УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ
КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ПОГУЛЯНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ»
2022
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ
КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ПОГУЛЯНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ»
(збірник вправ)
2022
Кухарик Лариса Назарівна, вчитель початкових класів. Розвиваємо мовлення граючись. (Збірник вправ). – Заклад загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія», 2022. – 22с.
Збірник вправ укладений згідно з програмою з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Хайдарова О.С., Блеч Г.О.,Київ, 2018).
Вправи призначені для активізації мовленнєвої і пізнавальної діяльності, розвитку та корекції пізнавальної сфери і мовлення дитини, формування комунікативної діяльності.
Вчителям під час проведення корекційно-розвиткових занять «Розвиток мовлення» у 2 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Розглянуто методичною радою закладу загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія», (протокол №3 від
14.01.2022 р.)
ЗМІСТ
Вступ…………………………………..……………………4
Пори року. Осінь…………………………………………...5
Пори року. Зима……………………………………………6
Пори року. Весна…………………………………………..7
Пори року. Літо………………………………………….…8 Кольори……………………………………………………..9
Овочі і фрукти…………………………………………….10
Іграшки…………………………………………………….14
Засоби особистої гігієни……………………………….....15
Свійські тварини……………………………………….....16
Дикі тварини………………………………………………17
Органи чуття людини…………………………………….18
Конструювання……………………………………….......19
Казка «Колобок»………………………………………….20
Казка «Ріпка»…………………………………...................21
Література ……………………………………………......22
ВСТУП
Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні потребує розробки нових ефективних методів корекційнорозвивального навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема мовленнєвого.
Розвиток мовлення відіграє провідну роль у процесі розвитку дитини та займає центральне місце в загальній системі роботи з формування мовлення особистості. Мовлення вбирає в себе всі досягнення дитини в оволодінні рідною мовою, її словниковим складом, звуковим і граматичним ладом. Володіння навичками мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками та дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ.
Саме вправи на липучках сприяють розширенню словникового запасу та розвитку мови у дитини, а також тренують тактильно-рухове, зорове та слухове сприйняття, розвивають уяву та навички просторового мислення, вправляють координацію руху рук та розвивають дрібну моторику. Запитання до вправ можуть ускладнюватись в залежності від рівня розвитку дитини.
Збірник вправ сприятиме створенню ефективних передумов для всебічного розвитку дитини, забезпечення умов, які б допомогли успішно сформувати потребу у мовному спілкуванні та практично оволодіти мовленням як засобом комунікації, в процесі пізнання навколишнього світу.
Назви овочі та фрукти, помісти їх у відповідний кошик.
Органи чуття
ЛІТЕРАТУРА
Хайдарова О.С., Блеч Г.О. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями, - Київ, 2018. 29с.
Стокові фото: ua.depositphotos.com
Фото колекція: www.pinterest.com
Графічний онлайн редактор: create.vista.com
ДОДАТОК ( картинки для вирізування). Пори року.
Кольори
Фрукти. Овочі
Одяг. Взуття
Меблі
Іграшки
.
Засоби особистої гігієни
Свійські тварини
Органи чуття
Конструювання
Ріпка