Дати учням поняття про здоров'я та хвороби людини , про необхідність вести здоровий спосіб життя , щоб зберегти здоров'я..Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих ; сприяти ,тому ,щоб знання про здоровий спосіб життя стали переконанням кожного учня ; навчитися приймати самостійні рішення стосовно підтримки та укріплення свого здоров'я .
Тема: Здоров’я – це скарб. Бережи його! .
Мета:Дати учням поняття про здоров’я та хвороби людини , про необхідність вести здоровий спосіб життя , щоб зберегти здоров’я.
Обладнання : Вислови про здоров’я. «Бережи і шануй честь змолоду , а здоров’я – до старості» ; « Вартість здоров’я знає лише той,хто його втратив » ; «Природа , час , терпеливість – це кращі лікарі ».
Матеріали до години спілкування .
Вступне слово вчителя .
Аристотель говорив : - « Здоров’я людини – це щастя . Людське щастя розкривається в розсудливості та цнотливості. Насолода людини - в діяльності ,а фізичний стан має поєднуватися з душевною активністю».
Здоров’я – обов’язкова умова життя кожної людини , основа наших справ: починань ,трудових та творчих звершень ,сподівань надій на майбутнє. Відсутність здоров’я - повна або часткова - забирає у людини багато повсякденних радощів активного життя , праці, кохання ,захопливих подорожей… Тому в усі часи здоров’я було і основною сутністю людського існування .
Як зберегти здоров’я на довгі роки ? Відповідь на запитання дамо під час вивчення спецкурсу «Азбука здоров’я »
Основними цілями та завданнями є : виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих ; сприяти ,тому ,щоб знання про здоровий спосіб життя стали переконанням кожного учня ; навчитися приймати самостійні рішення стосовно підтримки та укріплення свого здоров’я .
Будь –яка людина в нашому суспільстві має право сподіватися на допомогу від охорони здоров’я ,учених всіх тих ,хто покликаний охороняти та відновлювати здоров’я населення . Охорона особистого здоров’я – це безпосередній і цілеспрямований обов’язок кожної людини ,якого вона не повинна доручати іншому .Загальновідомо ,що стан здоров’я на50% знаходиться від способу життя , на 20% - від навколишнього середовища , на 20 % - від генотипу та лише на 10 % - від рівня розвитку медицини.
СТЕБЛИНКА ЗДОРОВ’Я
Викреслювання опорних схем на дошці з подальшим перенесенням у зошити учнів.
Робота в групах
Гра « Наслідки тютюнокуріння»
Вказати ,до яких наслідків призводить тютюнокуріння .
Гра « Чому курять ?»
Завдання : придумати гасла і девіз для тих ,хто хоче кинути курити .
Цікаві думки видатних людей та народна мудрість радять як зберегти здоров’я:
Арістотель
Гален
Гален
Авіценна
Гегель
О. О. Остроумов
Г. Сигерист
ВООЗ, 1958
А. П. Чехов
Завдання для самостійної роботи: