Завдання шкільної учнівської олімпіади з історії

Про матеріал
Завдання шкільної учнівської олімпіади (історії України і всесвітня історія 8-11 класи)
Перегляд файлу

Завдання

шкільної учнівської олімпіади з історії

 

11 клас

1. Вкажіть дати наступних подій.

*Виникнення Центральної Ради.

*Заява Д.Маршала про надання країнам Європи, які постраждали у Другій світовій війні, економічної допомоги.

*Проголошення ЗУНР.

*Створення ООН.

*Створення УПА.

*Атомне бомбардування Хіросіми та Нагасакі.

*Створення НАТО.

*Загибель головного командира УПА Р.Шухевича.

 

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

2. Дайте визначення понять.

#Українізація

#Фашизм

#Індустріалізація

 

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

3. Дайте обґрунтовану відповідь.

Як ви гадаєте, чому був убитий Дж.Кенеді? У чому, на ваш погляд, був секрет популярності 35-го президента США?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

4.

Висловіть своє ставлення до відомих вам публікацій щодо національно-визвольної боротьби в Західній Україні у повоєнні роки.

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

шкільної учнівської олімпіади з історії

 

10 клас

 

1. Вкажіть дати наступних подій.

*Заснування м.Львів.

*Виникнення Центральної Ради.

*Закінчення Першої світової війни.

*Створення університету у Києві.

*Скасування панщини на Галичині.

*Вихід у світ першого видання «Кобзаря».

*Прийняття IV Універсалу Центральної Ради.

*Відкриття культурно-освітнього товариства «Просвіта» у Львові.

 

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

2. Дайте визначення понять.

#Гуманізм

#Світова війна

#Економічна криза

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

3. Дайте обґрунтовану відповідь.

Яку мету переслідували США, організовуючи Вашингтонську конференцію? Доведіть, що вони мали на меті задовольнити в першу чергу власні інтереси.

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

4.

Чому Україна не стала незалежною як Польща, Чехословаччина чи Фінляндія після Першої світової війни? Які, на ваш погляд, внутрішні та зовнішні чинники перешкоджали цьому?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

шкільної учнівської олімпіади з історії

 

9 клас

 

1. Вкажіть дати наступних подій.

*Заснування м.Львів.

*Включення Галичини до складу Австрійської імперії.

*Прийняття християнства в Київській Русі.

*Люблінська унія.

*Зруйнування Запорізької Січі військами Катерини II.

*Перша писемна згадка про Україну.

*Заснування м.Києва.

*Відкриття Америки Х.Колумбом.

 

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

2. Дайте визначення понять.

#Гуманізм

#Козацтво

#Інквізиція

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

3. Дайте обґрунтовану відповідь.

XVII століття називають «століттям великої кризи» в Україні. Як ви вважаєте, чому саме XVII століття отримало таку назву?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

4.

З ким із видатних діячів XVIII – першої половини XIX століття всесвітньої чи вітчизняної історії вам хотілося б зустрітися? Чому? Які б питання ви обговорювали?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

шкільної учнівської олімпіади з історії

 

8 клас

 

1. Вкажіть дати наступних подій.

*Заснування м.Львів.

*Початок Реформації в Німеччині.

*Прийняття християнства в Київській Русі.

*Люблінська унія.

*Перший козацький реєстр.

*Перша писемна згадка про Україну.

*Заснування м.Києва.

*Відкриття Америки Х.Колумбом.

 

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

2. Дайте визначення понять.

#Громадянська війна

#Козацтво

#Інквізиція

Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал

 

3. Дайте обґрунтовану відповідь.

Уявіть, що ви – німецький селянин, живете в Німеччині в першій чверті XVI століття. Як би ви поставились до проповіді М.Лютера? Чи взяли б ви участь у Селянській війні?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

4.

З ким із видатних діячів XVI – першої половини XVII століття всесвітньої чи вітчизняної історії вам хотілося б зустрітися? Чому? Які б питання ви обговорювали?

 

Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку