Завдання по темі "Реалізація розгалужених алгоритмів у середовищі програмування Scratch"

Про матеріал

Пропоную до вашої уваги задачі по темі "Реалізація розгалужених алгоритмів у середовищі програмування Scratch". Дані завдання можна використовувати як на практичній, так і на контрольній роботі.

Перегляд файлу

Завдання №1

  1. Запустіть  Scratch.
  2. Додайте довільний спрайт.
  3. Створіть новий фон, на якому намалюйте перепони синього, червоного і жовтого кольорів. У нижньому лівому кутку намалюйте острів(початок програми), у верхньому правому кутку намалюйте прапор(фініш програми)
  4. Спрайт повинен дійти до фінішу.
  5. Якщо спрайт доторкнеться до синього і червонього кольорів, то він повертається на початок програми.
  6. Якщо спрайт доторкнеться до жовтого кольору, то він повинен змінити свій власний колір.
  7. Якщо спрайт дійде до фінішу, то він повинен сказати «Ура, я переміг»

 

Завдання  № 2

  1. Запустіть  Scratch.
  2. Створіть новий фон, на якому намалюйте лісову галявину: дерева, гриби, квіти.
  3. У програмі повинні бути три спрайти: собака, кіт, метелик.
  4. Собака, кіт і метелик рухаються довільним чином.
  5. Якщо кота наздогнав собака, то кіт повинен втікти від нього на дерево.
  6. Якщо метелика наздогнав кіт, то метелик повинен бути зїдений котом.
  7. Якщо собака наздогнав метелика, то собака повинен сказати «Ура, я його спіймав!»

 

Завдання № 3

  1. Запустіть програму Scratch. 
  2. Додайте виконавців рибка і акула.  
  3. Для сцени імпортуйте зображення із морським дно.
  4. Виконавці повинні рухатися випадковим чином.
  5. Якщо акула зловить рибку,то акула повинен сказати: «Ура, я тебе впіймала», і збільшити розмір.
  6. Якщо рибка доторкнеться до акули, то акула повинна зїсти рибку.

 

Завдання  № 4

  1.      Запустіть програму Scratch. виконавця Рудий кіт.
  2.      Додайте виконавців метелик, мавпа , лев.
  3.      Імпортуйте сцену desert.
  4.      Всі виконавці рухаються випадковим чином.
  5.      Якщо мавпа доторкнеться до лева, то вона повинна втікти від нього на кактус.
  6.      Якщо метелик доторкнеться до мавпи, то він повинен зникнути.

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку