Зимова подорож.. Математика. Друга молодша група

Про матеріал
Закріпити знання дітей про геометричні фігури; вчити рахувати предмети; розвивати логічне мислення під час словесних ігор; удосконалювати вміння складати з частин ціле (круг, квадрат), знаходити відповідні втулки до отворів, викладати картки з крапками в порядку зростання, знаходити відповідні їм цифри; виховувати творчі здібності дітей, розвивати пам’ять, мислення, увагу, культуру поведінки.
Перегляд файлу

 Тема. Зимова подорож.. Математика. Друга молодша група

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про геометричні фігури; вчити рахувати предмети; розвивати логічне мислення під час словесних ігор; удосконалювати вміння складати з частин ціле (круг, квадрат), знаходити відповідні втулки до отворів, викладати картки з крапками в порядку зростання, знаходити відповідні їм цифри; виховувати творчі здібності дітей, розвивати пам’ять, мислення, увагу, культуру поведінки.

 

Хід заняття

 

Вихователь. Малята, скажіть будь ласка, яка зараз пора року. (Зима.)

 

— Правильно, діти. Я знаю, що всі ви любите зиму. Адже взимку буває найкраще свято для малят — свято ялинки. Але свято вже минуло, ялинка зняла своє святкове вбрання і сумує за своїми прикрасами. Ось у нас сьогодні в гостях ялинка. Давайте її розвеселимо. В мене є прикраси, але вони незвичайні. Подивіться, що це? (Геометричні фігури.)

 

— Ось ми ними і прикрасимо ялинку. Візьміть кожний по одній фігурі. Яка в тебе геометрична фігура? (Квадрат.)

 

— А в кого ще така фігура? Повісьте їх на гілочки.

 

Вихователь дає вказівки повісити «вгорі», «внизу». Всі діти вішають геометричні фігури, називаючи їх.

 

— Яка гарна ялинка! Вона замріялася і згадала зимовий ліс, де гуляє вітер, хуртовина. (Заходить до групи Зима.)

 

— Ой, хто це йде до нас, діти? Та це ж сама Зима прийшла до нас. Добрий день, Зимонько! (Діти вітаються з Зимою.)

 

Зима. Доброго дня, дітки. Завітала я до вас у гості подивитися, як ви тут поживаєте. Яка у вас гарна, прикрашена ялинка. А чому це звіряток немає під нею? Я вам подарую звіряток. Ось зайченята, а ось білченята. Хай вони радують ялинку.

 

Вихователь. А давайте порахуємо зайченят. Скільки їх? (Двоє.)

 

— А тепер порахуємо білченят. А кого більше? Хто може порахувати всіх звірів?

 

Діти відповідають на запитання.

 

Зима. Мені так хочеться покружляти навкруг ялинки.

 

Вихователь. Ставай, Зимонько, з нами в коло, поведемо хоровод.

 

Хоровод «Ялиночко, здрастуй».

 

Зима. Гарно як у вас, діти. Але мені час у дорогу. Чекають на мене в лісі ялинки, дерева, звірята. Я хочу подарувати вам на згадку ось цю скриньку.

 

До побачення, дітки.

 

Вихователь. До побачення, Зимонько. Приходь ще до нас у гості.

 

(Зима йде.)

 

— Давайте подивимося, що є в цій чарівній скриньці. (Снігові кульки.)

 

— Які вони на вигляд? Однакові? А візьміть кульки в руки. Які вони? (Легкі, важкі.)

 

(Вихователь дає кульки декільком дітям. Діти називають: «важка», «легка».)

 

— А хто це сидить у скриньці? Та це ж зайченятко. Воно плаче. Що сталося, Зайченятко?

 

Зайчик. Я плачу тому, що не вмію рахувати. У нашому лісі Лисичка, Вовчик, Білочка вміють рахувати, а я — ні.

 

Вихователь. Не плач, Зайчику. Діти допоможуть тобі. Діти, навчимо Зайчика рахувати?

 

Зайчик. Тоді скажіть мені, скільки у мене вушок. А скільки очей? А хвостиків у мене скільки? А скільки вушок у дітей? А скільки ніжок у дітей? А скільки ручок у дітей? А чого у вас по одному? (Голова, ніс, рот.)

 

 

(Зайчик дякує дітям.)

 

Вихователь. Що ще є в скриньці? Та це ж цікаві ігри. Нумо займайте місця за столами, будемо грати.

 

(Розвивальні ігри: «Склади квадрат»; «Склади круг»; «Рамки і втулки»; «Крапочки». Діти виконують завдання.)

 

— Молодці, діти, впоралися із завданнями. Сьогодні всі намагалися працювати старанно. А чи нічого не залишилося в скрині? Щось є. Та це ж гостинці від Зимоньки. Тоді давайте пригощатися.

 

Діти пригощаються гостинцями. Дякують Зимоньці.

docx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
2661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку