Збірник ігор на липучках "Розвиваємо мовлення граючись"

Про матеріал
Збірник вправ укладений згідно з програмою з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Хайдарова О.С., Блеч Г.О.,Київ, 2018). Вправи призначені для активізації мовленнєвої і пізнавальної діяльності, розвитку та корекції пізнавальної сфери і мовлення дитини, формування комунікативної діяльності. Вчителям під час проведення корекційно-розвиткових занять «Розвиток мовлення» у 2 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями
Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ПОГУЛЯНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ»

 

image 

 

 

 

 

 

2022

УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ПОГУЛЯНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image                                        Розвиваємо мовлення граючись 

 

 

                                                                                   (збірник вправ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022

Кухарик Лариса Назарівна, вчитель початкових класів. Розвиваємо мовлення граючись. (Збірник вправ). –  Заклад     загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія», 2022. – 22с. 

 

 

      Збірник вправ укладений згідно з програмою з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Хайдарова О.С., Блеч Г.О.,Київ, 2018).

      Вправи призначені для активізації мовленнєвої і пізнавальної діяльності, розвитку та корекції пізнавальної сфери і мовлення дитини, формування комунікативної діяльності. 

     Вчителям під час проведення корекційно-розвиткових занять «Розвиток мовлення» у 2 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто методичною радою закладу загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія», (протокол №3 від

14.01.2022 р.)

 

                                                                                           ЗМІСТ 

            Вступ…………………………………..……………………4

      Пори року. Осінь…………………………………………...5

      Пори року. Зима……………………………………………6 

      Пори року. Весна…………………………………………..7

      Пори року. Літо………………………………………….…8       Кольори……………………………………………………..9

      Овочі і фрукти…………………………………………….10

image

      Кухонне приладдя ………………………………………..11       Одяг та взуття …………………………………………….12       Меблі………………………………………………………13

      Іграшки…………………………………………………….14

      Засоби особистої гігієни……………………………….....15

      Свійські тварини……………………………………….....16

      Дикі тварини………………………………………………17

      Органи чуття людини…………………………………….18

      Конструювання……………………………………….......19

      Казка «Колобок»………………………………………….20

      Казка «Ріпка»…………………………………...................21

     Література ……………………………………………......22                        

                     


ВСТУП

 

 

       Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні потребує розробки нових ефективних методів корекційнорозвивального навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема мовленнєвого.

      Розвиток мовлення відіграє провідну роль у процесі розвитку дитини та займає центральне місце в загальній системі       роботи з формування  мовлення  особистості. Мовлення вбирає в себе всі досягнення дитини в оволодінні рідною мовою, її словниковим складом, звуковим і граматичним ладом. Володіння навичками мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками та дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ. 

       Саме вправи на липучках сприяють розширенню словникового запасу та розвитку мови у дитини, а також тренують тактильно-рухове, зорове та слухове сприйняття, розвивають уяву та навички просторового мислення, вправляють координацію руху рук та розвивають дрібну моторику. Запитання до вправ  можуть ускладнюватись в залежності від рівня розвитку дитини.

        Збірник вправ сприятиме створенню ефективних передумов для всебічного розвитку дитини, забезпечення умов, які б допомогли    успішно сформувати потребу у мовному спілкуванні та практично оволодіти мовленням як засобом комунікації, в процесі пізнання навколишнього світу. 

image

image

image


image

image

image

image

image

                 

imageНазви овочі та фрукти, помісти їх у відповідний кошик.

 

imageКухонне приладдя

                 

image

image


image


image


image image


image


image

imageОргани чуття

                               

                 

image

image

image

image

ЛІТЕРАТУРА

Хайдарова О.С., Блеч Г.О.   Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями, - Київ, 2018. 29с.

Стокові фото: ua.depositphotos.com

Фото колекція: www.pinterest.com

Графічний онлайн редактор: create.vista.com

 

 

 

image

ДОДАТОК  ( картинки для вирізування). Пори року.

image

image

 

 

image 

 

Кольори

image

                   Фрукти. Овочі

image 

image

Одяг. Взуття

image

 

imageimage 

Меблі

image

                                            Іграшки

 

image 

Засоби особистої гігієни

image                                                                                                                                                         image

 

image

 

                 

imageСвійські тварини

 

 

image

Органи чуття

imageimageimageimageimage 

           

Конструювання

         image

image


Ріпка

image

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
31 січня 2022
Переглядів
932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку