Контроль ніхто не відміняв. Контролювати слід все, а особливо знання. Пропоную збірник вправ для контролю знань з теми "Барвники для волосся 3-4 групи".
3. проникають глибоко у кортекс
4. Тонуючі шампуні, тоніки, фарбуючі пінки це ….
1. III групи
2. IV групи
3. I групи
8. Природні барвники проникають…
1. глибоко в кортекс, але не руйнують натуральні пігменти
2. до верхніх шарів кортексу і з’єднуються з натуральними пігментами
3. у поверхневі шари волосся і не руйнують натуральні пігменти
9. Хна і басма відноситься до ….
1. III групи барвників
2. IV групи барвників
3. III і IV групи барвників
10. Для освітлення волосся можна використати….
1. хну
2. ромашку
3. сік лимона
11. Як часто використовують природний барвник для підтримки кольору ….
1. раз у місяць
2. раз у тиждень
3. при кожному митті
1: |
2: |
3: |
4: |
5: |
6: |
7: |
8: |
9: |
10: |
11: |
ВПРАВА «ВСТАНОВИ ВІДПОВІДНІСТЬ»
1: |
2: |
3: |
4: |
5: |
6: |
7: |
8: |
До слів першого стовпчика вибрати продовження з другого стовпчика відповідь записати у табличку
1 |
Змиваються при першому ж митті |
1 |
природні барвники |
2 |
Інтенсивне тонування |
2 |
використовують при кожному митті |
3 |
Огортають зовнішній шар кортексу |
3 |
руді відтінки |
4 |
І фарбують і лікують |
4 |
відтіночні фарби |
5 |
Щадливе тонування |
5 |
відтіночні шампуні |
6 |
Природні барвники |
6 |
фізичні барвники |
7 |
І миють і фарбують |
7 |
тримається до 2 місяців |
8 |
Хна |
8 |
тримається близько 2-4 тижнів |
ГОЛОВОЛОМКА «РЕБУС»
Відповіді записати під ребусами
2. |
1. __________________________ 4. __________________________
2. __________________________ 5. __________________________
3. __________________________ 6. __________________________ ПОШУКОВА РОБОТА «ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ»
Внести інформацію про природні засоби для фарбування. Для заповнення таблиці скористатися додатковими джерелами, Інтернет - ресурсами.
№ |
Джерело отримання сировини |
Рецептура приготування суміші |
Колір |
Дія на волосся |
1 |
Ревінь
|
|
|
|
2 |
Ромашка
|
|
|
|
3 |
Соняшник
|
|
|
|
4 |
Хміль
|
|
|
|
5 |
Чай |
|
|
|