1. Асистент-вчителя забезпечує особистісно-орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу;
2. Бере участь у розроблені та виконанні індивідуально-навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами;
3. Щоранку зустрічає учня при вході в заклад, супроводжує його по школі, допомагає при пересуванні, присутній разом з учнем на уроках, заняттях, шкільних заходах. Після уроків передає учня у руки батьків, або супроводжує додому;
4. Допомагає у вирішенні назрілих проблем під час уроків, виконанні домашніх завдань;
5. Використовує відповідні методи дистанційного навчання з врахуванням особливостей учня з відхиленням у психофізичному розвитку;
6. Ретельно веде журнал
КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7
Тернівської міської ради Дніпропетровської області
(назва закладу загальної середньої освіти)
ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ АСИСТЕНТА
Чугай Інна Володимирівна
(ПІБ асистента)
за розвитком учня
з особливими освітніми потребами
в умовах інклюзивного навчання
(ПІБ учня)
(навчальний клас учня)
На 2021 – 2022 навчальний рік
Перелік занять
№ з/п |
Назва предмету |
Назва адаптованої програми за якою проводиться заняття |
Сторінка |
Кількість годин |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Робота асистента вчителя з батьками та педагогами
ПІБ батьків
Мати
Батько
Домашня адреса, номер телефону
Дата |
ПІБ спеціаліста та посада |
Динаміка розвитку дитини та рекомендації |
Підпис батьків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль стану ведення журналу
№ З/П |
Дата |
Зауваження та рекомендації |
ПІБ Посада Підпис
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|