Завдання з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 5-А,5-Б класів із 27.04.2020 по 11.05.2020
Теми уроків з української мови та завдання для 5-А, 5-Б класів
105 |
РМ № 30 Відпрацювання техніки читання тексту вголос. Контрольне аудіювання. |
1 |
28.04 |
28.04 |
|
106 |
Творення і правопис складноскорочених слів |
1 |
29.04 |
29.04 |
|
107 |
РМ № 31 Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
1 |
30.04 |
30.04 |
|
108 |
Синтаксис і пунктуація
|
1 |
05.05 |
05.05 |
|
109 |
РМ № 32 Замітка в газету (із шкільного життя) інформаційного характеру |
1 |
06.05 |
06.05 |
|
110 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
08.05 |
08.05 |
|
Завдання 28.04
С.222- 224, виконати вправи 542 (усно)
Завдання 29.04
Вивчити таблицю за новим правописом 2019 (у підручнику не вчіть), виконати вправу 480,481 на сторінці 196.
Завдання 30.04
Написати переказ тексту
Байда
Дмитро Байда-Вишневецький - відважний воїн, здібний полководець, ватажок українського козацтва. Саме він збудував найперше військове укріплення на острові Хортиця на Запоріжжі. Саме він у середині XVI століття згуртував розпорошені до того козацькі загони в єдину силу.
Під командуванням Дмитра Вишневецького козаки не тільки давали відсіч нападникам. Мужній Байда організовував походи козацьких загонів у володіння татарського хана та в район турецьких фортець на Дніпрі.
Чому ж Дмитра Вишневецького прозвали в народі Байдою? Так прозивали наших козацьких мудреців, чарівників, характерників. Древньою мовою санскрит "байда" означає "лікар", "цілитель", той, хто зумів зцілити себе й може допомогти іншим. Від того ж кореня походить і слово "байдужий" - тобто спокійний, розсудливий, такий, що володіє великою внутрішньою силою.
Ім'я Байди Вишневецького обезсмертила народна пісня. Доки співатимуть українці про подвиги своїх відважних лицарів, не буде переводу козацькому роду.
(З журналу, 131 сл.).
План
1. Вишневецький - ватажок, воїн, полководець.
2. Козацькі походи на ворога.
3. Чому Вишневецького в народі прозвали Байдою?
4. Козацькому роду не буде переводу.
Завдання 05.05
Вивчити параграф 54, виконати вправу 485
Завдання 06.05
Вивчити параграф 48, виконати вправи 427, 428
Завдання 07.05
Написати замітку в газету.
Ознайомлення з пам'яткою «Як працювати над заміткою»
Пам'ятка «Як працювати над заміткою»
Складання замітки
Дбайливе ставлення до природи
Природа оточує людину з моменту народження і визначає її поведінку, погляди, характер.
Людина знаходиться всередині природи і належить їй. Природа була і залишається годувальницею людства.
Усім нам потрібні зелені ліси, повноводні ріки, океани цілющого повітря, багаті сади і квітучі луки. Нам потрібні свіжі озера, дзвінкі джерела, пташині зграї.
Люди, давайте дбати і любити матір всього живого, жити в гармонії і з рослинами, і з братами нашими меншими!
Як говорив А.Усачов:
Біжи, жучок,
Сверчи, цвіркун,
І метелик - лети ...
Я ображати не буду вас,
Щасливої дороги!
Складаючи замітку про шкільне життя, використовуйте «пам’ятку».
Завдання 08.05
Вивчити параграф 57, повторити групи слів за значенням (параграф 39-41) , виконати вправу 449.
Теми уроків з української літератури та завдання для 5-Б класу
60. |
ПЧ № 4. Олена Пчілка. «Сосонка». В.Шевчук. «Панна квітів». (На вибір). |
29.05 |
ПЧ № 4 |
61. |
М. Вінграновський. Розповідь про письменника. Повість «Сіроманець» – захоплююча і драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини і природи. |
06.05 |
|
62 |
М. Вінграновський. «Сіроманець». Доброта вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. |
08.05 |
|
Завдання 29.04
Прочитати твір Олени Пчілки «Сосонка» або В.Шевчука «Панна квітів». У зошити записати тему, головну думку твору. ( У підручниках немає цих творів)
Завдання 06.05
С. 223 - 235, читати й відповідати на запитання, 12 письмово.
Завдання 08.05
С. 235- 249, читати й відповідати на запитання, письмово 2 з домашнього завдання на с.249.