Матеріали роботи містять плани-конспекти уроків різні за типом, презентації до них, дидактичні вправи та контрольні картки перевірки знань, а також інструкції до навчально-тренувальних завдань та лабораторно-практичних робіт, що призначені для подання нового матеріалу теми, організації самостійної та пізнавальної роботи учнів за комп'ютером, націлені на узагальнення та систематизацію знань, здійснення перевірки умінь та навичок учнів.
Інформатика та інформаційні технології Дата _____________
Тема уроку: |
Основи комп’ютерних мультимедіа
|
Мета уроку: |
сформувати в учнів знання про поняття мультимедійні дані, мультимедійне обладнання, охарактеризувати звук та можливості його оцифровування, формати зберігання звуку, звукові редактори, особливості відео фрагментів та медіаконтейнерів, стиснення файлів кодеками, формати відеофайлів, мультимедійні програвачі та принципи роботи з Windows Media Player; |
|
розвинути в учнів пізнавальний інтерес до предмету інформатики, комп’ютерної техніки, критичне мислення, інтелектуальні та пізнавальні здібності учня; |
|
виховати в учнів прагнення здобути знання, почуття відпові-дальності, вміння об’єктивно оцінювати себе та інших, інфор-маційну культуру користувача комп’ютера та професійні риси.
|
Тип уроку |
засвоєння нових знань
|
КМЗ уроку: |
підручники, конспекти, навчальні презентації, роздатковий дидактичний матеріал, комп'ютери IBM PC, стерео-гарнітура, операційна система Windows, програми MyTest, Звукозапись, Format Factory, Киностудия (Movie Maker) |
ХІД УРОКУ |
|
Організа-ційна частина: |
Перевірка готовності та присутності учнів на уроці
Актуалізація опорних знань учнів (бесіда викладача з учнями) На попередніх уроках ми навчилися створювати цікаві комп’ютерні презентації.
Повідомлення теми та мети уроку Сьогодні уроці ми розпочнемо вивчення теми «Опрацювання мультимедійних даних» і сформуємо знання щодо роботи з такими типами мультимедійних даних як звук та відео.
Мотивація навчальної діяльності Ще 30 років тому більшість з нас не чула навіть цього слова – мультимедіа, проте сьогодні без використання сучасних мульти-медійних технологій неможливо уявити жоден програмний про-дукт. І це зрозуміло, адже ми живемо в час інформаційних револю-ції, яка принципово змінює наше суспільство. Саме це вимагає но-вих і зручних засобів передавання та відтворювання різноманітної інформації, тому нова технологія виникла на вимогу часу. А самі мультимедійні технології спричинили, у свою чергу, революційні зміни в більшості сфер їх застосування. Тому пропоную вам продовжити опановувати технології, яким належить майбутнє, - стати впевненим розробником і споживачем сучасних мультимедійних проектів.
|
Подання нового матеріалу: |
Виклад нової теми здійснюється за допомогою мультимедійних засобів демонстрації презентації уроку (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектора)
Орієнтовний план викладу теми:
|
Первинне закріплення знань |
На даному етапі уроку здійснюється перевірка знань учнів чи успішно вони засвоїли поданий матеріал теми за допомогою фронтального опитування за методом рефлексії (чого навчилися? що нового дізналися?).
Контрольні запитання:
|
Підсумки уроку
|
Виставлення учням оцінок з їх обґрунтуванням за відповіді на контрольні запитання під час фронтального опитування та при виявленні закріплених первинних знань учнів.
|
Домашнє завдання: |
Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 10 кл.: рівень стандарту. – К.: Школяр, 2010. – 304с.: іл. Розділ 2, § 8, стр. 78 – 91, а також конспект уроку |
Інформатика та інформаційні технології Дата _____________
Тема уроку: |
Основи комп’ютерних мультимедіа
|
Мета уроку: |
узагальнити та систематизувати знання щодо поняття мультимедійні дані та обладнання, формати зберігання звуку, особливості відео фрагментів та медіаконтейнерів, стиснення файлів кодеками, програм опрацювання мультимедійних даних, засвоєння умінь і навичок при роботі з мультимедійними програвачами, звукозаписом, конвертерами та відео редакторами;
|
Тип уроку |
урок узагальнення та систематизації знань;
|
КМЗ уроку: |
підручники, конспекти, навчальні презентації, інструкції виконання роботи, роздатковий дидактичний матеріал, комп'ютери IBM PC, стерео-гарнітура, операційна система Windows, програми MyTest, Звукозапись, Format Factory, Киностудия (Movie Maker) |
ХІД УРОКУ |
|
Організаційна частина (5 хв.): |
Перевірка присутності учнів та їх готовності до уроку
Повідомлення теми та мети уроку На даному уроці перейдемо до узагальнення та систематизації знань щодо опрацювання мультимедійних даних та формування умінь і навичок роботи з аудіо та відео матеріалами.
