Календарно - тематичне планування математика, 5 клас

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків математики в 5 класі на 2020-2021 навчальний рік
Перегляд файлу

Складено до підручника: Математика: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. \ О. С. Істер. – К: Генеза, 2018 р.

з/п

Назва теми

Кількість годин

Контрольні роботи

1.

Повторення і узагальнення навчального матеріалу               з курсу математики 4 класу

4

1 - діагностична

2.

НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

64

5

3.

ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ

64

4

4.

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

12

1

 

5 клас

 

МАТЕМАТИКА

 

(140 год, 4 год на тиждень,

І семестр -64год., ІІ семестр – 76 год. )

 

№ уроку

Дата

проведення

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Примітки

Повторення і узагальнення навчального матеріалу               з курсу математики 4 класу

4

1

 

Повторення і узагальнення навчального матеріалу               з курсу математики 4  класу

 

2

 

Повторення і узагальнення навчального матеріалу               з курсу математики 4  класу

 

3

 

Повторення і узагальнення навчального матеріалу               з курсу математики 4  класу

 

4

 

Діагностична контрольна робота №1

 

Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

40 год + 20 год. резерв

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

Учень/учениця:

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;  геометричні фігури, вказані у змісті;

розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;

розрізняє: цифри і числа

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;

класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні

5

 

Натуральні числа. Число нуль.

 

6

 

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.

 

7

 

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.

 

8

 

Порівняння натуральних чисел.

 

9

 

Порівняння натуральних чисел.

 

10

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання.

 

11

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання.

 

12

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання.

 

13

 

Віднімання натуральних чисел

 

14

 

Віднімання натуральних чисел

 

15

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

16

 

Контрольна робота №2

 

17

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

18

 

Множення натуральних чисел

 

19

 

Множення натуральних чисел

 

20

 

Множення натуральних чисел

 

21

 

Властивості множення

 

22

 

Властивості множення

 

23

 

Квадрат і куб натурального числа.

 

24

 

Квадрат і куб натурального числа

 

25

 

Ділення натуральних чисел

 

26

 

Ділення натуральних чисел

 

27

 

Ділення з остачею.

 

28

 

Ділення з остачею.

 

29

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

30

 

Контрольна робота №3

 

31

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

32

 

Числові вирази. Буквені вирази

 

33

 

Формули

 

34

 

Рівняння.

 

35

 

Рівняння

 

36

 

Рівняння

 

37

 

 Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

38

 

Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

39

 

Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

40

 

Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

41

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

42

 

Контрольна робота №4

 

43

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

44

 

Відрізок

 

45

 

Пряма, промінь

 

46

 

Шкала.

 

47

 

Координатний промінь.

 

48

 

Координатний промінь.

 

49

 

Кут та його градусна міра.

 

50

 

Кут та його градусна міра.

 

51

 

Види кутів.

 

52

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

53

 

Контрольна робота №5

 

54

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

55

 

Трикутник та його периметр.

 

56

 

Види трикутників за кутами.

 

57

 

Прямокутник. Квадрат.

 

58

 

Площа і периметр прямокутника і квадрата.

 

59

 

Прямокутний паралелепіпед. Куб.

 

60

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба.

 

61

 

Піраміда

 

62

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

63

 

Контрольна робота №6

 

64

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ

64 год

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;

розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

65

 

Звичайні дроби.

 

66

 

Звичайні дроби.

 

67

 

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.

 

68

 

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

69

 

Правильні та неправильні дроби.

 

70

 

Правильні та неправильні дроби.

 

71

 

Мішані числа.

 

72

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

73

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

74

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

75

 

Розв'язування вправ

 

76

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

77

 

Контрольна робота №7

 

78

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

79

 

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

 

80

 

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

 

81

 

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

 

82

 

Порівняння десяткових дробів.

 

83

 

Порівняння десяткових дробів.

 

84

 

Порівняння десяткових дробів.

 

85

 

Округлення десяткових дробів.

 

86

 

Округлення десяткових дробів.

 

87

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

88

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

89

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

90

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

91

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

92

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

93

 

Контрольна робота №8

 

94

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

95

 

Множення десяткових дробів

 

96

 

Множення десяткових дробів

 

97

 

Множення десяткових дробів

 

98

 

Множення десяткових дробів

 

99

 

Окремі випадки множення десяткових дробів

 

100

 

Окремі випадки множення десяткових дробів

 

101

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

102

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

103

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

104

 

Ділення на десятковий дріб

 

105

 

Ділення на десятковий дріб

 

106

 

Ділення на десятковий дріб

 

107

 

Арифметичні дії з десятковими дробами.

 

108

 

Арифметичні дії з десятковими дробами.

 

109

 

Арифметичні дії з десятковими дробами.

 

110

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

111

 

Контрольна робота №9

 

112

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

113

 

Відсотки.

 

114

 

Відсотки.

 

115

 

Відсотки.

 

116

 

Відсотки.

 

117

 

Відсотки.

 

118

 

Відсотки.

 

119

 

Відсотки.

 

120

 

Відсотки.

 

121

 

Відсотки.

 

122

 

Відсотки.

 

123

 

Середнє арифметичне.

 

124

 

Середнє арифметичне.

 

125

 

Середнє значення величини

 

126

 

Середнє значення величини

 

127

 

Розв'язування вправ

 

128

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

129

 

Контрольна робота №10

 

130

 

Корекція знань, вмінь та навичок

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу

12 год.

131

 

Натуральні числа і дії над ними

 

132

 

Числові та буквенні вирази. Формули. Рівняння

 

133

 

Відрізок. Площина. Пряма. Промінь. Кут

 

134

 

Геометричні фігури і величини. Многокутники. Прямокутний паралелепіпед. Піраміда

 

135

 

Звичайні дроби і дії над ними

 

136

 

Десяткові дроби і дії над ними

 

137

 

Відсотки. Середнє арифметичне

 

138

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

 

139

 

Підсумкова контрольна робота

 

140

 

Підсумковий урок

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мащенко Дар'я Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гончарова Леся Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мироненко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
26 серпня 2020
Переглядів
3293
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку