Підбірка ігор для ГПД
на розвиток творчої уяви, пам’яті, координації рухів
Федорченко О.О.
вихователь ГПД
ЗГ №70
Група, де всім весело і цікаво
1. "Письменник"
Складіть жартівливу історію про ………
2. "Зроби крок"
На одній лінії стають хлопчик і дівчинка. Вони по черзі називають імена: хлопчик – імена дівчат, а дівчинка – хлопців і роблять крок вперед. Кожного разу, перед тим як назвати нове ім’я, гравець повинен повторити всі імена, які називав перед цим. Виграє той, хто стоїть на крок попереду за певний час, домовлений попередньо.
3. "На нічному пасовиську"
Діти розбиваються на пари, вибираючи голос якої-небудь тварини. Потім вони розходяться по різні сторони приміщення і із зав’язаними очима намагаються знайти партнера по голосу вибраної тварини.
4. "Пантоміма"
Потрібно прочитати уривок тексту, але замість слів, які означають дію – показати їх рухами.
5. “Вгадай, хто це”
Ведучий вибирає когось з гравців і описує його, наприклад, так:
– Він веселий, невгамовний і темноволосий.
Всі гравці розглядають один одного, а потім намагаються вгадати.
Якщо ніхто не вгадав, то опис можна уточнити:
– На цій людині чорні туфлі і червона кофта.
Так продовжується доти, поки не буде названо описану особу.
6. “Подарунки Діда Мороза”
Гравці сідають півколом і вибирають ведучого – Діда Мороза. Потім пропонують йому повернутися до них спиною. Кожен гравець готує собі подарунок: олівець, копійку, шпильку, гумку, цукерку і т.п. Після цього ведучого запрошують до кола. Він обходить всіх і прагне запам'ятати, у кого який предмет. Потім він повторно відвертається, а гравці збирають всі речі в одне місце. Знову звуть Діда Мороза і пропонують йому роздати "подарунки" їх власникам. Якщо Дід Мороз роздасть подарунки правильно, то вибирають нового ведучого, а якщо помилиться, повто-рюють вдруге. Після другого разу вибирають нового ведучого, яким може бути дівчинка – Снігуронька.
Гра «Зайве слово».
Назви зайве слово. Поясни, чому ти так вважаєш?
Гра «Назви відмінність».
Предмети:
Гра «Групи слів».
Гра «Назви слова, які можуть...».
Гра «Як дізнатися про погоду на вулиці, не виходячи з дому».
Наприклад:
Гра «Висновок».
Хто найстарший і хто наймолодший?
Гра «Назви слова, протилежні за значенням».
Танути — ...; пірнати — ...; ремонтувати — ....
Склади якомога більше запитань, поєднуючи два предмети.
Наприклад: газета — верблюд.
(Запитання мають бути незвичайними.)
Уяви, що ти зменшився до розмірів мурашки. Уяви, що ти став 3 мм на зріст.
Продовж речення.
Поясни, чому.
Поясни.
Знайди помилку й виправ її.
Добре-погано.
Знайди щось хороше в негативних подіях.
Допоможи коту спіймати мишку.
Мишка з'їла чарівну пігулку й стала невидимою.
Наприклад:
Запропонуй варіанти скріплення деталей одягу без ниток та клею.