“Яка ти козачка , який ти козак”
1.”Дід Мазай” – команди вишикувані у колонах, один стоїть на відстані 5 м. від своєї команди з обручем. По команді він біжить до команди , до нього в обруч ногами залізає інший гравець, вони у двох біжать де стояв перший гравець, перший вилізає з обруча , а другий біжить за іншим і т.д. Перемагає команда , яка швидше перемістить гравців на лінію старту .
2.Передай м’яч – команда стоїть в ширензі відстань між ними 2м. , біля першого лежить обруч із м’ячами .По команді потрібно передати м’ячі в кінець ширенги і положити їх в обруч який лежить біля остатнього гравця . Хто швидше – переміг.
3.Метання в ціль – на відстані стоїть фішка , кожен із гравців кидає малий обруч . Переможе та команда, яка буде мати більше попадань
4.Хто швидше – два учні тримають скакалку –витягнуту , один із них стоїть в обручі . По команді перший учасник біжить ,піднімає обруч і протягує його через учня скакалку і кладе на землю з другим гравцем . Біжить до команди передає естафету і теж робить інший .Хто швидше.
5.Стрибок з містя- кожен гравець стрибає один раз , яка команда стрибне дальше – перемогла.
6.Передай обруч – команда сидить на підлозі у колоні відстань між гравцями 2м. Біля першого обручі , по команді він передає обруч за спину другому і т.д. Перемагає той хто швилше передасть всі обручі, по одному .
7.Математика-пробігти певну відстань , розв’язати приклад і передати естафету іншому . Хто швидше і правильніше.
8.Схопи мішечок – по два учасники від команди стоять по стороні кола .Один із них ноги широка стійка ,а другий по команді має пробігти коло , до свого гравця , пролісти між ногами і схопити мішечок , який лежить в центрі кола . Схопив мішечок – приніс команді очко і т.д.
9.Метання в ціль – на відстані 5 м. натягнутий шнурок , за ним лежить великий обруч , учасник має перекинути м’яч через шнурок і попасти в обруч . Хто більше попаде -- переможе .
10.Хто довше на одній нозі – команда стоїть в колоні , правою рукою тримається за партнера по переду за пояс , а лівою рукою тримає ліву ногу .По команді команди починають стрибати в перед ,переможе той хто довше буде стрибати на одній нозі.