Мотивація навчальної діяльності Ми всі любимо мандрувати безкрайніми просторами Всесвітньої павутини і неодноразово бачили рекламні ролики, веселі аніма-ційні картинки, слухаємо музику, дивимося найцікавіші моменти фільмів чи телепрограм. Усе перелічене належить до тієї скла-дової віртуального світу, яка робить наше життя більш цікавим та насиченим – світу мультимедіа. В цей світ зазирнули і ми.
|
Узагальнення та система-тизація знань (25 хв.):
|
Даний етап полягає у письмовому виконанні учнями завдань з робочого зошита. Під час фронтального опитування відповідь на запитання озвучує учень бажаючий або визначений викладачем.
Перелік навчальних завдань
|
Перевірка рівня засвоєння знань (10 хв.) |
Програмований тестовий контроль Пропонується учням пройти тестування на тему "Основи комп’ютерних мультимедіа" (учні виконують тест на комп’ютерах за допомогою програмного засобу MyTest або хмарного сервісу Online Test Pad). Тестові завдання подаються випадковим чином (кількість питань – 15). Кожен учень власний результат проходження тестів, що автоматично зберігається відображається на екрані комп’ютера по завершенню тестування. Викладач записує отриману оцінку у звітну відомість.
|
Підсумки уроку (5 хв) |
Визначення рівня досягнення мети та завдань уроку Перевірка в учнів виконання у робочому зошиті навчальних вправ та отриманих оцінок за тестове опитування. Повідомлення домашнього завдання Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 10 кл.: рівень стандарту. – К.: Школяр, 2010. – 304с.: іл. Розділ 2, § 8, стр. 78, конспект уроку |
Інформатика та інформаційні технології Дата _____________
Тема уроку: |
Опрацювання аудіо та відео даних
|
Мета уроку: |
розвинути уміння і навички роботи з програмними засобами опрацювання аудіо та відео даних, а саме програвачем Windows Media, звукового редактора «Звукозапис», конвертера Format Factory («Фабрика Форматів»), а також особливості створення мультимедійних прзентацій.
|
Тип уроку |
формування умінь та навичок
|
КМЗ уроку: |
підручники, конспекти, навчальні презентації, інструкції виконання роботи, роздатковий дидактичний матеріал, комп'ютери IBM PC, стерео-гарнітура, операційна система Windows, програми MyTest, Звукозапись, Format Factory, Киностудия (Movie Maker) |
ХІД УРОКУ
|
|
Організаційна частина (5 хв.): |
Перевірка присутності учнів та їх готовності до уроку
Повідомлення теми та мети уроку На даному уроці перейдемо до розвитку вмінь щодо опрацювання мультимедійних даних та формування умінь роботи з аудіо та відео матеріалами.
Мотивація навчальної діяльності На сьогоднішньому уроці ми будемо працювати з найбільш привабливими типами даних – аудіо та відео. ОС Windows містить спеціалізовані програми для обробки таких видів інформації. Наприклад, текстовий процесор Microsoft Word опрацьовує текстові та графічні дані, документи, створені з його викорис-танням, можуть містити аудіо-та відеодані. Мультимедійні дані різних форматів можна додавати до презентації, створеної у програмі Microsoft PowerPoint. Разом з тим, коли говорять про програми опрацювання мультимедійних даних, то частіше розуміють програми, що опрацьовують звукові та відеодані. На даний час існує велика кількість програмних засобів для роботи з мультимедійними даними, яке розрізняють за своїм функціональним призначенням: для перегляду, перетворення форматів, захвату (запису) звуку та відео, створення відеофільмів. Завдання нашого уроку – розглянути основи роботи з програмним забезпеченням для обробки мультимедійних даних.
