Логопедична гра " Ведмедик на гялявині"

Про матеріал
Квіти ромашок та зображення ведмедика для вимови звука [к] в кінці слова, звука [ч] в прямих складах на початку слова. У вигляді гри скласти речення зі словами «ведмедик» та однією з назв предметних картинок. Розраховано для дітей дошкільного та шкільного віку , а також для дітей з ООП
Перегляд файлу

ЛОГОПЕДИЧНА ГРА

"Ведмедик на галявині"

Мета: закріпити правильну вимову звука [к] в кінці слова, звука [ч] в прямих складах на початку слова. Закріпити вміння складати речення із запропонованим словом. Розвивати логічне мислення, слухове і зорове зосередження, увагу, пам'ять. Виховувати допитливість, організованість, самостійність в роботі.

Хід гри:

Логопед розкладає на столі квіти ромашок і демонструє зображення ведмедика. Педагог пояснює дітям, що ведмедик хоче назбирати величезний букет ромашок для своєї матусі та пропонує допомогти тварині.

Діти беруть картку із зображенням ромашки, уважно розглядають предметну картинку та промовляють її назву. Якщо дитина правильно промовила слово, то дарує ромашку ведмедику, а якщо неправильно, то повертає вчителю.

Потім логопед пропонує скласти речення зі словами «ведмедик» та однією з назв предметних картинок.

Мовний матеріал:

 [к] – мак, бак, лак, рак, літак, молоток, курча, маяк, цирк, віск, подарунок, бик, равлик, будильник.

 [ч] – черв'як, чайка, чай, чохол, чайник, чавун, чоботи, черепаха, чоло, чиж, чапля, чашка.


 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку