"Живіть у безпеці, діти" Відкрите заняття-розвага для дітей середньої групи

Про матеріал
заняття повинно супроводжуватися підібраними кадрами та частинками мультиків зпроектора або КП
Перегляд файлу

 «Живіть у безпеці, діти»

Відкрите заняття-розвага для дітей середньої групи

Мета :Формувати у свіомості дітей відчуття особистої  безпеки, навичок розуміння та оцінки небезпеки; продовжувати вчити правила протипожежної безпеки,безпечної поведінки вдома, на вулиці, у повсякденному житті.Розвивати інтерес до основ безпеки власної життєдіяльності, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Хід заняття

Сьогодні у нас надзвичайно цікавий день бо попереду нас чекає мандрівка. А подорожувати ми з вами будемо на потязі.  (Діти шикуються в шеренгу і під музику «потяг» вирушає. Діти заходять до групи, оформленої як ліс.)

Вихователь: Погляньте, на яку гарну галявину ми з вами вийшли! (Звертає увагу на хустинку, що лежить на підлозі).

Вихователь: Ой, а що це? Хто міг би загубити в лісі хустинку? Так і хочеться дізнатися, чия це насправді хустинка. Я згадала! Щоб у лісі був порядок, хитрун Лісовичок порозставляв камери відеоспостереження. Тож подивимося запис у дізнаємося, хто до нас був у лісі й загубив хустинку.

(Вихователь вмикає фрагмент мультфільму « Маша і Ведмідь» – Маша гуляє лісом).  Вихователь: Погляньте: маленька дівчинка сама гуляє лісом. А хіба можна самим ходити до лісу?

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?

  •             Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.
  •             Можна впасти в яму.
  •             Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.
  •             Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)
  •             У лісі є поламані дерева, які можуть упасти.
  •             У лісі є отруйні ягоди, гриби, які потрібно знати та обходити.
  •              Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

Вихователь: То, може, з Машею щось трапилось, якщо хустинка лежить на землі, а дівчинки ніде немає? Будемо дивитися далі?

(Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Ой, погляньте Машині викрадачі залишили нам повідомлення.

Тут написано «Малята, ми відпустимо Машу, тільки тоді, якщо ви справитесь з усіма завданнями, які ми приготували», ну, що спробуємо? Нам будуть допомагати  мультиплікаційні герої, яких ви повинні відгадати.

ЗАВДАННЯ № 1( слайди)

Впізналу цю дівчинку? (Червона Шапочка) Вона несла до бабусі кошик  з пиріжками, але по дорозі вирішила назбирати бабусі ще й грибів, а які бувають гриби? (Відповіді) Правильно, їстівні і отруйні. А давайте подивимося які гриби були у Червоної шапочки. (Показуючи на картинки вимовляємо і говоримо який це гриб. Їстівні залишаємо Червоній  Шапочці, а неїстівні залишимо на галявинці). Діти, а чому не можна знищувати отруйні гриби? (Правильно, ними лікуються лісові жителі)

А тепер гра. На галявинці біля нас багато грибів, ви повинні позбирати всі гриби, на галявинці із закритими очима.

Наступне ЗАВДАННЯ  № 2 (слайди)

Чи знаєте цих героїв? (фіксики) Так . Вони знають, як працюють всі електороприлади. А які електропилади знаєте ви? Всі ці предмети називають електричними, бо вони працюють від електричного струму. -  Де живе електричний струм? (у розетці, вимикачі, лампочці)

Але ж чи можна дітям без дорослих користуватися електроприладами? Що може статися?

Струм електричний, звісно,

Творить такі дива,

Та треба пам'ятати,

Що жартів з ним нема.

Бо струм той електричний

Живе усе вбива.

Не можна без дорослих

Ці прилади вмикать,

Біля розеток гратись

І щось у них вставлять.

Електричний струм, електроприлади  дуже допомагають людям, але вони й дуже небезпечні, коли з ними неправильно поводитися. Електричний струм надзвичайно сильний, хоча його і не можна побачити. Тож електричні прилади можна вмикати лише з дозволу та в присутності дорослих.

Та чи тільки електроприбори можуть зашкодити дітям, давайте підійдемо до столику де лежать картинки, на них зображені різні предмети. Кожен з вас візьме картинку і прикріпить на дошку. Предмети якими можна гратися до Нолика,якими ні – до Сімки. (Гра «Граємось – навчаємось»)

Наступне ЗАВДАННЯ № 3 (слайди)

Як звуть цих героїв (Смішарики)  А що з ними трапилося?

Вони були не обережні  з вогнем. А вогонь це друг, чи ворог? Правильно, вогонь може бути корисним, а може бути і бідою.

Дидактична гра «Вогонь - ворог, вогонь – друг»

Картинки, на яких вогонь друг ви віднесіть до доброго вогника, а де вогонь – ворог до злого.

Тож якщо необережно  користуватися вогнем  - виникає пожежа. А хто гасить пожежу?

А давайте ми з вами теж побудемо спритними пожежниками  і пограємо в гру, хто швидше загасить вогонь.( рухлива гра )

Будьте завжди обережні.

Знає хай дитина кожна:

 Жартувать з вогнем не можна.

І останнє ЗАВДАННЯ № 4 (слайди)

А це хто?. Так це автомобіль Льова, на дорозі  по якій він їхав, зламався світлофор. Що ж робити? Як світлофор засвітити? Діти, а давайте згадаємо про що нам говорять три сигнали світлофора.

Три сигнали світлофора

Що накажуть всім – законкон

Коли червоний загориться

Ти повинен ..

Діти:  зупиниться

Жовте світло

Діти: почекай

А зелене світло сяє..

Діти: рухатися дозволяє

А тепер пограємо у гру «Веселий світлофор».

Гра «Веселий світлофор»

(Якщо в колі на світлофорі зелене світло – танцюють. Якщо в колі жовте – плескають в долоні. А коли червоне світло – сваряться пальчиком

Ось ми і виконали всі завдання, давайте поглянемо чи відпустили вовки Машу.(слайд)

Молодці, ми справились а разом з тим повторили правила безпеки.

Я дуже рада діти за вас

Про безпеку ви багато взнали

І міцні знання показали,

Але пам’ятайте: мало правила знати, їх ще й треба виконувати!

docx
Додав(-ла)
Шилкіна Наталя
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
1486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку