Автор:
Тетяна Сергіївна Саган - вчитель англійської мови Чемеровецького НВК №2
Назва: Magic world of cartoons : збірник тестових завдань для розвитку навичок аудіювання учнів 5 класу – Чемеровецький НВК № 2., 2014р. - с. 36
Місце видання: Чемеровецький НВК № 2
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 36
У збірнику вміщено тестові завдання до мультфільмів для розвитку та перевірки навичок аудіювання.
Збірник адресовано учням 5 класу.
Рецензент: Пазинюк Оксана Сергіївна – методист іноземних мов
Чемеровецького РМК
Зміст
Передмова…………………………………………………………………………………….4
Test………………………………………………………………………..6
Test………………………………………………………………………..9
Test………………………………………………………………………..12
Test………………………………………………………………………..15
Test………………………………………………………………………..18
Test………………………………………………………………………..21
Test………………………………………………………………………..24
Test………………………………………………………………………..27
Test………………………………………………………………………..30
Test………………………………………………………………………..33
Висновки………………………………………………………………………………………35
Використана література……………………………………………………………………..36
Передмова
Сьогодні існує багато цікавих способів вивчення іноземної мови. Але не всі вони є достатньо дієвими. Ми вважаємо, що перегляд мультфільмів на уроках англійської мови є вагомим допоміжним засобом для ефективної організації навчально-виховного процесу.
Мультфільми, в силу психологічних особливостей учнів 5 класу, здійснюють на них потужний емоційний вплив. Важливим є той фактор, що інтерес до мультфільмів не послаблюється після багатьох переглядів. Це допомагає у засвоєнні лексики, мовленнєвих зразків, сприяє власним висловлюванням.
Досвід переконує, що перевагами мультиплікаційних фільмів є їхня автентичність, інформативна насиченість, концентрація мовних засобів, емоційний вплив на учнів.
Наша мета – допомогти учням у вивченні англійської мови за допомогою перегляду сучасних захоплюючих та повчальних мультфільмів.
Навчання відбувається у неусвідомленій формі, яка спрямована на отримання естетичного задоволення та розширення лінгвокультурознавчого світогляду і зовсім не втомлює.
Для кращого розуміння змісту мультфільмів перед переглядом учням пропонується візуальний словник (нові лексичні одиниці, які зустрічаються при перегляді). Для перевірки рівня розуміння мультфільмів розроблено електронні тести.
Keys:
1 a; 2 b; 3 b; 4 a; 5 c; 6 b; 7 b; 8 a; 9 b; 10 c; 11 b; 12 a.
Keys:
ONE SMART DINOSAUR
Keys:
1 b; 2 a; 3 b; 4 a; 5 c; 6 a; 7 b; 8 a; 9 c; 10 b; 11 c; 12 b.
PARTY POOHPER
Keys:
1 b; 2 c; 3 a; 4 a; 5 b; 6 a; 7 c; 8 b; 9 c; 10 a; 11 b; 12 b.
PETER AND THE WOLF
Keys:
1 a; 2 c; 3 b; 4 b; 5 c; 6 b; 7 b; 8 c; 9 b; 10 a; 11 b; 12 a.
6. Where are the Mouse meeting the Gruffalo?
a) by the stream
b) by the ocean
c) by the river
7. What is Gruffalo’s favourite food?
a) owl stake
b) owl ice-cream
c) tea
8. The Snake invited The Mouse to have ….
a) feast
b) dinner
c) supper
9. What is Gruffalo’s favourite food?
a) fried snake
b) dried snake
c) scrambled snake
10. What is Gruffalo’s really favourite food?
a) mouse on a fried bread
b) mouse on a slice of bread
c) bread with butter
11. What is Mouse’s favourite food?
a) Gruffalo crumble
b) Gruffalo legs
c) Gruffalo feet
12. The Brown Mouse was….
a) happy
b) clever
c) intelligent
Keys:
1.a; 2 a; 3 b; 4 b; 5 c; 6 a; 7 b; 8 a; 9 c; 10 b; 11 a; 12 b.
Keys:
Keys:
1.b ; 2. c; 3. b; 4. c; 5. a; 6. a; 7. b; 8. c; 9. a; 10. a; 11. a; 12. c.
THE SNOWMAN
Keys:
1 b; 2 c; 3 a; 4 a; 5 b; 6 a; 7 b; 8 a; 9 b; 10 b; 11 b; 12 a.
a) house
b) flat
c) room
Keys:
1. a ; 2. c; 3. c; 4. a; 5. a; 6. c; 7. b; 8. a; 9. c; 10. a; 11. a; 12. a.
Висновки
Добірка мультиплікацій і зручна програма для проведення тестування, яку пропонує посібник, створить атмосферу активності та розкутості учнів як на уроках розвитку навичок аудіювання, так і на засіданнях гуртка англійської мови.
Власний досвід авторів посібника доводить, що ознайомлення з новими лексичними одиницями перед переглядом мультфільмів дає вчителеві змогу заохотити учнів до засвоєння нових мовленнєвих конструкцій. Крім того, під час перегляду мультфільмів поглиблюються лінгвокраїнознавчі та соціокультурні знання, створюється мотивація для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок.
Бажаємо успіху!
Використана література
1