Проведення інструктажу з безпеки праці Увага! При роботі на комп’ютерах, пам’ятайте про правила техніки безпеки щодо поводження з приладами, які працюють під електричною напругою! (експрес-тестування: опитування для учнів про правила безпеки праці під час роботи за комп’ютером та іншими пристроями)
|
Актуалізація опорних знань (10 хв.):
|
Програмований тестовий контроль Пропонується учням пройти тестування на тему "Програми для опрацювання мультимедійних даних" (учні виконують тест на комп’ютерах за допомогою програмного засобу MyTest або хмарного сервісу Online Test Pad). Тестові завдання подаються випадковим чином (кількість питань – 14). Кожен учень власний результат проходження тестів, що автоматично зберігається відображається на екрані комп’ютера по завершенню тестування. Викладач записує отриману оцінку у звітну відомість.
|
Формування умінь та навичок (25 хв):
|
Даний етап полягає у виконанні учнями навчально-тренувальних вправ за персональними комп’ютерами, що здійснюється під керівництвом викладача з демонстрацією етапів їх здійснення на мультимедійному проекторі.
Виконання навчально-тренувальних вправ
Робота з програвачем Windows Media: 1.1. Відтворення файлу Lifehack.mp4 за допомогою Програвача Windows Media. 1.2. Сформуйте Бібліотеку у програмі Програвач Windows Media і відтворити з допомогою неї файл. 1.3. Сформуйте список відтворювання у програмі Програвач Windows Media і відтворіть файли зі збереженого списку.
Робота з програмою Звукозапис: 2.1. Створення аудіо запису Suprovid.wma. 2.2. Видалення частини звукового файлу. 2.3. Записування звуку у наявний аудіо файл. 2.4. Змішування двох звукозаписів. 2.5. Здійснення реверсу звукозапису. 2.6. Додавання записаного звуку до мультимедійної презентації
Робота у програмі Format Factory: 3.1. Перетворення форматів аудіо файлів. 3.2. Конвертування відеозображення та налаштування параметрів виведення. 3.3. Формування списку завдань конвертування файлів. 3.4. Перетворення формату аудіофайлу та вирізання з нього необхідного фрагменту. 3.5.Об’єднання декількох відео файлів в один цілісний відеоролик.
|
Підсумки уроку (5 хв) |
Визначення рівня досягнення мети та завдань уроку Перевірка виконання учнями навчально-тренувальних вправ. Виставлення учням оцінок з їх обґрунтуванням.
Повідомлення домашнього завдання Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 10 кл.: рівень стандарту. – К.: Школяр, 2010. – 304с.: іл. Розділ 2, § 8, стр. 78 – 91, конспект |
Інформатика (рівень стандарту) Дата _____________
Тема уроку: |
Відеоредактор Windows Movie Maker
|
Мета уроку: |
сформувати в учнів знання про дати знання про поняття відеоредактор та його функції, документи та об’єкти, інтерфейс програми Windows MovieMaker, використання шкали розкад-рування, етапи створення кліпу, упорядкування збірки кліпів та імпорт мультимедійних об’єктів, операції над відео кліпами та точний монтаж кліпів, принципи оформлення відео ряду та керуванням аудіо рядом та особливостями збереження проекту у форматі відео;
|
Тип уроку |
подання та засвоєння нових знань
|
КМЗ уроку: |
підручники, конспекти, навчальні презентації, роздатковий дидактичний матеріал, комп'ютери IBM PC, стерео-гарнітура, операційна система Windows, програми MyTest, Звукозапись, Format Factory, Киностудия (Movie Maker) |
ХІД УРОКУ |
|
Організа-ційна частина (5 хв.): |
Перевірка готовності та присутності учнів на уроці Актуалізація опорних знань учнів (бесіда викладача з учнями) На попередніх уроках ми навчилися опрацьовувати аудіо та відеодані у деяких програмах.
Мотивація навчальної діяльності «Життєвий цикл» будь-якого електронного документа складається з кількох фаз: створення, редагування, поширення та перегляд. Не винятком є і мультимедійні документи – аудіо та відео файли. Вони переглядаються програвачами, а створюються та редагуються спеціальними програмами – відеоредакторами.
Повідомлення теми та мети уроку Багато користувачів хочуть зі своїх фотографій або відеозаписів створити повноцінний відеокліп або фільм, який за якістю не поступався професійним роликам. Для цього зовсім необов'язково використовувати складні програми, які застосовуються при зйомці фільмів чи кліпів. Досить звернутися до програми Windows Movie Maker. Що це за програма і як нею користуватися, ми й розглянемо далі на сьогоднішньому уроці. Звичайно, про професійне редагування зараз мова не йде. Та це, за великим рахунком, звичайному користувачеві не потрібно. Зате користуватися Windows Movie Maker дуже просто. Програма на те й розрахована. |
Подання нового матеріалу (10 хв.): |
Виклад нової теми здійснюється за допомогою мультимедійних засобів демонстрації презентації уроку (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектора)
Орієнтовний план викладу теми:
|
Формування умінь і навичок (15 хв.)
|
Даний етап полягає у поетапній демонстрації виконання навчально-тренувальних вправ на комп’ютері за допомогою мультимедійної системи під керівництвом викладача.
Перелік навчально-тренувальних вправ:
|
Первинне закріплення знань (15 хв.) |
На даному етапі уроку здійснюється перевірка знань учнів чи успішно вони засвоїли поданий матеріал теми за допомогою фронтального опитування за методом рефлексії (чого навчилися? що нового дізналися?). Учням пропонуються завдання розви-вального характеру, відповіді на які записуються у робочий зошит.
Контрольні запитання:
|
Підсумки уроку
|
Виставлення учням оцінок з їх обґрунтуванням за відповіді на контрольні запитання під час фронтального опитування та при виявленні закріплених первинних знань учнів.
|
Домашнє завдання: |
Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 10 кл.: рівень стандарту. – К.: Школяр, 2010. – 304с.: іл. Розділ 2, § 8, стр. 78 – 91 та конспект Використовуючи можливі апаратні та програмі засоби, запишіть аудіо фрагменти у вигляді файлів-заготовок, які будуть необхідні для наступної роботи |
Інформатика та інформаційні технології Дата _____________
Тема уроку: |
Створення відеокліпу |
Мета уроку: |
сформувати практичні вміння щодо створення відеокліпу:
|
Тип уроку |
урок застосування знань, умінь і навичок; форма проведення – лабораторно-практична робота
|
КМЗ уроку: |
підручники, конспекти, навчальні презентації, інструкції виконання роботи, роздатковий дидактичний матеріал, комп'ютери IBM PC, стерео-гарнітура, ОС Windows 7, програми MyTest, Киностудия Windows Live (Windows Movie Maker) |
ХІД УРОКУ
|
|
Організаційна частина (2 хв.): |
Перевірка присутності учнів та їх готовності до уроку Повідомлення теми та мети уроку Проведення інструктажу з безпеки праці. Увага! При роботі на комп’ютерах, пам’ятайте про правила техніки безпеки щодо поводження з приладами, які працюють під напругою! (експрес-опитування: вибірково опитати учнів про правила безпеки праці під час роботи за комп’ютером та іншими пристроями)
|
Узагальнення знань (10 хв.):
|
Мотивація навчальної діяльності Movie Maker являє собою найпростіший редактор, що дозволяє за лічені хвилини навіть людині, абсолютно далекій від створення кліпів і фільмів, зробити невеликий ролик з чергування фото-графій і картинок, знятих на камеру відеоматеріалів з накладан-ням звукової доріжки і візуальних ефектів. Сьогодні на уроці спробуєте себе у ролі режисера, проявивши уяву та здібності.
Актуалізація опорних знань та умінь учнів Пригадаємо матеріал з попереднього уроку та проведемо перевір-ку рівня засвоєння знань з теми, які потрібні в подальшому.
Пропоную пройти тестування на тему "Основи відеомонтажу" (учні виконують на комп’ютерах за допомогою програмного засобу MyTest або хмарного сервісу Online Test Pad). Тестові завдання подаються випадковим чином (кількість питань – 17). Кожен учень записує у звітний аркуш власний результат проходження тестів, що автоматично відображається на екрані по завершенню тестування.
|
Застосування умінь і навичок (30 хв):
|
Оголошення завдань лабораторно-практичної роботи
Подальша робота заключатиметься у підготовці невеличкого відео-ролику (тривалістю до 5 хв.) на тему «ЛайфХаки для ПК», в яко-му потрібно учням представити цікаві рекомендації, які будуть ко-рисні користувачам комп’ютера чи іншої обчислювальної техніки.
Виконання учнями навчально-тренувальних вправ за зразком (орієнтовна тривалість відеоролика – 1 хв):
Самостійне виконання індивідуальних завдань (орієнтовна тривалість відеоролика – від 3 хв):
Оформлення звіту результатів виконаної роботи На звітному аркуші учні дають письмову розгорнуту відповідь на запитання дослідницького характеру. Також здійснюють само-оцінювання власного відеоролику, використовуючи при цьому таблицю з відповідними критеріями.
Опрацювання учнями контрольних запитань
|
Підсумки уроку (3 хв) |
Визначення рівня досягнення учнем мети та завдань уроку Перевірити виконання учнями роботи, звіту та відповідей на контрольні запитання. Провести узагальнений аналіз виконання лабораторно-практичної роботи (вказати на допущені типові помилки та відмітити позитивні моменти) Оголошення оцінок учням та їх обгрунтування Повідомлення домашнього завдання |
Інформатика та інформаційні технології Дата _____________
Тема уроку: |
Опрацювання мультимедійних даних
|
Мета уроку: |
перевірити рівень знань учнів про поняття мультимедійні дані та обладнання, формати зберігання звуку, особливості відео фрагментів та медіаконтейнерів, стиснення файлів кодеками, програм опрацювання мультимедійних даних, засвоєння умінь і навичок при роботі з мультимедійними програвачами, звукозаписом, конвертерами та відео редакторами; розвинути в учнів критичне мислення, інтелектуальні та пізнавальні здібності учня; виховати професійні риси, почуття відповідальності, вміння об’єктивно оцінювати себе, прагнення здобути знання;
|
Тип уроку |
контролю та корекції навчальних досягнень;
|
КМЗ уроку: |
підручники, персональні комп'ютери IBM PC, операційна система Windows, комплект прикладних програм Microsoft Office, стерео-гарнітура, програми MyTest, Звукозапись, Format Factory, Кино-студия (Movie Maker), картки контролю знань з теми, бланки для оформлення відповідей, тестовий програмний засіб MyTest тощо. |
ХІД УРОКУ |
|
Організаційна частина: |
Перевірка готовності та присутності учнів на уроці Інструктаж з техніки безпеки при роботі на ПК Повідомлення теми та мети уроку
|
Мотивація навчальної діяльності
|
Вивчаючи тему «Опрацювання мультимедійних даних» ми розглянули з вами широкий спектр можливостей, які надає нам використання мультимедіа у різних галузях людської діяльності. Тепер перевіримо рівень засвоєння знань з даної теми.
|
Перевірка рівня навчальних досягнень: |
Самостійне виконання учнями завдань, що містяться на картці контролю, записуючи результати на бланку оформлення відповідей:
|
Аналіз засвоєння знань:
|
Порівняння одержаних знань під час перевірки з очікуваними результатами, зробити висновки. Вказати на допущені помилки при оцінюванні, відмітити виявлені позитивні моменти.
|
Підсумки уроку |
Виставлення оцінок учням та їх обгрунтування. Узагальнення матеріалу теми. |
ПРАВИЛА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
Оцінювання навчальних досягнень учнів одне із найважливіших етапів контролю та корекції знань, умінь та навичок учнів. Воно полягає у виявленні рівня засвоєння знань учнями, який повинен відповідати обов’язковому мінімуму навчання, а також вимірювати ефективність навчального процесу та успішності.
При проведенні тематичного оцінювання з теми «Опрацювання мультимедійних даних» на уроці я використала тестове фронтальне опитування, завдання до якого роздруковані на паперових картках контролю знань.
Завдання для тематичного оцінювання різні за типом та рівнем складності, а саме:
Отримавши картку із тестовими завдання, учень визначає правильні відповіді та на спеціально заготовленому бланку оформлення відповідей робить у відповідному місці позначку у вигляді закреслення. Після виконання тестів здає бланк викладачу.
В загальному підсумку учень за виконання всіх завдань тематичного оцінювання може отримати максимально 28 балів, що відповідають максимальній оцінці 11 балів.
