Діагностувальна робота №2 з читання. Прізвище учня______________
1. Доповни речення.
До усної народної творчості належать__________________________________________
__________________________________________________________________________
2.Чого навчають нас твори усної народної творчості?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Обери правильний варіант продовження речення.
«Дев’ять братів –сіроманців» -це… А) легенда б) казка в)байка
4)Хто головні герої цієї казки?__________________________________________________
5)Чому навчає українська народна казка «Заяче сало»?
_________________________________________________________________________
6)Чому вчить народна байка «Жаба, боязкіша від зайця»? Яка мораль?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7)Встанови відповідність.
«Стоїть явір над водою» притча
«Без труда – нема плода» пісня
«Хліб і золото» легенда
8)Охарактеризуй твір «Хліб і золото»
Автор |
жанр |
Дійові особи |
Головна думка |
|
|
|
|
|
9)Доповни речення.
Короткі влучні вислови, часто римовані, в яких передано життєвий досвід народу --- це….____________Образні влучні вислови, часто римовані, без повчального змісту ---це____________________
10)Напиши 2 прислів’я, які тобі найбільше сподобались._______________________________________________________________________________________________________________________________
11) Поясни прислів’я «Хотів зробити спішно, а вийшло смішно». _________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу: 1- було легко; 2-потрібна була допомога; 3—було дуже важко.