Розшифруймо народний крилатий вислів!Бе--ду.здо-змо--жи-ро--ло--ре--в’я
Номер слайду 3
Ребус (http://rebus1.com/) – найпростіший онлайновий інструмент, який дозволяє за лічені хвилини створити для учнів цікаві ребуси, логічні ігри Як знайти та використати готові ребуси та логічні ігри: Натиснути «Ребуси»Обрати тип ребуса. Обрати категорію. Посилання на ребус відображатиметься внизу сторінки
Номер слайду 4
Придумаємо ім’я нашим мандрівникам
Номер слайду 5
Здоров’я – це стан повного фізичного, психічного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад. Здоров’я. ФПС
ФІСЕДФізичне здоров’я — це стан організму та його систем. Важливо знати, як наш організм функціонує (працює) і як визначити, чи все гараздІнтелектуальне здоров’я — здатність здобувати інформацію й застосовувати свої знання, аналізувати проблеми та ухвалювати рішення. Емоційне здоров’я — здатність розуміти й реагувати на свої почуття та почуття інших. Важливо почуватися комфортно і знати, коли іншим добре. Соціальне здоров’я — здатність до взаємодії з іншими людьми. Важливо вміти ефективно спілкуватися та налагоджувати стосунки з людьми Духовне здоров’я — наші цінності та ідеали, мета і сенс життя. Важливо усвідомлювати своє призначення та сприймати загальнолюдські цінності
Номер слайду 8
Чинники, що впливаю на здоров’я негативно. Тютюнопаління. Вживання алкоголю. Стреси, конфлікти. Надмірне використання смартфона. Відсутність режиму дня. Низька медична поінформованість
Номер слайду 9
Чинники, що впливаю на здоров’я негативно. Низька фізична активність. Малорухливий спосіб життя. Шкідливі харчові звички. Неповноцінний сон Надмірне споживання цукру та солі
Номер слайду 10
Чинники, що впливаю на здоров’я позитивно. Фізична активність, спорт. Режим дня. Раціональне харчування. Повноцінний відпочінок. Відмова від шкидливих звичок. Медична просвіта
Номер слайду 11
Рухаючись з нами, наші мандрівники склали 6 важливих кроків як дбати про здоров’я. Чи ми згодні з ними?Послідовне виконання запланованого. Ухвалення відповідальних рішень. Складання плану досягнення цілей. Визначення особистих цілей щодо свого здоров’я. Усвідомлення впливу власної поведінки на здоров’я. Здобуття знань про здоров’я.
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Переглянути відео, що розміщено на платформі HUMAN. Творче завдання (за бажанням). Спробувати створити комікс на тему здорового способу життя
Номер слайду 13
Toonytool mailto:https://www.toonytool.com Ко́мікс або мальо́пис (від англ. Comic – комедійний, комічний, смішний) – послідовність малюнків, зазвичай із короткими текстами, які створюють певну зв'язну розповідь. Тексти, зазвичай, мають специфічну форму «мовної бульки» («мовної хмарки», «мовного димка», виноски; англ. speech balloon), яка передає мову чи думку персонажа, заголовків і титрів. Початково комікси використовували карикатури для ілюстрації і розважали цікавими та простими історіями, розвинулись в окремий вид мистецтва з багатьма піджанрами. Створюйте: – комікс-казка;– інформаційний комікс;- навчальний комікс;– комікс для виховної години; – комікс для покращення комунікативної компетентності; – комікс для розвитку креативного мислення