ЛОГОПЕДИЧНА ГРА
"Жадібний їжачок"
Мета: автоматизувати звуки [ж] в словах (різні позиції); [л] в обернених складах в середині слова. Розвивати логічне мислення, слухову і зорову увагу, пам'ять. Виховувати наполегливість в роботі.
Хід гри :
Логопед пропонує дітям пригадати, які фрукти їжаки збирають восени у садку. Потім демонструє зображення їжака з яблуком і пояснює дітям, що він дуже жадібний. Їжак схопив надгризене яблуко і не відпускає його. Учитель пропонує дітям почастувати їжака цілими яблуками і розповісти йому як негарно бути жадібним. Потім логопед розкладає на столі картки із зображенням яблук. Діти по черзі беруть плід, уважно розглядають предметну картинку, називають її, чітко вимовляють звук, який вивчається. Дитина виконує завдання і переносить яблуко якнайближче до їжака. Якщо дитина помиляється при вимові назви предметної картинки, то повертає свою картку на стіл.
Мовний матеріал:
[ж] – жираф, журавель, ожина, жук, пружина, жабеня, ножиці, жилетка, пожежник, сережки, лижниця, баклажан.
[л] – пилка, гойдалка, веселка, галка, гілка, палка, фіалка, футболка, вішалка, скакалка, шкатулка, виделка.