Збірка "Підбірка ігор для ГПД на розвиток творчої уяви, пам’яті, координації рухів".

Про матеріал
У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння.
Перегляд файлу

 

 

 

Підбірка ігор для ГПД

на розвиток творчої уяви, пам’яті, координації рухів

 

 

Федорченко О.О.

вихователь ГПД

ЗГ №70

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група, де всім весело і цікаво

 

1. "Письменник"

 

Складіть жартівливу історію про ………

  • собаку, яка жила в холодильнику;
  • гуся, що любив грати у футбол;
  • мишу, яка грала на піаніно;

 

2. "Зроби крок"

 

На одній лінії стають хлопчик і дівчинка. Вони по черзі називають імена: хлопчик – імена дівчат, а дівчинка – хлопців і роблять крок вперед. Кожного разу, перед тим як назвати нове ім’я, гравець повинен повторити всі імена, які називав перед цим. Виграє той, хто стоїть на крок попереду за певний час, домовлений попередньо.

 

3. "На нічному пасовиську"

 

Діти розбиваються на пари, вибираючи голос якої-небудь тварини. Потім вони розходяться по різні сторони приміщення і із зав’язаними очима намагаються знайти партнера по голосу вибраної тварини.

 

4. "Пантоміма"

 

Потрібно прочитати уривок тексту, але замість слів, які означають дію – показати їх рухами.

 

5. “Вгадай, хто це”

 

Ведучий вибирає когось з гравців і описує його, наприклад, так:

– Він веселий, невгамовний і темноволосий.

Всі гравці розглядають один одного, а потім намагаються вгадати.

Якщо ніхто не вгадав, то опис можна уточнити:

– На цій людині чорні туфлі і червона кофта.

Так продовжується доти, поки не буде названо описану особу.

 

6. “Подарунки Діда Мороза”

 

Гравці сідають півколом і вибирають ведучого – Діда Мороза. Потім  пропонують йому повернутися до них спиною. Кожен гравець готує собі подарунок: олівець, копійку, шпильку, гумку, цукерку і т.п. Після цього ведучого запрошують до кола. Він обходить всіх і прагне запам'ятати, у кого який предмет. Потім він повторно відвертається, а гравці збирають всі речі в одне місце. Знову звуть Діда Мороза і пропонують йому роздати "подарунки" їх власникам. Якщо Дід Мороз роздасть подарунки правильно, то вибирають нового ведучого, а якщо помилиться, повто-рюють вдруге. Після другого разу вибирають нового ведучого, яким може бути дівчинка – Снігуронька.

 

Гра «Зайве слово».

Назви зайве слово. Поясни, чому ти так вважа­єш?

  • Щука, карась, окунь, рак.
  • Сашко, Миколка, Марійка, Оленка, Петренко.
  • Заєць, лось, кабан, вовк, вівця.

 

Гра «Назви відмінність».

Предмети:

  • шафа — телевізор;
  • птах — літак.

 

Гра «Групи слів».

  • Стріла, бджола, крокодил, щука, жук, метелик, горобець, орел.
  • Наприклад: стріла, бджола, метелик ... — літа­ють;
  • горобець, орел... — птахи;
  • бджола, жук, метелик — комахи.

 

Гра «Назви слова, які можуть...».

  • Летіти      
  • Давати 
  • Плавати
  • Літак
  • Птах

 

Гра «Як дізнатися про погоду на вулиці, не виходя­чи з дому».

Наприклад:

  • поглянути у вікно;
  • подивитись на термометр;
  • послухати прогноз погоди...

 

Гра «Висновок».

  • Петро старший за Миколу, а Микола старший за Михайла.

     Хто найстарший і хто наймолодший?

  • Сергій вищий за Наталю, а Наталя вища за Олю.
    Хто найвищий і хто найнижчий?

 

Гра «Назви слова, протилежні за значенням».

Танути — ...; пірнати — ...; ремонтувати — ....

 

Склади якомога більше запитань, поєднуючи два предмети.

Наприклад: газета — верблюд.

  • Що написано в газеті про верблюдів?
  • Чому, читаючи газету, ти схиляєшся, як верб­люд?

(Запитання мають бути незвичайними.)

 

Уяви, що ти зменшився до розмірів мурашки. Уяви, що ти став 3 мм на зріст.

  • Яким би було твоє улюблене заняття?
  • Що б тобі сподобалося?
  • З ким би ти хотів зустрітися?

Продовж речення.

  • Слово «Марина» пишеться з великої літери тому, що...
  • Сніг почав танути тому, що...

 

Поясни, чому.

  • Чому грунт під променями сонця стає твердим?
  • Чому з хмари йде дощ?
  • Чому вода перетворюється на лід?

 

Поясни.

  • Хлопчик, як ведмідь...
  • Людина, як стіна...
  • Повітря, як скло...

 

Знайди помилку й виправ її.

  • На столі лежало 2 яблука: одне зелене, а друге кисле.
  • Мій малюнок яскравий і різнокольоровий, а твій сумний.
  • Зміни слова так, щоб вийшло кілька речень.
  • Мама, годувати, каша, Світлана.

 

Добре-погано.

Знайди щось хороше в негативних подіях.

  • Виліт літака затримується на 2 години.
  • Учитель поставив «двійку».
  • Дали важке завдання.

 

 

Допоможи коту спіймати мишку.

Мишка з'їла чарівну пігулку й стала невидимою.

Наприклад:

  1. Насипати борошна, вона залишить сліди.
  2. Нагодувати мишку кісточками, пігулками — їх буде видно у шлунку.

 

 

Запропонуй варіанти скріплення деталей одягу без ниток та клею.

 

doc
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку