Зимові фантазії. Аплікація. Створення аплікації «Веселі сніговики»

Про матеріал
У конспекті вдало підібрані загадки, які так подобаються дітям. Загалом і тема дуже приємна для будь-якої дитини. Можна і поговорити про улюблені зимові розваги учнів та визначити топ-3 найпопулярніших, ще і творчо попрацювати.
Перегляд файлу

Урок: мистецтво

Клас: 2-й

Дата: _____________

Тема: Зимові фантазії.  Аплікація. Створення аплікації «Веселі сніговики»

 

Мета: опанування навичками компонування зображення за допомогою різних фактурних матеріалів, готових форм у техніці аплікації; розвиток дрібної моторики пальців рук, творчих здібностей, уяви, спостережливості;  сприймання та аналіз візуальної інформації та висловлення власної думки, враження; формування естетичних почуттів, смаку; виховання охайності під час роботи.

Обладнання: мультимедійний комплект, зображання сніговичків, ємність для води, фарби, ватні диски, кольоровий папір, клей, ножиці.

Основні поняття для засвоєння: композиція

Твори для сприйняття: В. Величкіна «З Новим роком!»; Р. Макнейл «Сільський сніговик»; Р. Дункан із циклу «Зимові забави», фото із зображенням сніговиків та зимових розваг дітей.

Елементи інтеграції з «Я досліджую світ»

 

Перебіг уроку

 

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний  момент

Створення позитивного настрою. Мотивація навчальної діяльності.

Ось і все! Дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

Відгадування загадки

Хто на місці не сидить,

А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

Наших діток звеселяє?

Звісно, це такі пушинки —

Білі зимові…(Сніжинки)

Вправа «Сніжинка побажань»

– Діти, візьміть, будь ласка, чарівну сніжинку та передайте її по колу, говорячи один одному побажання.

Асоціативний кущ «Сніжинка»

– Діти, які у вас виникають асоціації, коли ви чуєте слово сніжинка? (Відповіді учнів.)

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Бесіда «Мікрофон»

– Дітки, кожна пора року по своєму чарівна і неповторна. Кожна дарує нам приємні моменти в житті та розваги. За що любите зиму ви? Які зимові розваги подобаються вам найбільше?

Гра «Впіймай зимові ігри» (мультимедійна презентація) 

– Якщо на малюнку зображена гра, яку грають взимку, то плесніть у долоні, якщо ні – тупніть ногами.

Сприймання та аналіз візуальної інформації та висловлення власної думки, враження. Розгляньте картини.

Розгляньте картини. Як художники зобразили зимові розваги дітей? Які кольори та їх відтінки переважають? Який настрій передають картини?

(Твори для сприйняття: В. Величкіна «З Новим роком!»; Р.Макнейл «Сільський сніговик»; Р. Дункан із циклу «Зимові забави»)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Топ-3 найпопулярніших розваг.

– А тепер визначимо ТОП-3 найпопулярніших зимових розваг, відгадавши загадки.

Мороз ніс щипає трішки.
Взимку діти грають в ... . (сніжки)

Задоволені малята,
Коли з гір біжать ... . (санчата)

В мене тепла кожушина
Темні очі, ніс морквина
До морозів з малку звик
Хто я діти? ... . (Сніговик)

 

Повідомлення теми і мети уроку.

Презентація "Аплікація у ЗДО"– Отже, ви, мабуть, вже здогадалися, що ми продовжуємо вивчення теми и «Зимові фантазії». А основним нашим завданням на сьогодні буде створення аплікації «Веселі сніговики».

– Що таке аплікація?

 

ІІІ. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ.

1. Повторення правил техніки безпеки на уроках праці.

Інструктаж. Правила роботи з ножицями.

Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводься з ним обережно.

  • ножиці не повинні виходити за край парти;
  • не тримай ножиці вістрями догори;
  • не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця;
  • передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

Інструктаж. Правила роботи з клеєм.

  • клей потрібно наносити від середини до країв;
  • при потрапляння клею на одяг, його слід негайно змити водою;
  • для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою;
  • закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

2. Послідовність створення композиції «Веселі сніговики» (аплікація, за бажанням біла гуаш).

  1. Вибір матеріалу, який найкраще підходить для зображення сніговика.
  2. Вибір розташування аркуша (вертикальне чи горизонтальне) залежно від компонування сніговиків.
  3. Продумування композиції (де і як будуть розташовані сніговики та інші природні об’єкти).
  4. Поступове виготовлення аплікації (3 варіанти на вибір учнів). Практична робота (учитель допомагає обвести і правильно вирізати додаткові деталі).

ІV. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

Презентація результатів власної творчості – аплікації.

Хвилинка-цікавинка.

– Я для вас підготувала дещо цікаве. Але спочатку відгадайте загадку.

На долоню зірка впала,

Я дмухнув – вона розтала.

То не зірка вже, краплинка,

А була вона … (сніжинка)

– Так, це сніжинка. Як ви думаєте, чи змогла б я принести для вас сніжинку?

– Я звичайно чарівниця, але як було сказано в загадці, вона швидко розтає на долонці, тому я б не змогла принести її для вас. Відгадайте ще одну загадку?

Я прозорий і твердий,

Ходять, їздять по мені.

Я не тону у воді,

Не горю я у вогні. (Лід)

Виконання фокусу. Перетворення води на лід.

Рефлексія.

– А з яким настроєм ви закінчуєте урок? Що вам найбільше сподобалося? Чи все вдалося? Чи були якісь труднощі під час виконання аплікації? 

 

docx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
1281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку