Здрасту, рідна школо! 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
розробка уроку №1 з музичного мистецтва 2 клас НУШ Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу; навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.
Перегляд файлу

Урок № 1                                            2 клас

 

Тема: Здрастуй, рідна школо!  Ноти, нотний стан, скрипковий ключ.

 

Мета: формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; плекання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини.

 

Музичний матеріал: М. Скорик «Мелодія» (скрипка, фортепіано, бандура)

 «Здрастуй, рідна школо!», муз. А. Олєйнікової, сл. Н. Іванової, козацька похідна пісня «Ой, Розвивайся» .

 

Обладнання: мультимедійна презентація, комп’ютер, проектор..

 

Хід уроку

 

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

  1. Перевірка готовності класу до уроку
  2. Музичне вітання

                         Шкільний дзвоник кличе нас.
                         На урок йде другий клас.

 

ІІ МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Ну ось ми знову з вами в музичному кабінеті. Він не змінився, а ось ви змінились. Ви подорослішали, підросли, засмагли.

 А де ви відпочивали?

Давайте об’єднаємось в пари і розповімо один одному, як провели літо.

 

Пригадайте, за яких обставин відбувалися  ваші літні зустрічі з музикою.

  • Як змінилися ваші музичні уподобання?
  • Яка музика вам до душі?
  • Які там звучать музичні інструменти?

ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

  1. Засвоєння нових знань

Зараз на екрані будуть з’являтися музичні інструменти. Згадайте їх.

     (Показ музінструментиів)

Зараз  кожен обере собі музичний інструмент з набору і підіграє оркестру, який  буде звучати.

Звучить козацька похідна пісня «Ой, Розвивайся»

 

Це була козацька похідна пісня  «Ой, Розвивайся»

Хто виконав цю пісню?

Які інструменти звучали?

Як називають того, хто виконує твір?

           Вставте пропущені літери і відгадайте слова

В

И

К

О

Н

А

В

Е

Ц

Ь

 

Отже хто потрібен для того, щоб музика жила?

Який характер цього твору?

Давайте перевіримо, чи дійсно він маршовий. Уявляємо, що ми козаки і маршируємо.

Звучить козацька похідна пісня «Ой, Розвивайся»

Розгляньте зображення. Хто виконує музику? (музикант і співак)

А музиканта і співака як можемо назвати одним словом? (виконавці)

 

Словникова робота

Запам’ятаємо:  Інструментальна музика — музика, яку виконують на музичних інструментах. Музичні твори для співу називають вокальними.

 

А як називають людину, що створює музику?

Вставте пропущені літери і відгадайте слова

К

О

М

П

О

З

И

Т

О

Р

 

  1. Слухання музики

Уважно послухайте Мелодію, яку написав  композитор Мирослав Скорик.

Оприділіть характер твору і його виконавців. Покажіть жестами, як вона рухається.

Мирослав Скорик «Мелодія»

 

 

  1. Фізкультхвилинка
  2. Музграмота

Для запису музики використовують  «музичні літери» — ноти.  Їх лише сім. Вони розміщуються на п’яти лінійках, які називаємо нотним станом або нотоносцем.

 

 

Проспіваємо їх.

Нотний стан починається ключем. Скрипковий ключ тримається внутрішнім завитком за другу лінійку нотного стану, де розташована нота соль.

Тому його також називають ключем соль.

                           Перегляд відео «Скрипичній ключ»

 

Придумай загадки про ноти і загадай їх своїм однокласникам і однокласницям.

Перегляньте відео і подумайте про яку ноту розповість  відеоролик?

                           Відеоролик «Вивчаємо ноту до»

Словникова робота

Зараз ми слухали звук і кожен з нас був хто?

 

С

Л

У

Х

А

Ч

 

Отже, щоб музика жила потрібні і композитори, і виконавці, і слухачі.

 

  1. Вокально-хорова робота

 

Розспівування.

Слухання пісні «Здрастуй, рідна школа» А.Олєйнікової

  • Чи відома вам ця пісня?
  • Який настрій вона викликає?

 

Розучування пісні «Здрастуй, рідна школа» А.Олєйнікової (робота над поставою, одночасним початком співу, м'якістю звуковедення)

 

1. У садочках на деревах

Яблука достигли,

Серпень їм червоні щічки

Пензлем змалював.

Влітку ми відпочивали,

Бавилися в ігри,

А шкільний співучий дзвоник

Вже на нас чекав.

 

Приспів:

Проминуло літо враз,

Зустрічає школа нас,

Ціле море квітів,

Сонце у блакиті.

Дзвоник заспіва пісень

У такий чудовий день,

Поруч друзів коло -

Здрастуй, рідна школо!

 

2. Наша вчителька обійми

Розкрива, як мати,

Посміхаються завзято

Всі книжки до нас.

Разом з друзями науки

Будемо вивчати,

Знову ми одна родина -

Знову дружний клас!

 

ІV ПІДСУМОК УРОКУ

Що цікаве ми сьогодні узнали на уроці?

Про що ви розкажете  своїм друзям і батькам?

 

  • Яку музику ми називаємо інструментальною?
  • Назвіть «музичні літери» - ноти.
  • Хто відкриває нотний стан?

Молодці. До побачення.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
25 вересня 2019
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку