Складено до підручника: Математика: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. \ О. С. Істер. – К: Генеза, 2018 р.
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
1. |
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу математики 4 класу |
4 |
1 - діагностична |
2. |
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
64 |
5 |
3. |
ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ |
64 |
4 |
4. |
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
12 |
1 |
5 клас
МАТЕМАТИКА
(140 год, 4 год на тиждень,
І семестр -64год., ІІ семестр – 76 год. )
№ уроку |
Дата проведення |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Примітки |
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу математики 4 класу |
4 |
||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу математики 4 класу |
|
2 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу математики 4 класу |
|
3 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу математики 4 класу |
|
4 |
|
Діагностична контрольна робота №1 |
|
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
40 год + 20 год. резерв |
||
Результати навчально-пізнавальної діяльності: |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; розрізняє: цифри і числа читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
|||
5 |
|
Натуральні числа. Число нуль. |
|
6 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
7 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
8 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
9 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
10 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
|
11 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
|
12 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
|
13 |
|
Віднімання натуральних чисел |
|
14 |
|
Віднімання натуральних чисел |
|
15 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
16 |
|
Контрольна робота №2 |
|
17 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
18 |
|
Множення натуральних чисел |
|
19 |
|
Множення натуральних чисел |
|
20 |
|
Множення натуральних чисел |
|
21 |
|
Властивості множення |
|
22 |
|
Властивості множення |
|
23 |
|
Квадрат і куб натурального числа. |
|
24 |
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
25 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
26 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
27 |
|
Ділення з остачею. |
|
28 |
|
Ділення з остачею. |
|
29 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
30 |
|
Контрольна робота №3 |
|
31 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
32 |
|
Числові вирази. Буквені вирази |
|
33 |
|
Формули |
|
34 |
|
Рівняння. |
|
35 |
|
Рівняння |
|
36 |
|
Рівняння |
|
37 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
38 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
39 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
40 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
41 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
42 |
|
Контрольна робота №4 |
|
43 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
44 |
|
Відрізок |
|
45 |
|
Пряма, промінь |
|
46 |
|
Шкала. |
|
47 |
|
Координатний промінь. |
|
48 |
|
Координатний промінь. |
|
49 |
|
Кут та його градусна міра. |
|
50 |
|
Кут та його градусна міра. |
|
51 |
|
Види кутів. |
|
52 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
53 |
|
Контрольна робота №5 |
|
54 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
55 |
|
Трикутник та його периметр. |
|
56 |
|
Види трикутників за кутами. |
|
57 |
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
58 |
|
Площа і периметр прямокутника і квадрата. |
|
59 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. |
|
60 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
61 |
|
Піраміда |
|
62 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
63 |
|
Контрольна робота №6 |
|
64 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ |
64 год |
||
Результати навчально-пізнавальної діяльності: |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
|||
65 |
|
Звичайні дроби. |
|
66 |
|
Звичайні дроби. |
|
67 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
68 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
69 |
|
Правильні та неправильні дроби. |
|
70 |
|
Правильні та неправильні дроби. |
|
71 |
|
Мішані числа. |
|
72 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
73 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
74 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
75 |
|
Розв'язування вправ |
|
76 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
77 |
|
Контрольна робота №7 |
|
78 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
79 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
80 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
81 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
82 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
83 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
84 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
85 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
86 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
87 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
88 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
89 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
90 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
91 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
92 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
93 |
|
Контрольна робота №8 |
|
94 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
95 |
|
Множення десяткових дробів |
|
96 |
|
Множення десяткових дробів |
|
97 |
|
Множення десяткових дробів |
|
98 |
|
Множення десяткових дробів |
|
99 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
100 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
101 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
102 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
103 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
104 |
|
Ділення на десятковий дріб |
|
105 |
|
Ділення на десятковий дріб |
|
106 |
|
Ділення на десятковий дріб |
|
107 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
108 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
109 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
110 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
111 |
|
Контрольна робота №9 |
|
112 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
113 |
|
Відсотки. |
|
114 |
|
Відсотки. |
|
115 |
|
Відсотки. |
|
116 |
|
Відсотки. |
|
117 |
|
Відсотки. |
|
118 |
|
Відсотки. |
|
119 |
|
Відсотки. |
|
120 |
|
Відсотки. |
|
121 |
|
Відсотки. |
|
122 |
|
Відсотки. |
|
123 |
|
Середнє арифметичне. |
|
124 |
|
Середнє арифметичне. |
|
125 |
|
Середнє значення величини |
|
126 |
|
Середнє значення величини |
|
127 |
|
Розв'язування вправ |
|
128 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
129 |
|
Контрольна робота №10 |
|
130 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу |
12 год. |
||
131 |
|
Натуральні числа і дії над ними |
|
132 |
|
Числові та буквенні вирази. Формули. Рівняння |
|
133 |
|
Відрізок. Площина. Пряма. Промінь. Кут |
|
134 |
|
Геометричні фігури і величини. Многокутники. Прямокутний паралелепіпед. Піраміда |
|
135 |
|
Звичайні дроби і дії над ними |
|
136 |
|
Десяткові дроби і дії над ними |
|
137 |
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
|
138 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
139 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
140 |
|
Підсумковий урок |
|