35,87+4,248

А

0,274

2

0,87-0,596.

Б

75,86

3

75+0,86

В

8,36

4

100-19,34

Г

80,66

 

 

Д

40,118

 

  1.  Установіть відповідність між виразом (1-4) та його значенням (А-Д).

1

2,7∙10

А

0,027

2

2,7∙0,01

Б

2700

3

2,7∙0,1

В

0,27

4

2,7∙100

Г

27

 

 

Д

270

 

  1.  Установіть відповідність між виразом (1-4) та його значенням (А-Д).

1

7,2:10

А

720

2

7,2:100

Б

7200

3

7,2:0,1

В

0,72

4

7,2:0,01

Г

72

 

 

Д

0,072

 

  1.  Установити відповідність між  виразами( 1-4) і  їх значеннями (А-Д).

 

1

3,45∙0,03

А

3

2

1,25∙3∙0,8

Б

78

3

7,8:0,01

В

0,1035

4

48,768:0,16

Г

304,8

 

 

Д

780

 

  1.  Установити відповідність між  виразами( 1-4) і  їх значеннями (А-Д).

 

1

2,76∙0,004

А

7,04

2

0,25∙5∙0,4

Б

0,5

3

67,345∙10

В

0,01104

4

19,712:2,8

Г

673,45

 

 

Д

67

 

  1. Установити відповідність між  задачами( 1-4) і відповідями  (А-Д).

 

1

Знайти 4% від числа 200

А

80

2

Знайти число, якщо 4% від нього дорівнює 60.

Б

500

3

В череді з 200 тварин 40% вівці. Скільки овець в череді?

В

600

4

Коля прочитав 24 сторінки, що складає 4% від усієї книги. Скільки всього сторінок в книзі?

Г

8

 

 

Д

1500

 

 

  1.  Установити відповідність між  задачами( 1-4) і відповідями  (А-Д).

 

1

Знайти 2% від числа 200

А

200

2

Знайти число, якщо 2% від нього дорівнює 80.

Б

300

3

В череді з 200 тварин 70% вівці. Скільки овець в череді?

В

4000

4

Оля зібрала 12 білих грибів, що складає 6% від усіх грибів. Скільки всього грибів зібрала Оля?

Г

140

 

 

Д

4

 

  1.  Установити відповідність між  рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).

 

1

3,5х=7

А

0,3

2

х+0,7=1

Б

1

3

х+2х=3,3

В

1,1

4

Г

2

 

 

Д

1,7

 

  1.  Установити відповідність між  рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).

 

1

2,4х=24

А

0,4

2

0,6-х=0,2

Б

1,1

3

х+3х=4,4

В

10

4

Г

2

 

 

Д

1

 

docx
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
5565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку