(назва закладу освіти)
ЖУРНАЛ
СПОСТЕРЕЖЕНЬ
за розвитком учня __ класу
з особливими освітніми потребами
в умовах інклюзивного навчання
___________________________
(прізвище, імя та по-батькові дитини з ООП)
2023-2024 навчальний рік
Асистент вчителя: ___________________________
Спостереження за розвитком дитини
На початку навчального року:
Спостереження асистента вчителя, вчителів предметників, класного керівника.
Чи може самостійно організувати робоче місце? Скільки часу він на це затрачає?
Чи розуміє і знає призначення навчального приладдя?
Чи вміє користуватися підручником (де зміст? для чого він? як знайти необхідний параграф? скільки часу він для цього потребує?)?
Чи сприймає звернення учителя до всього класу? Чи потребує постійного звернення до нього особисто?
Який темп виконання різних типів завдань (тестове, розгорнуті відповіді, усне тощо)?
Які завдання викликають труднощі?
Чи потребує додаткових вказівок, навідних питань ?
Які предмети даються легше, які важче?
Як швидко втомлюється?
Чи відволікається на зовнішні подразники?
Чи старається працювати в темпі з класом? Наскільки йому це вдається?
Чи легко йде на контакт з оточуючими?
Як веде себе на перерві?
Чи шукає спілкування з однолітками?
Чим захоплюється?
Що вдається найкраще?
Чи має друзів?
Скільки часу витрачає на виконання домашніх завдань? Чи потребує їх спрощення? Чи потребує сторонньої допомоги?
Як проводить свій вільний час?
Успіхи:
Спостереження за розвитком дитини
Кінець першого семестру:
Спостереження асистента вчителя, вчителів предметників, класного керівника.
Чи може самостійно організувати робоче місце? Скільки часу він на це затрачає?
Чи розуміє і знає призначення навчального приладдя?
Чи вміє користуватися підручником (де зміст? для чого він? як знайти необхідний параграф? скільки часу він для цього потребує?)?
Чи сприймає звернення учителя до всього класу? Чи потребує постійного звернення до нього особисто?
Який темп виконання різних типів завдань (тестове, розгорнуті відповіді, усне тощо)?
Які завдання викликають труднощі?
Чи потребує додаткових вказівок, навідних питань ?
Які предмети даються легше, які важче?
Як швидко втомлюється?
Чи відволікається на зовнішні подразники?
Чи старається працювати в темпі з класом? Наскільки йому це вдається?
Чи легко йде на контакт з оточуючими?
Як веде себе на перерві?
Чи шукає спілкування з однолітками?
Чим захоплюється?
Що вдається найкраще?
Чи має друзів?
Скільки часу витрачає на виконання домашніх завдань? Чи потребує їх спрощення? Чи потребує сторонньої допомоги?
Як проводить свій вільний час?
Успіхи:
Спостереження за розвитком дитини
Кінець року:
Спостереження асистента вчителя, вчителів предметників, класного керівника.
Чи може самостійно організувати робоче місце? Скільки часу він на це затрачає?
Чи розуміє і знає призначення навчального приладдя?
Чи вміє користуватися підручником (де зміст? для чого він? як знайти необхідний параграф? скільки часу він для цього потребує?)?
Чи сприймає звернення учителя до всього класу? Чи потребує постійного звернення до нього особисто?
Який темп виконання різних типів завдань (тестове, розгорнуті відповіді, усне тощо)?
Які завдання викликають труднощі?
Чи потребує додаткових вказівок, навідних питань ?
Які предмети даються легше, які важче?
Як швидко втомлюється?
Чи відволікається на зовнішні подразники?
Чи старається працювати в темпі з класом? Наскільки йому це вдається?
Чи легко йде на контакт з оточуючими?
Як веде себе на перерві?
Чи шукає спілкування з однолітками?
Чим захоплюється?
Що вдається найкраще?
Чи має друзів?
Скільки часу витрачає на виконання домашніх завдань? Чи потребує їх спрощення? Чи потребує сторонньої допомоги?
Як проводить свій вільний час?
Успіхи:
Предмет |
Спостереження за діяльністю учня протягом дня |
|||||
Навчальна діяльність |
Поведінка на уроці |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Примітка |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Предмет |
Спостереження за діяльністю учня протягом дня |
|||||
Навчальна діяльність |
Поведінка на уроці |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Примітка |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Предмет |
Спостереження за діяльністю учня протягом дня |
|||||
Навчальна діяльність |
Поведінка на уроці |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Примітка |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|