Завдання
шкільної учнівської олімпіади з історії
11 клас
1. Вкажіть дати наступних подій.
*Виникнення Центральної Ради.
*Заява Д.Маршала про надання країнам Європи, які постраждали у Другій світовій війні, економічної допомоги.
*Проголошення ЗУНР.
*Створення ООН.
*Створення УПА.
*Атомне бомбардування Хіросіми та Нагасакі.
*Створення НАТО.
*Загибель головного командира УПА Р.Шухевича.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
2. Дайте визначення понять.
#Українізація
#Фашизм
#Індустріалізація
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
3. Дайте обґрунтовану відповідь.
Як ви гадаєте, чому був убитий Дж.Кенеді? У чому, на ваш погляд, був секрет популярності 35-го президента США?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
4.
Висловіть своє ставлення до відомих вам публікацій щодо національно-визвольної боротьби в Західній Україні у повоєнні роки.
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
Завдання
шкільної учнівської олімпіади з історії
10 клас
1. Вкажіть дати наступних подій.
*Заснування м.Львів.
*Виникнення Центральної Ради.
*Закінчення Першої світової війни.
*Створення університету у Києві.
*Скасування панщини на Галичині.
*Вихід у світ першого видання «Кобзаря».
*Прийняття IV Універсалу Центральної Ради.
*Відкриття культурно-освітнього товариства «Просвіта» у Львові.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
2. Дайте визначення понять.
#Гуманізм
#Світова війна
#Економічна криза
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
3. Дайте обґрунтовану відповідь.
Яку мету переслідували США, організовуючи Вашингтонську конференцію? Доведіть, що вони мали на меті задовольнити в першу чергу власні інтереси.
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
4.
Чому Україна не стала незалежною як Польща, Чехословаччина чи Фінляндія після Першої світової війни? Які, на ваш погляд, внутрішні та зовнішні чинники перешкоджали цьому?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
Завдання
шкільної учнівської олімпіади з історії
9 клас
1. Вкажіть дати наступних подій.
*Заснування м.Львів.
*Включення Галичини до складу Австрійської імперії.
*Прийняття християнства в Київській Русі.
*Люблінська унія.
*Зруйнування Запорізької Січі військами Катерини II.
*Перша писемна згадка про Україну.
*Заснування м.Києва.
*Відкриття Америки Х.Колумбом.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
2. Дайте визначення понять.
#Гуманізм
#Козацтво
#Інквізиція
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
3. Дайте обґрунтовану відповідь.
XVII століття називають «століттям великої кризи» в Україні. Як ви вважаєте, чому саме XVII століття отримало таку назву?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
4.
З ким із видатних діячів XVIII – першої половини XIX століття всесвітньої чи вітчизняної історії вам хотілося б зустрітися? Чому? Які б питання ви обговорювали?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
Завдання
шкільної учнівської олімпіади з історії
8 клас
1. Вкажіть дати наступних подій.
*Заснування м.Львів.
*Початок Реформації в Німеччині.
*Прийняття християнства в Київській Русі.
*Люблінська унія.
*Перший козацький реєстр.
*Перша писемна згадка про Україну.
*Заснування м.Києва.
*Відкриття Америки Х.Колумбом.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
2. Дайте визначення понять.
#Громадянська війна
#Козацтво
#Інквізиція
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь – 1 бал
3. Дайте обґрунтовану відповідь.
Уявіть, що ви – німецький селянин, живете в Німеччині в першій чверті XVI століття. Як би ви поставились до проповіді М.Лютера? Чи взяли б ви участь у Селянській війні?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали
4.
З ким із видатних діячів XVI – першої половини XVII століття всесвітньої чи вітчизняної історії вам хотілося б зустрітися? Чому? Які б питання ви обговорювали?
Критерії оцінювання: правильна відповідь – 3 бали