Набрана кількість балів учнем за тематичне оцінювання переводиться в оцінку згідно таблиці «Відповідність завдань кількості набраних балів оцінці за тематичне оцінювання»
Якщо учень бажає отримати 12 балів, він має підготувати реферат на відповідну тему, працювати над проектом, а також бути учасником олімпіад та МАН. |
|
У завданнях 1-7 одну правильну відповідь позначити тільки так
|
У завданнях 8-10 кілька правильних відповідей позначити тільки так
|
Завдання 11 Завдання 12 Завдання 13
У завданнях 14-16 дати розгорнуту відповідь на питання
№ |
Відповідь на питання |
14 |
|
15 |
|
16 |
|
Для нотаток
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
КАРТКА
контролю знань з теми:
1. Звуковий запис, що зберігається і відтворюється з носія інформації:
а) медіа
б) аудіо
в) відео
г) скрипт
2. Найкоротша за тривалістю частина відео:
а) постер
б) ролик
в) кадр
г) кліп
3. Програма, що виконує перетворення сигналів і використовується при цифровому
опрацюванні відео та звуків для стискання даних:
а) драйвер
б) кодек
в) бренд
г) рубик
4. Формат звукового файлу, що стиснений за рахунок виключення частот, що не сприймаються вухом людини:
а) MIDI
б) WAV
в) MP3
г) HDD
5 .Програмний модуль, що відтворює
мультимедійні дані у сучасних браузерах:
а) блог
б) постер
в) плагін
г) банер
6. Cпеціальні програми запису, призначені
для збереження звукових і відеоданих:
а) плеєри
б) грабери
в) конвертори
г) редактори
7. Програмний засіб, призначений для
перетворення форматів аудіо і відеофайлів:
а) Format Factory
б) Movie Maker
в) Media Player
г) Audio Grabber
8. Можливі характеристики звуку:
а) об’єм б) довжина в) гучність |
г) частота д) тембр е) ширина |
9. Формати файлів, що являють собою медіаконтейнери:
а) AVI б) MPEG в) WAV |
г) JPEG д) VOB е) FLV |
10. Популярні мультимедійні програвачі:
а) WinAmp б) Sound Forge в) KM Player |
г) Media Player Classic д) Audio Recorder е) Total Video Converter |
11. Мультимедійне обладнання і його призначення: |
|
1. Web-камера |
А. відтворення звуку |
2. Фотоапарат |
Б. прийом телесигналу |
3. TV-тюнер |
В. створення зображень |
4. Акустична система
|
Г. захоплення відео із зони перегляду |
12. Мультимедійна програма та її функціональна характеристика: |
|
1. Плеєри |
A. створення фільмів |
2. Грабери |
Б. запис відео та звуку |
3. Конвертори |
В. відтворення фільмів |
4. Студії
|
Г. перетворення даних |
13. Назва програмного засобу та її ярлик для завантаження: |
1. 2. 3. 4. |
А. Звукозапись Б.Format Factory В.Movie Maker Г.Media Player |
14. Мультимедіа – це _____________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
15. Відеоресурс – це ______________________________________________________
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
16. Медіаконтейнер – це __________________________________________________
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
КАРТКА
контролю знань з теми:
1. Базовий фрагмент відеозапису:
а) постер
б) ролик
в) кадр
г) кліп
2. Невеликий за розміром відеофільм:
а) кадр
б) кліп
в) слайд
г) анімація
3. Подання сценарію відеокліпу у вигляді
послідовності ключових кадрів:
а) монтажування
б) розкадрування
в) синтезування
г) відтворення
4. Розширення, під яким зберігаються робочі проекти програми MovieMaker:
а) docm
б) movm
в) wlmp
г) wmnp
5. Як називається пристрій запису звуку для відеофільму:
а) автозапис
б) мультифокус
в) скріншот
г) рекодер
6. Частина вікна програми відеоредактора, що призначена для налаштування відтворення кліпів:
а) панень завдань
б) часова шкала
в) збірка кліпів
г) імпорт файлів
7. Сайт в Інтернеті, що призначений для розміщення та перегляду відеозаписів:
а) YouTube
б) Wikipedia
в) Yandex
г) Translate
8. Програми, які відносяться до відеоредакторів:
а) Video Recorder б) Windows Movie Maker в) Windows Media Player |
г) Adobe Premiere д) Format Factory е) VideoMach |
9. Доріжки, які містить часова шкала:
а) відео б) переход в) звук |
г) звук или музыка д) наложение названия е) автофильм |
10. Формати файлів, які можна додати до відеоряду:
а) doc б) jpg в) mp3 |
г) wav д) mdb е) ppt |
11. Термін мультимедіа і його характеристика: |
|
1. Збірка |
А. формат збереження даних |
2. Проект |
Б. документ відеоредактора |
3. Скріншот |
В. фото зображення екрану |
4. Медіаконтейнер
|
Г. сукупність вихідних об’єктів |
12. Елемент оформлення відеоряду та його призначення: |
|
1. Назва |
A. операції над кадром |
2. Ефекти |
Б. тип зміни кадрів |
3. Переходи |
В. текст на початку фільму |
4. Титри
|
Г. текст в кінці фільму |
13. Основні етапи роботи над відеофільмом та відповідні дії: |
|
1. Розробка |
А. збереження і публікація |
2. Створення |
Б. імпорт даних |
3. Редагування |
В. робота з кадрами |
4. Поширення
|
Г. підготовка сценарію |
14. Відеоредактор – це _____________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
15. Монтаж – це ______________________________________________________
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
16. Формати збереження відеофільмів _______________________________________
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________