Збірка кросвордів з трудового навчання для учнів 5, 6, 9 класів

Про матеріал
Кросворд є ефективною допомогою вчителям трудового навчання у набутті, розширенні, застосуванні знань та вмінь здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів. Мета якого - повторення і закріплення основного матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до предмету, формування інформаційно- комунікаційної компетентності, підвищення ефективної конкурентноспроможності задля підняття власної самооцінки. Кросворди можна використовувати як один із ігрових методів, для роботи з учнями на уроці технологій відповідно до теми, модуля.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Управління  освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради

Крупецької об’єднаної територіальної громади

 

Крупецький ліцей  Крупецької сільської ради

Дубенського  району  Рівненської області

 

 

 

 

 

Тема: «Збірка кросвордів з трудового навчання 

для учнів 5, 6, 9 класів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Автор: вчитель технологій

                                                 Крупецького ліцею Крупецької сільської ради

                                    Дубенського району Рівненської області

                                                   В.М. Гладун

 

 

 

 

Анотація: Кросворд є ефективною допомогою вчителям трудового навчання у набутті, розширенні, застосуванні знань та вмінь здобувачів освіти  загальноосвітніх навчальних закладів. Мета якого - повторення і закріплення основного матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до предмету,  формування інформаційно- комунікаційної  компетентності,  підвищення  ефективної  конкурентноспроможності  задля підняття власної самооцінки. Кросворди можна використовувати як один із ігрових методів, для роботи з учнями на уроці технологій відповідно до теми, модуля.

Наявність відповідей у кросвордах дає учням змогу, працюючи самостійно, проконтролювати свій рівень знань та вмінь.

 

Очікувані результати:

- мотивація до вивчення теорії з предмету;

-формування ключових компетентностей;

-підвищення загальної культури здобувачів освіти;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конструювання та виготовлення виробів із фанери та ДВП

(кросворд для учнів 5 класу)

 

По горизонталі: 1. Шаруватий матеріал зі склеєних аркушів шпону із взаємно перпендикулярним розташуванням волокон у сусідніх шарах. 4.Металевий загартований брусок із великою кількістю гострих горбиків, насічок у формі клина. 6. Цінний природній матеріал.

По вертикалі: 2.Тонкі листи деревини, які отримують у процесах лущення або стругання. 3.Синтетичний матеріал, діалектрик, що використовують для ізоляції електричних пристроїв та проводів. 5. Один із видів художнього оздоблення деревини. 7. Дерев’яний молоток.

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на кросворд з теми «Конструювання та виготовлення виробів із фанери та ДВП»

 

 

 

2Ш

 

 

П

 

3П

 

 

О

Л

1Ф

А

Н

Е

Р

А

 

5В

 

 

 

С

 

И

 

Т

П

М

 

А

 

4Р

А

Ш

П

І

Л

Ь

 

С

 

 

Ю

 

 

В

7К

И

Я

Н

К

А

 

Н

6Д

Е

Р

Е

В

И

Н

А

 

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія художнього випалювання

(кросворд для учнів 5 класі)

 

По горизонталі: 1. Як називається найпростіший спосіб випалювання для створення зображень? 3. Основний елемент електричного випалювача.   5. Куди слід класти розігрітий наконечник або штамп під час випалювання? 6. Як  називається вид декоративного оздоблення деревини?  10. Деревина непридатна для випалювання.

По вертикалі: 2. Універсальне «вмістилище» будь-якої інформації, зокрема й візульної (малюнки, фото та графіки). 4.За допомогою чого доцільно переносити на виріб велику кількість однотипних зображень або їхніх фрагментів? 7. Деревина непридатна для випалювання. 8. Деревина хвойної породи. 9. Яка деревина непридатна для випалювання?

 

4

 

 

 

 

 

 

8

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

10

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на кросворд з теми «Технологія художнього випалювання»

 

4Т

 

 

 

 

 

Р

8С

 

 

5П

І

Д

С

Т

А

В

К

У

О

 

 

Ф

 

С

 

6В

И

П

А

Л

Ю

В

А

Н

Н

9Я

М

 

2І

 

Р

 

А

 

Л

 

1 К

О

Н

Т

У

Р

Н

Е

 

И

 

Т

 

 

Т

 

 

Н

Е

7Б

 

 

10Б

Е

Р

Е

З

А

3К

О

Р

П

У

С

 

 

 

 

Н

 

К

 

 

Е

 

Т

 

 

 

Технологія ажурного випалювання

(кросворд для учнів 6 клас)

 

По горизонталі: 1. Як називається елемент в шиповому з’єднанні, що має виступ на краю фанери? 2. Найпростіший  механізм для свердління отворів в деревині. 3. Як називаються тонкі листи деревини для створення фанери? 7. Як називається отвір для шипа посередині деталі? 9. Яке випилювання лобзиком належить до прорізного різьблення, що виконують на тонких дощечках, фанері?

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

1

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По вертикалі: 4. Виріз на краю фанери, у який вставляють шип. 5. Яке свердло має центр та зубці для підрізування волокон деревини? 6. Як називається матеріал, що утворюється за допомогою склеювання непарної кількості  листів лущеного шпону? 8. Систематичні заняття цим ремеслом сприяють розвитку творчих здібностей, та розвиває в дітей художній смак, точність рухів, акуратність. 10. Композиція, яка спрощена в поєднанні елементів в одне ціле.

 

 

4В

 

 

 

 

 

 

 

У

5С

1Ш

И

П

6Ф

 

К

 

І

А

 

 

О

Р

7Г

Н

І

З

Д

О

 

А

 

Е

 

 

2К

О

Л

О

8В

О

Р

О

Т

 

 

 

Ь

 

И

 

А

 

 

3Ш

П

10О

Н

П

 

 

 

Р

Е

И

 

Н

 

Л

 

О

Ю

 

 

 

М

В

 

 

 

Е

9А

Ж

У

Р

Н

Е

Н

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

Т

Н

 

А

Я

Л

 

Ь

 

Н

А

 

Відповіді на кросворд з теми «Технологія ажурного випалювання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія слюсарної обробки металів

(кросворд для учнів 9 класу)

 

По горизонталі: 2. Як називається відношення розмірів зображення предмета до дійсних розмірів деталі? 3. Властивість металів та сплавів без руйнування змінювати форму під час обробки тиском. 5. Властивість металевих виробів відновлювати свою форму та розміри після припинення дії навантаження. 6. Властивість металів та сплавів у розплавленому стані заповнювати ливарну форму. 8. Брусок з інструментальної сталі певного профілю та розмірів, на поверхні якого є насічки, які утворюють зубці.           9. Властивість металу чинити опір  руйнуванню під дією навантажень.

По вертикалі: 1. Креслення, яке швидко виконане без дотримання масштабу та без креслярських інструментів, і призначене для разового використання. 4. Надання поверхням естетичного вигляду. 7. Як називається сплав заліза із карбоном? 10. Інструмент для нарізування внутрішньої метричної різьби.

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на кросворд з теми «Технологія слюсарної обробки металів»

 

 

 

1Е

 

2М

А

С

Ш

Т

А

Б

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

3К

4О

В

К

І

С

Т

Ь

 

П

 

З

 

 

 

О

 

 

 

5П

Р

У

Ж

Н

І

С

Т

Ь

 

 

 

 

 

Я

 

7С

6Р

І

Д

К

О

Т

Е

К

У

Ч

І

С

Т

Ь

 

 

Ж

 

 

 

А

 

 

10М

Е

 

8Н

А

П

И

Л

О

К

 

 

9М

І

Ц

Н

І

С

Т

Ь

 

 

Ь

 

 

Т

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

Ч

Я

 

И

 

К

 

 

 

Технологія токарної обробки металів

(кросворд для учнів 9 класу)

 

По горизонталі: 1. Завершена частина технологічного процесу обробки заготовки, яку виконують на одному верстаті. 4. Як називається професійний інструмент, призначений для вимірювання виробів малого розміру.

По вертикалі: 2. Частина переходу, яку здійснюють за одного робочого переміщення інструмента в напрямку подачі під час токарної обробки металів. 3. Плоскі стальні пластини. 5. Гвинт, оснащений поздовжніми прямими і гвинтовими канавками, які утворюють різальні кромки. 6.Завершена частина операції, яка характеризується постійністю поверхні, яку обробляють, робочого інструмента й режиму роботи верстата.

 

2

 

 

 

 

 

6

 

3

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на кросворд з теми «Технологія токарної обробки металів»

 

 

2П

 

 

 

 

Р

6П

 

3П

1О

П

Е

Р

А

Ц

І

Я

 

Х

 

Р

 

Д

 

 

 

І

Е

 

К

Д

Х

 

Л

 

І

 

 

А

 

5М

Д

Д

І

 

4М

І

К

Р

О

М

Е

Т

Р

А

 

 

Ч

 

И

К

 

 

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

  1.   Терещук Б. М., Туташинський В. І. Трудове навчання: Навчальний посіб. для 8 класу спеціальної загальноосвітньої школи. (Технічні види праці) За ред. Г.М. Несен. – К.: Благовіст, 2003. – 128 с.: іл.
  2.     Трудове навчання. 7-9 класи. Технологія оздоблення виробів геометричним різьбленням (варіативний модуль). Плани-конспекти уроків / В.Є. Адамчук, Я.А. Петров.-2-ге вид., перероб. і доп.- Х.: Вид-во «Ранок», 2012.-160 с.; іл.- (серія «Бібліотека вчителя трудового навчання»).
  3.     Трудове навчання. 7-9 класи. Технологія плетіння з лози (варіативний модуль). Плани-конспекти уроків / В.Є. Адамчук, Я.А. Петров, М.М. Логінов, М.І. Готюк.-2-ге вид., перероб. і доп.- Х.: Вид-во «Ранок», 2012.-144 с.; іл.- (серія «Бібліотека вчителя трудового навчання»).
  4.     Усі уроки трудового навчання (хлопці). 5 клас.  Інваріативний модуль. / Гащак В.М, Яценюк О.М..- Х.: Вид. група «Основа», 2012 – 128 с.: іл., табл.- (Серія «УСІ уроки»).
  5.     Усі уроки трудового навчання (хлопці). 5-6  класи. Варіативний модуль. / Лещук Р.М.- Х.: Вид. група «Основа», 2012 – 144 с.: іл., табл.- (серія «УСІ уроки»).
  6.     Усі уроки трудового навчання (хлопці). 7-9  класи. Варіативний модуль. / Лещук Р.М., Гащак В.М.- Х.: Вид. група «Основа», 2012 – 384 с.: іл., табл.- (Серія «УСІ уроки»).

 

1

 

doc
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
1806
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку